nekem egy v40 t4 em van.az ország egyiklegagresszívabb kombi volvója.
nah a tuning a következő.kipufogó tuning az első.szal dobd ki a kukába a katalizátorodat és tegyél fel a helyére egy átmenő sport dobot.aztán ha ez megvan a gyári közép dobot is dobd ki tök fölösleges van a picike dob a hátsó dob előtt azt feltétlen hagyd fent mert az kell.végűl egy hátsó átmenő sport dob így a kipuff rendszered brutál lesz és fogyasztásban is alig érzel különmbséget.ettől az autó 80 200 -ig megvadúl.
aztán jön a turbó upgrade potom pénzért de komolyan.van egy ismerősöm nagyon májer a turbós verdákban és ő csinálta nekem meg az autómat.nem kell chip azt felejtsd el fölösleges.mindent mechanikusan kell beállítani a verdádban.a turbó nyomást is és a benzinnyomást is.na most egy nagyon jó hír a t4 seknek. a t4 befecskendező szelepei 400 ismétlem 400 lóerőig specifikusak a coolere pedig még 320 lóig stabil szal nem megy szét.az autóm jelenleg 270 lóerő és most van a kísérleti fázisban a 301 lóerő. ha megvan és minden fasza akkor megírom mit hogyan és ki csinálja meg
_________________
Streetkill.......
Tisztelt Streetkill! Nekem is egy volvo v40 T4-esem van! Es erdekelne a tuningolasi modszered letudnad nekem irni hogy mit csinaltattal vele pontosan! Elore is koszi!!!
Tisztelt Streetkill! Nekem is egy volvo v40 T4-esem van! Es erdekelne a tuningolasi modszered letudnad nekem irni hogy mit csinaltattal vele pontosan! Elore is koszi!!!
Sziasztok srácok!
Elég komolynak tűnő problémával fordulnék hozzátok, hátha tudtok segíteni. Van egy 2005-ös Volvo V50-em 2.0D.
Nos maga a probléma: röviden nem mindig indul el a motor elsőre. Úgy néz ki, hogy izzítok, elalszanak a lámpák, elfordítom a kulcsot, a motor beindulni látszik, de csak 500-700-as fordulatszám között dadog a motor és lefullad. Utána egyből, kulcs elfordít egyből újra gyújtás és gyönyörűen indul a kocsi, tökéletes az alapjárat. Tökmind1, hogy milyen külső környezeti hatások vannak, vagy éppen 500 km-t mentem vele vagy 20-at.
A márkaszervizben rádugták számítógépre és kiadta az egr-szelep és az önindító hibáját. Ez mind szép és jó csak a szerelőm megnézte mindkettőt, kitakarította és azt mondja, hogy semmi bajuk ezeknek. Mi baja lehet az autómnak?
Akármilyen válasszal megkereshettek itt, vagy a mail címemen: [email protected]. Minden építő választ megköszönnék, illetve volvo-szaki számot is szeretettel várok :)
Üdv
persze hogy jót csak az elejébe még nem került be mert akkor nem forsulna el...csak hátulra van betéve...de az éven lesz másik gumim előre és azzal már el fog fordulni és akkor elsz előre betéve Sajnos nincs pedig mi is szeretnénk hibakódolvasó progit de még nem sikerült hozzájutni miért mi a baj?
Reggelt! Vivien biztos jó rugókat adtak el neked? Még vagy 2-3 centi ültetés kéne az autónak Nincs véletlenül olyan progid amivel 850ből obd-n keresztül ki lehet olvasni a hibakódot?
hát...én nem sűrűn járok miskolcon de az biztos hogy szombat esténként minden úton, minden starkon látom őket....
tegnap nagyon vicces volt, vagy 30 kocsi(minimum) beállt az agip kúthoz az arnótra vezető úton a szerencsétlen rendőr bejött a kútra, végigleste az összes kocsit miközben végiggurult a kúton, aztán szépen továbbállt. mindenki röhögte
na majd megnézzük egyszer láttam tegnap este fél 9-től a Csabai kapuban álltak és mikor hajnali 2-kor j öttünk vissza még mindig ott álltak igazoltattak meg mértek is...jó estéjük lehetett ahogy így elnéztem