Sziasztok!
Egy kis közvéleménykutatást illetve piackutatást szeretnék végezni,és a segítségeteket szeretném kérni hozzá.
Lehetőségem van arra,hogy kétféle utólagosan beszerelhető xenon szettet egész jó áron forgalmazni tudjak,és fel szerném mérni
hogy milyen kereslet lenne a termékekre.
Az elsőt ízléses kartondobozba csomagolva, szerelési útmutatóval és 1 éves garanciával kerülne forgalomba.
HID Xenon színhőmérséklet 4300K,6000K,8000K,10000K (35W, 12V, 2000-3200 lm, 2000-2500 óra)
H1, H3, H4, H7, 9004, 9005, 9006,9007 szettek 50 000 Ft
D2S, D2R szettek 53 000 Ft
H4-1(egy HID xenon és egy halogén izzó ugyanabban a foglalatban) szettek 53 000 Ft
H4-2 Bixenon szettek 69 000 Ft
H11(egy HID xenon és egy halogén izzó ugyanabban a foglalatban) szettek 50 000 Ft
A másodikat alumínium kis kofferban szintén szerelési útmutatóval és 1 éves garanciával kerülne forgalomba.
HID Xenon színhőmérséklete 5000k,6000k,8000k,10000k,12000k (35W, 12V, 2000-3200 lm, 2000-2500 óra)
H1, H3, H4,H7, H11, H13, 9004, 9005, 9006, 9007,D2S,D2R HID szettek 60 000 Ft
H4 Hi/Lo (egy HID xenon és egy halogén izzó ugyanabban a foglalatban) szettek 62000 Ft
Várom a véleményeket.
Üdv,Domi
jobb oldalán sem cseréled ki könnyen, ja azért mondja a könyve hogy szervízben cseréltesd a ködlámpaizzót, nem azért mert olyan spec izzó, hanaem mert le kell venni a lökhárítót, mondjuk a mai új kocsik nagyrészénél már a normál izzót is szervízben kell cseréltetni. jah, ezért nem használom én állandóan a ködlámpát mert megszopom, ha izzót kell cserélni majd.
mutasson már valaki rá egy hivatalos linkre. ahol a kresz leirja hogy xenont csak lampamosoval lehet hasznalni :). lámpamoso meg szerintem xart se ér ugy öszintén. friss sár ellen jo, rászáradt só kosz ellen nem. 6000K-s xenonnal az a bajom hogy halvénykéken világitja meg az utat (jég-kék szinu). és ennek hatására olyan az ut mintha havas-jeges lenne.
Nah, ha D2S/D2R szabvány xenon(xenon izzójára rá van írva), és H7-es a lámpád, akkor mákod van, mert 2 kólásüveg és egy saruzófogó segítségével bele tudod rakni. Lámpamosó pedig kellene, de aki utólag rakja be, senki nem csináltat(nagyon macerás). Hidd el, megéri akkor is ha 1-2szer megbűntetnek érte, sokkal biztonságosabb vele az éjszakai vezetés
most olvastam vissza...
ha xenont akarok akkor kell a mosó is? ez előírás? ezt nem csak a Hella írja elő? netán sok szar lámpamosó maradt rajtuk és így akarják rásózni a sok hiszékeny emberre?
Szevasztok! Ha mindenáron szabály szerint akartok eljárni, akkor 2 lehetőség van! Felszereltek egy "univerzális lámpamosót" lásd ami Punto GT-ken van (rohadt ronda) vagy Passatról át kell származtatni a lámpamosót, amiből csak annyit látni, h egy pici ajtócska van a lökösön, és a víznyomás tolja ki a spricnit. Egy ügyes műanyagos simán beledolgozza a lökösbe! De sztem felesleges ennyit vesződni! nem hiszem, h a KPM ráizgatná erre a Tmára a rendőrséget. Műszakira pedig 2db kábelt, + az izzót kell kicserélni. (PII esetében nem egyszerű feladat)