audi TT

audi_rs_tt
audi_rs_tt autója
Népszerűség:
-
Kategória:
Tuned
Eleged van a sok kérdésből, árulod az autód, vagy csak megkönnyítenéd az autó szépségverseny zsűrijének dolgát a találkozókon? Mentsd le képként az autód oldalára vezető QR-kódot, amit például matricára nyomtatva bárhol elhelyezhetsz autódon, vagy kiegészítheted vele az adatlapod kiállításokon.

Autó adatai

Teljesítmény
0-100 Km/h
6s alatt
Max. sebesség
268 km/h a szárnnyal (szárny nélkül ~275)
Teljesítmény
MÉG MINDIG lehe TT ippelni. a legközelebb tippelők között mitfahrer lehetőséget sorsolok ki :))))) [csinos csajok előnyben :P) ]
Tömeg
1580 kg
Nyomaték
csajok, erre is tippeljetek....
Motor
Motor
K26 turbó, s6 wastegate, egyedi leömlővel
Légszűrő
BMC Carbon Dinamic Airbox
Kipufogó
70es rendszer, no kat, hátsó dob könnyítve
Gyújtás
gyári
Egyéb
új légtömegmérő; nagyobb Intercooler; Olajhűtő a turbó miatt
Nyári felni konfiguráció
Gumi
225 / 45 / R17 Goodyear eagle F1
Felni
9 küllős, 7,5J x 17"
Futómű
Rugók
gyári sportfutómű
Gátlók
gyári sportfutómű
Fékek
lyuggatoTT, bemart, belsőhűtésű tárcsák by OMP
Merevítők
gyári toronymerevítők, és stabilizátorok
Külső Optika
Légterelők
aluszárny
Belső Optika
Festés, dekor
Fehérszámlapos műszerfal
Ülések
Sparco
Kormány
Simoni racing Carbon X4 extreme light
Kiegészítők
Turbónyomásmérő, digitális multiméter (üzemanyagkeverék, olajnyomás, olaj és vízhőmérséklet mérő)
HIFI / Multimédia
Fejegység
kenwood mp3
Hangszórók
bose soundsystem
Egyéb
nem a hang a lényeg!!!, csak a kipuff.

Legfrissebb képek

kép 0.

kép 1.

kép 2.

kép 3.

kép 4.

kép 5.

Összes profilkép megtekintése

Legfrissebb kommentek

Baliszoft
#114
2004. április 19. 19:43
Valahogy ugy ahogy Oslagbar mondja.
Szerintem Ave sem fog mast merni mint kb 220 loero, es ez teljesen rendben is van. Mondjuk van 40-50 LE "hajtaslanci" veszteseged, ezzel az auto (maga a motor) kb 260, max 270 LE. Az a baj, hogy a veszteseget nehez pontosan megallapitani, raadasul az ATC-s pad (ami egyebkent eleg jonak mondhato) a motorfordulatszamot a kerek atmerobol es valto attetelek aranyabol szamolja, tehat rengeteg a valtozo, eleg csak egyet rosszul (veletlenul v. direkt) "betaplalni" es maris annyi LE amennyit a kuncsaft latni kivan.
0
Oslagbar
#113
2004. április 19. 19:02
Te TT... :
Ezt írta Bali: "A kb 220 LE kereken mert ertek viszont teljesen helytalloan hangzik. Szerintem rosszul mertek le a hajtaslanci veszteseget, ezert lett ilyen magas a vegleges motor teljesitmeny. "

Szerinted ez nem ugyanazt mondja amit te? Bakker... A hajtási veszteség HIBÁS saccolásából adódhat a többlet, ami 290-le nek mutatja a kocsit. Hogy mindenki számára beleköthetetlenül érthető legyen: Valószínűleg nagyobb hajtási veszteséggel kalkulált az ATC mint a valós érték, ebből következően a keréken mért teljesítményed valóban 221-le-- De ez főtengelyen nincs csak ........ és nem 290....
0
VASILIJ
#112
2004. április 19. 18:55
Te is félreértettél.
Én egy BMW 2.7-röl beszéltem...
106-os hozázólás.
0
audi_rs_tt
#111
2004. április 19. 18:08
bali: nézd meg a papírt még1x. A kerekeken mért telj 221 le, a korrigált telj. 290. Valószínűleg, és remélhetőleg ugyanazt kell mérnie Ave-nek. Ma beszéltem vele, szerintem holnap este, (feltéve ha jó lesz az idő és tudunk mérni), már fennt lesznek a reális adatok. Addig is hitetlenek, KITARTÁS
0
audi_rs_tt
#110
2004. április 19. 18:00
vasilij: a 2,7-n két K03 van.
A kérdésemre a válasz ezek szerint igen? Kivitelezhető? Ha igen szerinted kihez forduljak? Vagy esetleg jó a magnum feltöltője?
0
Adamo
#109
2004. április 19. 15:55
Zsírbomba!!!
Nézem itt a bimoto képeit és nosztalgiázom.Amikor az előző kocsimat csinálták az MTM-nél ott volt ez a gép és megengedték,hogy beleüljek...Az ára akkor 250.000.-DM volt.
0
VASILIJ
#108
2004. április 19. 13:03
Anyagi megfontolásból töltök először K04-el. A motort úgy építem hogy késöbb jobb csigát is elbirjon.
0
Baliszoft
#107
2004. április 19. 12:40
erdekes. en a 2.7L-re kettot tettem volna, bar ez attol fugg hogy kinek mire van szuksege. A 2L-hez esetleg meg eleg is lehet ha nem akarsz hatalmas nyomasokat kicsikarni belole.
0
VASILIJ
#106
2004. április 19. 11:42
Nem. Én egy 2000cc négyhengeres M3 motort szeretnék tölteni, ami szívóként 192hp.

Nézd meg ezt a honlapot.

carsylingen is szerepel.

Érdekes, sportvezérműtengellyel elég sokáig el lehetett forgatni...
0
Szólj hozzá Te is!
37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47
Baliszoft
#114
2004. április 19. 19:43
Valahogy ugy ahogy Oslagbar mondja.
Szerintem Ave sem fog mast merni mint kb 220 loero, es ez teljesen rendben is van. Mondjuk van 40-50 LE "hajtaslanci" veszteseged, ezzel az auto (maga a motor) kb 260, max 270 LE. Az a baj, hogy a veszteseget nehez pontosan megallapitani, raadasul az ATC-s pad (ami egyebkent eleg jonak mondhato) a motorfordulatszamot a kerek atmerobol es valto attetelek aranyabol szamolja, tehat rengeteg a valtozo, eleg csak egyet rosszul (veletlenul v. direkt) "betaplalni" es maris annyi LE amennyit a kuncsaft latni kivan.
Oslagbar
#113
2004. április 19. 19:02
Te TT... :
Ezt írta Bali: "A kb 220 LE kereken mert ertek viszont teljesen helytalloan hangzik. Szerintem rosszul mertek le a hajtaslanci veszteseget, ezert lett ilyen magas a vegleges motor teljesitmeny. "

Szerinted ez nem ugyanazt mondja amit te? Bakker... A hajtási veszteség HIBÁS saccolásából adódhat a többlet, ami 290-le nek mutatja a kocsit. Hogy mindenki számára beleköthetetlenül érthető legyen: Valószínűleg nagyobb hajtási veszteséggel kalkulált az ATC mint a valós érték, ebből következően a keréken mért teljesítményed valóban 221-le-- De ez főtengelyen nincs csak ........ és nem 290....
VASILIJ
#112
2004. április 19. 18:55
Te is félreértettél.
Én egy BMW 2.7-röl beszéltem...
106-os hozázólás.
audi_rs_tt
#111
2004. április 19. 18:08
bali: nézd meg a papírt még1x. A kerekeken mért telj 221 le, a korrigált telj. 290. Valószínűleg, és remélhetőleg ugyanazt kell mérnie Ave-nek. Ma beszéltem vele, szerintem holnap este, (feltéve ha jó lesz az idő és tudunk mérni), már fennt lesznek a reális adatok. Addig is hitetlenek, KITARTÁS
audi_rs_tt
#110
2004. április 19. 18:00
vasilij: a 2,7-n két K03 van.
A kérdésemre a válasz ezek szerint igen? Kivitelezhető? Ha igen szerinted kihez forduljak? Vagy esetleg jó a magnum feltöltője?
Adamo
#109
2004. április 19. 15:55
Zsírbomba!!!
Nézem itt a bimoto képeit és nosztalgiázom.Amikor az előző kocsimat csinálták az MTM-nél ott volt ez a gép és megengedték,hogy beleüljek...Az ára akkor 250.000.-DM volt.
VASILIJ
#108
2004. április 19. 13:03
Anyagi megfontolásból töltök először K04-el. A motort úgy építem hogy késöbb jobb csigát is elbirjon.
Baliszoft
#107
2004. április 19. 12:40
erdekes. en a 2.7L-re kettot tettem volna, bar ez attol fugg hogy kinek mire van szuksege. A 2L-hez esetleg meg eleg is lehet ha nem akarsz hatalmas nyomasokat kicsikarni belole.
VASILIJ
#106
2004. április 19. 11:42
Nem. Én egy 2000cc négyhengeres M3 motort szeretnék tölteni, ami szívóként 192hp.

Nézd meg ezt a honlapot.

carsylingen is szerepel.

Érdekes, sportvezérműtengellyel elég sokáig el lehetett forgatni...
Baliszoft
#105
2004. április 19. 10:40
Vasilij,

2.7L-es motort szeretnel a "gyori" K04-el feltolteni? Lattad mar annak a keresztmetszetet?

Valoszinuleg alacsony fordulaton kepes lesz a kivant turbonyomas (max ~0.8 bar) eloallitasara, de ahogy no a fordulat mar egyszeruen nem fog tudni atpreselni magan annyi levegot amennyit egyaltalan a szivo valtozat be tudna szivni sajat magatol. Igen szuk az a 44mm-es szivocsonk ami azon van. Ha loeroben nem is fog sokat hozni (ha hoz egyaltalan), alacsony fordulaton nagy nyomatekhoz biztos hozza tud jarulni.
VASILIJ
#104
2004. április 19. 09:57
Na, nem egy egyszerű kérdés volt amit mailba feltettél: hogy működik-e a rezonancia feltöltés a turbómotoroknál.
Magamtól nem is tudtam volna kielégítően fálaszolni,de utánanéztem:

Kombinált feltöltésnek hívják.
Egy olyan rezonanciafeltöltésröl beszélünk ami motor szívóoldala és a turbófeltöltő között van.. A rendszer méretezésétöl függő meghatározott fordulatszám-tartományokban,(rezonancia furdulatszám és környéke) a töltő nyomásánál nagyobb nyomást képes létrehozni a szívószelep zárása közelében.
A magasabb fordulatszámoknál, már negatív hatása van (3...5%) de ekkor már a jó hatásfokkal működő töltő ezt már kompenzálja.
Hazánkfiai: Dr. Cser Gyula és társai fejlesztették ki!
VASILIJ
#103
2004. április 19. 09:34
Elnénést kérek mindenkitöl!

Alapból elfelejtettem, hogy itt kizárólag AUDI TT-ről beszélünk.
Abba nem tudok beleszólni, hogy ebböl a mociból mit lehet kihozni K04-el.
Én kis M3 mocit készülök tölteni vele.
Ha 280 paci lesz, össze teszem a két kezemet úgy fogok örülni neki!

Falcó! Akkor azt mondod, hogy alapból 280 lovas szivómotor, K04 -el feltöltve marad 280 ló?

A 2700cc motor amiröl beszéltem BMW.

Na itt a K04-nek a kompresszortérképe:
A6-TDI
#102
2004. április 18. 23:38
Jah!De annak is, mint mindennek meg van az oka.Ha vmi szokatlanul szép gyors vagy jól néz ki az már gázos!
A6-TDI
#101
2004. április 18. 23:34
Csááá!Zsíííír!!!
Oslagbar
#100
2004. április 18. 23:16
Szerintem itt senki nem gondolja, hogy nem mondasz igazat. Ha nekem lenne egy hasonló mérésem mint neked, és nem olvastam volna annyit a témában mint olvastam, valószínűleg hasonlóan látnám a dolgokat mint te.... Mielőtt találkozol Ave-val méresd le a kocsid pontos tomegét! A hajtási veszteség kalkulálsa pedig érdekes lehet a Haldexnál, mert ugye az nem mindíg kapcsol... Mindenesetre ha sikerül 5.5-öt gyorsulni százra, akkor le a kalappal! És utána belekukkantunk a kocsiba, hogy télleg minden gyári e rajta. Lehet, hogy nem is tudsz róla, de az előző gazdi már DTM-ben versenyzett vele
Baliszoft
#99
2004. április 18. 22:51
rs_tt,

hitetlenség. sajons ehhez a "sportághoz" kevés a hit. Mellesleg ave csak kereken leadott teljesitmeny tud merni, az pedig szerintem nem lesz (lehet) 230/240LE-nel tobb (es ez most egy optimista sacc volt). Ha viszont kiderulne megis hogy 290LE-s a geped, megkövetlek!
audi_rs_tt
#98
2004. április 18. 22:31
chaos: kösz, most egy kicsit feldobtál, hogy nem csak hitetlenek vannak, és van még aki hisz a másiknak. Én viszont nem vetítek, ha nem az az értéklesz ave mérése után, mint amiről papírom van, akkor természetesen, azonnal megváltoztatom és megkövetem azokat, akik nem hittek benne.
DE! ha nekem lesz igazam, el is várom tőlük, hogy ők is viszont kövessenek meg.
Chaos
#97
2004. április 18. 21:43
üdv,

teccik a verda... De neked is hozzá kell szoknod, hogy itt sok a hitetlen. Ezért nem muszáj mindig az igazat írni.
audi_rs_tt
#96
2004. április 18. 19:53
ne haragudj, de ha a te kocsid 15s-t gyorsul, ahogy az oldaladon írtad, akkor biztosan . azért küldtem egy kis zsít erősítésnek
porsche
#95
2004. április 18. 19:40
Nincs mit, bár én is csak képeket adhatok róla
Na addig is jól bezsírozom a tiedet
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!
37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47
Összesen 934 találat 47 oldalon

Az autóhoz elérhető alkatrészek a Tuningbazár.hu rendszerében

X
Hozzászólások betöltése folyamatban...
Hozzászóláshoz előbb jelentkezz be.
Kép ajánlása felhasználóknak

Megtaláltad egy ismerős user autóját, vagy csak ajánlanád neki a képet? Az alábbi űrlap segítségével elküldheted neki, ő pedig könnyedén fel tudja venni a saját adatlapjára.