A Calibrákról

aktuális téma
A Calibrákról

Hol lehet személyesen érdeklődni???

Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Demó
#103
2007. december 23. 13:29
Hát, ahogy kinézett a gép, tuti nem ment már. Jaa, meg a motor 200LE-s volt.
Az Opel 4x4-el az a bajom, hogy eleve nem egy erös konstrukció és nagyon kényes. Ha Calit építenék, kétszer is meggondolnám, hogy 4x4 lenne-e, vagy inkább kidobom azt a 80-100 kilót és inkább berakjak egy rendes sperrt. Az eredmény nem lenne ugyanaz, de 80-ról felfelé sokkal jobb lenne és nem kellene attól félnem, hogy épp az ország menyik sarkában nyomja el az osztómüvem a szervóolajat.
turbo79
#102
2007. december 23. 13:24
turbo79
#101
2007. december 23. 13:24
Igen drága lecserélni az osztóműben az olajat, 5500 forintba kerül (munkadíjjal)10000 kilóméterenként
Xendercali
#98
2007. december 23. 13:22
Ígen,drága!De a 4X4-nek ára van!Aki ilyen autót és jó hajtásláncot szeretne az áldozzon rá!
Lehet,hogy működött neki de,hogy nem sokáig abban bíztos vagyok!
Demó
#97
2007. december 23. 13:16
Csak az a baj, hogy drága a 4x4 karbantartása és mindenki sajnálja rá a pénzt. De hát ez van.
A legjobb az volt, amikor Kalocsán egy C20XE Calin 4x4-el különbözö méretü gumik voltak elöl-hátul.
És a gyerek még azt mondta, hogy ha bekapcsolja a 4x4-et, müködik.
Demó
#96
2007. december 23. 13:13
A kisebb turbó hamarabb felépíti a nyomást, max egész fent gyengül kicsit el. A K28-al jól beállítva 400le+ nem téma.
Xendercali
#95
2007. december 23. 13:12
Ez meg lehet csinálni egy jó C20Xe motorral is!Azzal,hogy nem jó neki a 4X4-e pont a turbós motor előnyéről mond le!Ha az enyém lenne a gép,én bíztos rendberakattam volna már!
turbo79
#93
2007. december 23. 13:09
Nem lesz agyonhúzva a nyomás, elég 1 bar beállítás, csak nem mindegy mennyi idő alatt épül fel. Hajtókarok dugók, minden cserélve lesz, és meg is fogom méretni padon.
Demó
#91
2007. december 23. 13:07
Még túl jó a motorod?
gyári blokkhoz szerintem elég a K16, azzal gond nélkül megvan még a 330 ló. Viszont a gyári blokk tartósan többet nem is bír.
Master 14
#90
2007. december 23. 13:07
turbo79
#88
2007. december 23. 13:06
Ha kiveszem a 4x4 bizijét én is
De ha megy a 4x4 úgy osztja el a nyomatékot, hogy optimálisan a földön marad.
Master 14
#87
2007. december 23. 13:05
hát ez elég légbőlkapott összehasonlítás volt
Demó
#86
2007. december 23. 13:05
Azt tudom, hogy ök csinálták, de az egyes komponensekre lennék kíváncsi, mert nem csak az osztómü van. Ha az osztómü már esetleg bírná, akkor biztos vagyok benne, hogy az F28 nem bírna ki 2 ilyen rajtot.
turbo79
#85
2007. december 23. 13:04
Januárban kezdjük az enyémet is, k28 turbo, stb stb
Rusy
#84
2007. december 23. 13:04
haveromnak vectra c20let-je van. nem megy a hátsó hajtás már 10 éve. gyári 204 ló. és ha akarja 300méreten át gumitéget (gyári motorral)
Ez a fórum átmenetileg lezárásra került!
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Összesen 183 találat 10 oldalon