Akkumulátor

aktuális téma
Akkumulátor

Szejasztok.. 1, miből lehet megállapítani hogy haldoklik az akksi?4 ha már kihagyogatnak a fogyasztók nagyobb terhelésre az annak a jele nem?! 2, szerintetek a gyári x Ah-s akksit cserélhetem nagyobb kapacitásúra(Ah) 3, ki milyen gyártót, tipust ajánl?! valami olyat mit hifihez stb.. használhtaó kicsit tunying ha már újat veszek ne szériát.. (hasoló topikot nem találtam)

Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
1 2 3 4 5 6 7 8
Feriapu
#148
2010. október 08. 12:29
Ez tönkre teheti az akksit?
Orvoslása a generátor cseréje?

Előre is köszi
Dr.Tápfesz
#147
2010. október 08. 07:58
Feriapu
#146
2010. október 08. 07:23
Szevasztok!

Az baj ha járó motor mellett (alapjárat) az akkun 15,x Voltot mérünk multiméterrel?
Fiat Punto 1,2 generátor töltőárama 65A,az akksi meg egy ZAP Silver 64Ah 520A
Gabee88
#145
2009. december 14. 21:31
Csaszu
#144
2009. december 14. 21:27
jó lesz, multkor én is ugyan ezt vettem, 21 volt szaküzletben, szval nem kell nagyáruházakban nézelődni

bár ha a tálcára befér nagyobb is, akkor használd ki
Gabee88
#143
2009. december 14. 21:23
Köszi. Alapvetően csak a szokásos + zene. Egy 74ah banner power bullt néztem. nem mintha értenék hozzá, csak azt mivel az enyém dizel egy olyan akksi kellene ami bírja az izzítást ami nálam nem kevés ideig tart
Csaszu
#142
2009. december 14. 21:21
Ugyanúgy feltölti, rakhatsz bele 10000 Ah-át is.
Attól függ mekkora árammal terheled.
Nem fogja tönkre tenni
Csaszu
#141
2009. december 14. 21:19
http://www.autoalkatreszklub.hu/product_info.php?cPath=76_128&products_id=1869
Van értelme neki is, persze ha durván vastag a lerakódott szulfátréteg, ő sem fog már olyan hatékonyan dolgozni, mint ahogy az elektromos impulzusos bontó sem
(macy)
#139
2009. december 14. 21:11
üdv
ezt amúgy hol lehet beszerezni
mert ilyesmit én még nem láttam sehol
Csaszu
#138
2009. december 14. 21:11
Töltéskor oxigén-hidrogén fejlődik, főleg vízbontási határfesz fölött ( 20 C fokon 14,4 V ), durranógáznak hívják akkuknál, és szépen tud robbanni
Gabee88
#137
2009. december 14. 21:10
Még jo hogy feléledt a topik mert ma halt be az enyém is 70ah-s a generátorom, mi van ha vezsek bele egy 74ah-at? azon kívül hogy nem fogja tudni rendesen feltölteni. Tönkreteheti a generátor?
Csaszu
#136
2009. december 14. 21:07
nézd meg hogy a töltőfesz beáll-e 20 C fok körül , 14-14,4 V közé, és hogy az autó nyugalmi állapotában 150-200 mA alatt van-e az áram.
Álló motornál a normál indítóakkut ne merítsd világítással, hifivel, stb.
Ha szükség van rá, vegyél Agm rendszerű ciklikus akkut, legjobb ha kiegészítőnek van bennt, áramkorláttal együtt.
Csaszu
#135
2009. december 14. 21:01
Az élettartam elég változó
Normál indítóakkunál lehet akár 2 nap is, 5-10-szer lemeríted teljesen, és olyan vastag szulfátréteg rakódik a lemezekre, hogy az elektrolit semennyit nem fér hozzá a lemezekhez.
De ha csak indításra van használva, normális a töltőfesz, hidegebb az akku környezete elmehet 10 évet is.
Csaszu
#134
2009. december 14. 20:47
tedd rá kitolja az élettartamát, bár ha mennek a ciklusok normál indítóakkuba, akkor ugyanúgy hamar kifekszik az akku
Csaszu
#133
2009. december 14. 20:44
t0215
#132
2009. december 12. 07:31
joseph24
#131
2009. december 10. 14:30
még jóhogy nem a szemedbe kaptad. elég gáz dolog.
Gabi GTO
#130
2009. december 10. 14:30
sokáig birta
de kipróbáltam még van benne áram
Pixi
#129
2009. december 10. 14:27
Nemsemmi!
Elég gáz!
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!
1 2 3 4 5 6 7 8
Összesen 148 találat 8 oldalon