Gewinde
aktuális téma

Hali!
Akinek van ilyen, leírhatná a véleményét, tapasztalatait róla! Ki melyik márkát ajánlja?
Találtam olcsóbb márkákat (pl: Street-Tech, TA-Technix, IN-Tuning). Garancia van rájuk két év, vajon bírja tovább is, vagy akkor széthullik?
Na lehet eszmét cserélni!!
Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
ezt láttam én is, TA-rol még nem láttam ilyet, bár lehet azért mert nem kerestem még eddig 

Milyen érkezik a mostani autódba?
Elnézést. Megtaláltam a Hightec-et. De ez árban is a TA-val van egy szinten ahogy nézem.
Swifti
#1951
2012. március 20. 17:10
nekem TA ról csak annyi a tapasztalatom hogy nekem az előző autómba volt kb 2 hétig mert sikerült tk-ra törni az autót, elég kemény volt, kanyarokba jól ment végülis. amúgy sok jót nem hallani róla 

Neharagudj de én FK "Hightech"-et nem találok csak FK HighSportot. Ezek 450-500 euro környékén vannak. Jól értem h azt mondod, nincs különbség ez és a 180 euros TA között? 

Bár később ahogy néztem ez volt az egyedüli videó fent, mert a többin is ugyanez az autó van.Silverline
mindkettő belépő kategóriás cucc, az FK Hightecből vannak cinkezett típusok is, azok legalább nem rozsdásodnak, ezt leszámítva nem nagyon van különbség a kettő között.
TA néha tönkremegy de könnyebben és gyorsabban cserélhető gariba mint más márkák.
Mindkettőt kb ugyanannyira lehet letekerni, a TA mindig ugyanazt a 2-12 centit adja meg, de ennek semmi köze a valósághoz, míg más gyártók a TÜV által megengedett értékeket adják meg.
Max fél-egy centi különbség lehet a kettő között.
TA néha tönkremegy de könnyebben és gyorsabban cserélhető gariba mint más márkák.
Mindkettőt kb ugyanannyira lehet letekerni, a TA mindig ugyanazt a 2-12 centit adja meg, de ennek semmi köze a valósághoz, míg más gyártók a TÜV által megengedett értékeket adják meg.
Max fél-egy centi különbség lehet a kettő között.
milyen videokat pl?
nekem amúgy TA van használtam vettem és belementem egy utfelmarásba ott elpukkant megcsináltattam Lindorral és azóta tökéletes, előző 2 autóba is TA volt egyikkel se volt eddig probléma. pedig mindennap használtam őket nem úgy mint a mostanit
nekem amúgy TA van használtam vettem és belementem egy utfelmarásba ott elpukkant megcsináltattam Lindorral és azóta tökéletes, előző 2 autóba is TA volt egyikkel se volt eddig probléma. pedig mindennap használtam őket nem úgy mint a mostanit
Ne fájdítsd a szívem mert, a csapatomnak az első kiállítása lesz a benti pavilonban és nem tudok hazamenni az eseményre...
mivel Németországban élek.
De a tanácsodat köszönöm, próba út híján majd informálódok fórumokról.

De a tanácsodat köszönöm, próba út híján majd informálódok fórumokról.

Javaslom, hogy valahogy próbálj meg olyan autóban ülni amiben ilyen futómű van, mielőtt vennél egyet. Ha nem tetszik, akkor felesleges a pénzkidobás.
A Carstyling Shown is biztosan lesznek olyanok akikkel el lehetne beszélgetni a témáról, tapasztalatokról
A Carstyling Shown is biztosan lesznek olyanok akikkel el lehetne beszélgetni a témáról, tapasztalatokról

Egyetértek veled, mivel még nem ültem más gewindés autóban nincs viszonyítási alapom.
Érdemes beleinvesztálni pl egy FK HighSport gewindébe mert azok már 500 euro környékétől indulnak és egyel komolyabb szintnek látszik bár tesztet nem találok róla, csak rémisztő videókat a neten
Érdemes beleinvesztálni pl egy FK HighSport gewindébe mert azok már 500 euro környékétől indulnak és egyel komolyabb szintnek látszik bár tesztet nem találok róla, csak rémisztő videókat a neten

0-55 cm-ig állíható az ültetés hivatalosan, de lehet, hogy ezeket csak a TÜV miatt írják és jóval lenteb lehet tekerni.
Egy futómű nálam nem attól jó, hogy 1-2 vagy 3 évig nem megy tönkre, hanem hogy viselkedik az úton.
És nem attól jó, minél keményebb.
Ha kipróbálsz egy igazán jó futóműves autót, akkor onnantól a TA már nem lesz jó. :)
Egyébként én kb. 3 TA-s emberről tudok, akinek nagyon hamar tönkrement (eltört vagy elfolyt az olaj)
Egy futómű nálam nem attól jó, hogy 1-2 vagy 3 évig nem megy tönkre, hanem hogy viselkedik az úton.

És nem attól jó, minél keményebb.
Ha kipróbálsz egy igazán jó futóműves autót, akkor onnantól a TA már nem lesz jó. :)
Egyébként én kb. 3 TA-s emberről tudok, akinek nagyon hamar tönkrement (eltört vagy elfolyt az olaj)
Alapból ültet 4 centit és még azon felül tudsz tekerni 55mm-t? Esetleg így lehet. Az alapvetően mindkettő szart pedig nem tudom alátámasztani, van az ismerőseim között akinek TA van évek óta nincs gondja, ültem is TA-s autóban és egyáltalán nem rossz. Ennek ellenére egy kategóriával feljebbről fogok választani mert egy kicsivel "komfortosabbat" szeretnék. Komolyabb kategóriáról meg annyit hogy másfél év után tört ketté a zsír új Eibach Pro Kit-em... 



Alapvetően mindkettő szar
Az 55 mm-es állítás nem is olyan kevés, nekem a Bilsteinre is ennyit írnak, de bőven feljebb van tekerve a legalacsonyabb állásnál.

Az 55 mm-es állítás nem is olyan kevés, nekem a Bilsteinre is ennyit írnak, de bőven feljebb van tekerve a legalacsonyabb állásnál.
Üdv!
Van alapvető különbség egy Ta-Technix és egy FK AK Street gewinde között? mert most az FK majd 40 euroval több, érdemes-e azt venni vagy felesleges?
Egy kategóriával feljebb viszont az FK Higsport gewinde csak 25-55mm-ig állítható? Ez igaz?
Van alapvető különbség egy Ta-Technix és egy FK AK Street gewinde között? mert most az FK majd 40 euroval több, érdemes-e azt venni vagy felesleges?
Egy kategóriával feljebb viszont az FK Higsport gewinde csak 25-55mm-ig állítható? Ez igaz?

Én amikor megvettem mutatta a boltba a srác a JOM-ot és a TA-t ... egymásmellé tette full ugyan az, csak a gari kevesebb a JOM-ra. Ugyan akkora az állítása mindkettőnek.
jom és TA között egy lényeges különbség van! A JOM 1 év gari, a TA 2 megkötés nélküli.
Vagy jót, vagy semmit. Ezért csak rugó van most az enyém alatt. Inkább kivárom

Megértelek. Bár nekem volt mindkettő és bármelyiket elfogadnám. De most éppen az árát is

Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!