Gewinde

aktuális téma
Gewinde

Hali! Akinek van ilyen, leírhatná a véleményét, tapasztalatait róla! Ki melyik márkát ajánlja? Találtam olcsóbb márkákat (pl: Street-Tech, TA-Technix, IN-Tuning). Garancia van rájuk két év, vajon bírja tovább is, vagy akkor széthullik? Na lehet eszmét cserélni!!

Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48
Robert9
#1834
2012. február 22. 07:42
Hbunkó
#1833
2012. február 22. 07:41
és még az egész hercehurcával is olcsóbbra jövök ki, mintha megveszem a KW-t
Hbunkó
#1832
2012. február 22. 07:40
van más alternatíva. csak az 5x többe kerül. és annyival biztos vagyok benne, hogy nem jobb. Nem állítom, hogy nem jobb, biztos az, de hacsak nem az inoxot veszed, az is korrodálni fog, és ugyanúgy fennáll egy pukk veszélye. Jó-rossz vélemény ide-oda én meg fogom venni, ha nem bír ki 2 évet, akkor gariba cseréltetem, ha gari idő után pukkan el, akkor meg felújíttatom. arra újabb 1 év a gari, ha úgy sem válik be, akkor kapja vissza a gyáriakat.
Robert9
#1831
2012. február 22. 07:37
Még mindig elég bizalmatlan vagyok velük kapcsolatban...
Nem szeretnék 2 évente újat venni...
Hbunkó
#1830
2012. február 22. 07:27
zsír elég speckó, utána meg takarításnál ahogy írták is, motor, vagy féktisztító spray.
Robert9
#1829
2012. február 22. 07:26
És mivel kezelik le? Zsír, vagy WD40 vagy van erre vmi speckó cucc is?
Hbunkó
#1828
2012. február 22. 07:24
az inox kivietű gewindén kívül az összes rohad, ha nem kezeled le. de mondjuk mosás után nekem megérné az az 5, max 10 perc, amit a menettel foglalkozok, hogy ne legyen komoly gond. az hogy eldurrannak a patronok, az meg bármelyiknél előfordulhat. annyi, ha 2 éven belül teszi ezt, akkor garis csere. hozzáteszem nekem gyári gátló pukkant el 8 hónap után, és izzadás volt kicseréltetni.
Robert9
#1827
2012. február 22. 07:18
Érdekes... Tehát a TA története röviden: Megveszed olcsón, beszerelteted, örülsz neki, de pár hónap múlva (ha nem zsírozod be) berohad az anya, vagy elkezd rozsdálni, ráadásul még el is durrannak a patronok... Akkor hosszabb távon mondjuk 5 év ne is számoljak vele?
zolika87
#1826
2012. február 22. 07:01
ezt amúgy én is mindig úgy csinálom hogy télen megy a gyári futómű ülteteő rugóval, ha nagyon használni szeretném, és minden évbe áttakarítom a meneteket és nem igazán mondhatnám rozsdásnak az enyémet. amúgy ha valaki csináltatni akarja a gewindét tudok segíteni, nekem elpukkant a patron a 2 elsőbe, és cakk pakk meg van 1 huszasból a kettő. tisztítani én meg motorblokktisztitóval szoktam mert én mindig bezsírozom azt meg elég lenne mással leszedni
Petikee
#1825
2012. február 22. 03:01
Petikee
#1824
2012. február 22. 02:58
Én tanácsom meg az, hogy mikor berakod ha tél ha nyár van zsírozd be jól.. járasd meg többször így a felesleges zsírt el tudod távolítani ami meg kell az szépen beleül a menetbe.. így a zsír és nem a kosz lesz a menetben.. én pont ma állítottam rajta picit.. ránéztem és mondom ez meg sem fog mozdulni.. lazítás után simán egykézzel tudtam tekerni.. a kosz meg csak hullott le.. Én csak sima zsirral kentem be, de ha van grafitzsírod az
Robert9
#1823
2012. február 21. 23:46
Azért frankó, hogy párszor kiviszed esőben és berohad az anya... rosszabb esetben meg pár hónap/év és kirohad a kocsi alól a futómű?
GabaaaG3
#1822
2012. február 21. 22:38
tavaly lecseréltem a ta-n 2db állitó anyát asszem a két hátsón.most lesz a 3.szezon amikor folyamatosan autóba lesz.ma kipróbáltam kézzel tudtam tekergetni.. annyi a lényeg h egy évbe kb 3x befujom védénegyvennelelső évbe basztam rá aztán mikor állitani akartam ugy kellett leflexelni az állitóanyát mert satuba csőfogóval se tudtam meglazitani
Barnaby88
#1821
2012. február 21. 22:35
nem rozsdamentesek egyik olcsó gewinde sem.
150 ezer környékén lehet kapni FK hightec silverline szettet, az már cinkezett, az alatt egyik sem. Inoxos cuccok meg 300 fölött vannak csak.
Általában ki szokás venni a gewindét télre, így nem megy tele dzsuvával a menet, egyébként elég tökölős munka úgy lepucolni, hogy megint tudjad tekerni (én egyszer elkövettem ezt a hibát, következő évben már visszaraktam a gyári futóművet, így legalább nem toltam a havat folyton magam előtt)
outox
#1820
2012. február 21. 22:30
Hmmm köszönöm, igazából csak az ár miatt nem lenne mindegy a dolog, mert a JOM sokkal olcsóbb lenne, mint a TA... Viszont még egy olyan kérdésem lenne, hogy a TA rozsdamentes-e? mert azt hallottam, hogy az már rozsdamentes és az úgymond ennél olcsóbbak, mint pl az FK nem, és egy tél után már nem nagyon lehet tekergetni...
Barnaby88
#1819
2012. február 21. 21:48
mindegyiket nagyjából ugyanannyira lehet letekerni ami olyan 7-8 centit jelent. A legtöbb gyártó a TÜV által engedélyezett adatot írja rá, de általában még van pár centi menet lefelé, tehát az 5-6 centit ne vedd komolyan.
A TA meg csak simán lusta, és minden szettre azt írják, hogy -20-120 mm...
tomitam
#1818
2012. február 21. 21:13
Pl mert egy autót úgy terveznek ahogy van gyárilag minden alkatrész és futóművel eltorzítod az egészet valahol valami bele fog érni.
Nekem beleér a féltengely a nyúlványba továbbá a stabilizátor rúdon fekszik fel az egész kocsi eleje amit orvosolnom kell és ezért vágok ki a kasztniból hogy ne kopogjon
*remus*
#1817
2012. február 21. 20:42
Ugyanaz a minőség mindkettő. Annyi hogy a ta-t ha garanciás problémás kicserélik a jom-ot meg nem biztos
outox
#1816
2012. február 21. 20:38
Sziasztok!
Egy kérdésem lenne: Grande Puntohoz szeretnék állítható futót venni, és nem tudom melyiket vegyem kettő között vacilálok: Ta technix vagy JOM. Mi a véleményetek melyik a jobb? Annyi, hogy a JOM 35mm-60 mm a TA viszont 25mm-től 120mm. Az egyetlen dolog amit nem értek, hogy miért van az, vagy hogyan lehetséges, hogy minden futót amit megnéztem, és a drágábbak is pl Weitec,KW,KONI mind csak 6,5-7 centit tekerhető le, egyedül a TA engedi a 12 centit...ez mennyire valós? köszönöm a segítséget!!!
Dezsy69
#1815
2012. február 13. 20:26
Kalapom emelem előttük...
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!
38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48
Összesen 2674 találat 134 oldalon