Nissan Power 4 Ever
aktuális téma

Üdv minden Nissanos kollégának, gondoltam lehetne egy csak Nissan fórum is...lehet nem lesz semmi belöle, de hátha kialakul majd idövel...szóval gyüljetek ide minél többen
Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
A Carstyling amerikaiauóellenes kamikaze osztaga bevetésre kész!



Én már öltözök,ha a szép szó szerintetek nem elég



Az még jobb lenne! BÁNZÁÁÁJ!

OK, felőlem egy Mitsubishi Zero-val is belehajthatsz kamikáze módon 

csak arra vigyázz, hogy az ejtőernyőre nehogy 'made in china' felirat legyen rányomva




csak arra vigyázz, hogy az ejtőernyőre nehogy 'made in china' felirat legyen rányomva


"megmutatni,hogy mi nem vagyunk vademberek" NEM A FASZT!

Egyébként arányaiban felveszi a versenyt bármelyik sportkocsival. Csak utána győzd visszatankolni azt hekto gázolajat.
nem rossz, egy kis súlycsökkentő tuning és máris mehet az 1/4 mérföld
2Fast 4U


Úgyúgy,tényleg kellene szerezni egy amerikai vmit és felégetni vagy megmutatni,hogy mi nem vagyunk vademberek.....
Csak nem tudom mit kellene csinálni


Na ez már japán! Type-90-es névre hallgat a szentem.
Adatok:
MAX WEIGHT : About 50t
LENGTH OVERALL : About 9.80m
WIDTH OVERALL : About 3.40m
HEIGHT OVERALL : About 2.30m
GRADIENT : 60%
TURNINGH :
MAX SPEED : About 70km/h
ENIGINE : Liquid-cooled two-stroke 10-cylindered diesel engine
Max power 1,500PS/2,400rpm
Csomagolhatom???
Adatok:
MAX WEIGHT : About 50t
LENGTH OVERALL : About 9.80m
WIDTH OVERALL : About 3.40m
HEIGHT OVERALL : About 2.30m
GRADIENT : 60%
TURNINGH :
MAX SPEED : About 70km/h
ENIGINE : Liquid-cooled two-stroke 10-cylindered diesel engine
Max power 1,500PS/2,400rpm
Csomagolhatom???

A T 72-vel még elboldogulok, de az nem japán...
Stílszerűnek kell maradni!


Szerintem meg egy Mustang Shelby GT-t áthajtva rajta egy T72-essel, had b@ssza a csőrüket 





Már csak egyetlen kérdésem van! Ha az amerikai autós találkozókon mindig összetörnek/eltemetnek egy/több verdát akkor mi nem tesszük meg ugyanezt egy Buick-kal???









hát igen de álltalában többmint 5 km órát szokott kiadni eddig amiken így mértem és azért azt bőven látnád a kijelzőn.
Egyébként épp ezért írtam hogy "viszonlyagosan" pontos. nem ritka hogy 10 % ot is csalhat és azért azt bőven észreveszed.
Az 1 km óra eltérést nem is nevezném csalásnak, az nem befolyásol semmit.
Jaja! A francia megközelítés ez: Gyártassunk olcsón tegyük be egy szép forma alá úgyis megveszik.
Egyébként épp ezért írtam hogy "viszonlyagosan" pontos. nem ritka hogy 10 % ot is csalhat és azért azt bőven észreveszed.
Az 1 km óra eltérést nem is nevezném csalásnak, az nem befolyásol semmit.
Jaja! A francia megközelítés ez: Gyártassunk olcsón tegyük be egy szép forma alá úgyis megveszik.
amúgy meg, akinek nincs tempomatja, az rohadt nehezen tudja belőni a 100-at, mert a mutatót figyelni, hogy hajszálpontosan legyen a vonalon elég nehéz ráadásul nem csak egy pillantra, szóval lehet, hogy kevesebbel vagy többel megy, még ha csak 1km/h-val is,már akkor is átverhet a mérésnél és azt hiszed, hogy csal az órád...
hát igen, de azért nekik is számít az olcsó munkaerő, hiába egyre inkább a profitnak van alárendelve a dolog

Üdv márkatesók,
Azért ebbe a kerékátmérő- végsebesség témába beszállnék én is.
Annyit tudok mondani hogy az órák mindenképpen csalásra vannak állítva gyárilag, akkor is csal ha éppen gyári gummával felnivel mész vagy megfelelő váltóméret.
De ha valakinek nagyon számít a men.teljesítmény akkor ne cserélje nagyobbra a felnit /gumit úgy hogy a váltóméretet meghaldja mert a gép tutira kevesebbet fog menni. Nem beszélve a gyorsulásról. A váltót a motor nyomatékához és teljesítményéhez méretezik, olyan áttételeket tesznek bele ami pont jó hozzá (kivéve ha több tipuson ugyanz a váltó van).
Kívülről persze nem valami mutatós a kis kerék, de jobb szerintem mert még a kocsi is közelebb kerül az úthoz pár mm-el.
Unseen! Mérésre egy viszonylag "pontos" módszer:
Állj be az autópályán mikor nincs forgalom 100 as tempóra de szigorúan, és két kilómétertábla között mérd meg az időd. Ha bírod sokáig mérd meg 3-4 kilóméteren keresztül annál pontosabbat kapsz. kilóméterenként 36 sec et kell kapni mint mindenki tudja, egyből visszaszámolhatod mennyit csal az órád a jelenlegi kerékátmérőddel. Ahoz képest hogy kezdetleges módszer elég pontos, azon múlik hogy hogy tudod e tartani a mutatódat a 100ason. Tempomatosok előnyben.
Valaki írta hogy mióta a franciák belenyúltak a nissanba:
hát ha csak ők nyúltak volna még bele! Nem magunkat ócsárolom de itt figyel egy "gyári" nissan feliratú alkatrész az asztalomon, ezt mi gyártjuk. Szóval a japán precizitás ami a márkához olyan közelált kicsit meginogott a szememben az utóbbi időben készült autókkal kapcsolatban, mert tudom hogy hogy készül.
Azért ebbe a kerékátmérő- végsebesség témába beszállnék én is.
Annyit tudok mondani hogy az órák mindenképpen csalásra vannak állítva gyárilag, akkor is csal ha éppen gyári gummával felnivel mész vagy megfelelő váltóméret.
De ha valakinek nagyon számít a men.teljesítmény akkor ne cserélje nagyobbra a felnit /gumit úgy hogy a váltóméretet meghaldja mert a gép tutira kevesebbet fog menni. Nem beszélve a gyorsulásról. A váltót a motor nyomatékához és teljesítményéhez méretezik, olyan áttételeket tesznek bele ami pont jó hozzá (kivéve ha több tipuson ugyanz a váltó van).
Kívülről persze nem valami mutatós a kis kerék, de jobb szerintem mert még a kocsi is közelebb kerül az úthoz pár mm-el.
Unseen! Mérésre egy viszonylag "pontos" módszer:
Állj be az autópályán mikor nincs forgalom 100 as tempóra de szigorúan, és két kilómétertábla között mérd meg az időd. Ha bírod sokáig mérd meg 3-4 kilóméteren keresztül annál pontosabbat kapsz. kilóméterenként 36 sec et kell kapni mint mindenki tudja, egyből visszaszámolhatod mennyit csal az órád a jelenlegi kerékátmérőddel. Ahoz képest hogy kezdetleges módszer elég pontos, azon múlik hogy hogy tudod e tartani a mutatódat a 100ason. Tempomatosok előnyben.
Valaki írta hogy mióta a franciák belenyúltak a nissanba:
hát ha csak ők nyúltak volna még bele! Nem magunkat ócsárolom de itt figyel egy "gyári" nissan feliratú alkatrész az asztalomon, ezt mi gyártjuk. Szóval a japán precizitás ami a márkához olyan közelált kicsit meginogott a szememben az utóbbi időben készült autókkal kapcsolatban, mert tudom hogy hogy készül.

Hmmmm... Gondolom akkor nem is lesz Nissan találkozó. Talán ott leszünk...

Ma jelent meg a hír, anissanfanclub oldalán, de már régóta rebesgették és az előkészületek is elkezdődtek. Aki esetleg nem tudná a Japfestről van szó, és itt van a hivatalos program:
Sziasztok!
Elérkezett az idő, hogy hivatalosan is meghirdessük a Japán autótalálkozót (Japfest)!
Időpont: 2005. szeptember 4.
Helyszín: Tököl, reptér
Tervezett programok:
- Szlalompálya
- Gyorsulás 1/8 mérföldön
- Ügyességi verseny és totó (bekötött szemű vezetés, márkatörténeti kérdések, alkatrészhajítás, zsákban futás, stb.)
- Márkánkénti szépségverseny (legszebb, legszakadtabb, legtuningoltabb autó)
- Drift-bemutató
- Japán hostessek és Japóautókirálynő-választas (leginkább japános öltözék és/vagy smink)
- Grillezés hozott anyagból, sütőt, faszenet biztosítjuk
- Szusibüfé
- alkoholmentes sört felismerő verseny
- Zene (japán rock, pop és népzene; este valódi japán karaoke show)
- Csiki-Bege Autoplaza által biztosított Mitsubishi és Subaru autók tesztvezetése
Szeretném hangsúlyozni, hogy ezek egyelőre a TERVEZETT programjaink, még nem 100%, hogy ebből minden meg is valósul. A belépő előreláthatóan 2000Ft lesz, per autó.
A részvételhez idén is kérnék mindenkit, hogy regisztráljon az alábbi adatok megadásával:
- Név
- Autó típusa
- Rendszám
- Előreláthatólag hányan jönnek (apa, anya, gyerek, kutya, macska, szomszéd stb.)
Regisztrálni az alábbi e-mail címen tudtok:
[email protected]
Boresz
Bővebb infó itt
Sziasztok!
Elérkezett az idő, hogy hivatalosan is meghirdessük a Japán autótalálkozót (Japfest)!
Időpont: 2005. szeptember 4.
Helyszín: Tököl, reptér
Tervezett programok:
- Szlalompálya
- Gyorsulás 1/8 mérföldön
- Ügyességi verseny és totó (bekötött szemű vezetés, márkatörténeti kérdések, alkatrészhajítás, zsákban futás, stb.)
- Márkánkénti szépségverseny (legszebb, legszakadtabb, legtuningoltabb autó)
- Drift-bemutató
- Japán hostessek és Japóautókirálynő-választas (leginkább japános öltözék és/vagy smink)
- Grillezés hozott anyagból, sütőt, faszenet biztosítjuk
- Szusibüfé
- alkoholmentes sört felismerő verseny
- Zene (japán rock, pop és népzene; este valódi japán karaoke show)
- Csiki-Bege Autoplaza által biztosított Mitsubishi és Subaru autók tesztvezetése
Szeretném hangsúlyozni, hogy ezek egyelőre a TERVEZETT programjaink, még nem 100%, hogy ebből minden meg is valósul. A belépő előreláthatóan 2000Ft lesz, per autó.
A részvételhez idén is kérnék mindenkit, hogy regisztráljon az alábbi adatok megadásával:
- Név
- Autó típusa
- Rendszám
- Előreláthatólag hányan jönnek (apa, anya, gyerek, kutya, macska, szomszéd stb.)
Regisztrálni az alábbi e-mail címen tudtok:
[email protected]
Boresz
Bővebb infó itt
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!