oooo Audi

aktuális téma
oooo Audi
Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41
sirgabi
#81467
2013. december 26. 19:44
Ebben ugye az első generációs V6 TDi van, a 150 lovas. Ha valóban ennyi mérföld van benne (vagy km ), akkor emiatt nagy gond nem lehet. Persze függ attól, hogy hogyan szervizelték, használták...
De szépnek tűnik...
Maga mint autó, szerintem az Audi egyik legjobban sikerült modellje.

Ilyet szeretnél venni?
elbowS6
#81466
2013. december 26. 19:43
jah es a fogyasztassal mi ujsag? csak mert azert nem veszek 2.5tdi-t, hogy annyit fogyasszon mint az S6. azert felesleges :)
elbowS6
#81465
2013. december 26. 19:41
csak mert ez is a 150 lovas. akkor ez ugyanaz a moci mint az A6-ban?
elbowS6
#81464
2013. december 26. 19:40
ahaaa!!! igy mar ertem :)
es mi a helyzet a 2001-es A4-el? egeszen konkretan ezzel a tipussal...
sirgabi
#81463
2013. december 26. 19:32
Illetve még annyit hozzátennék, hogy azért vannak ezek a negatív előítéletek, mert ugyan valóban vez.m.tengely gondjaik voltak, de az jellemzően 4-500 körül jelentkeznek.
Ám mivel a magyar megvette a behozott autót 120e km-rel, és 150nél előjöttek a bajok, ezért mindenki azt mondja, hogy egy kalap fos az egész. Mert ugye kintről kizárólag valós, ellenőrzött, 120e km-es nagymotoros dizelek kerülnek hazánkba.
(nem megyek bele mélyebben, mert csak megint kifakadok)
ChPh
#81462
2013. december 26. 19:30
Ha másfél éve nem fosok ennyire ezektől, akkor most A6 avantom van, így meg váltok, megint :-D
sirgabi
#81461
2013. december 26. 19:27
jájá... a 150 és 155 lovasok.
A 180 lovas verziónál nem tudom, mikor volt a váltás, mert azok 1997 óta ilyen paraméterekkel rendelkeznek.

Viszont elnézésedet kell kérnem, mert most kicsit utána néztem a dolgoknak, és a Passatokban is váltottak, mint az A6-nál, csak egy évvel később.
Szóval egy 2003as Passatban szinte biztos, hogy a 163 lovas motor van. Azoknak kevesebb a hibája, megbízhatóbbak, mint az elődök. Én is ilyen motorral járok, és bírja a gyűrődést. Bár hozzáteszem, a korábbi V6-omnak (150Le) is csak egyszer volt komolyabb motorikus gondja...
ChPh
#81460
2013. december 26. 19:26
Igen. Alapvetően a 150 és 155 lovassal van baj, ahogx sirgabi is írta. Ha 163 vagy 180 lovast veszel egy fokkal jobb. Bár a 180 lovas meg iszákos nagyon.
elbowS6
#81459
2013. december 26. 17:51
ezek voltak a vezermutengely bajos motorok?
sirgabi
#81458
2013. december 26. 17:35
Elvileg nem... Abban még a régebbi, 150, v 155 lovas van.
A 2003as A6 ban már a 163 lovasok futnak.
Ha meg Q akkor 180ló mindenben... de a motor alapja a fentiek közül van.
elbowS6
#81457
2013. december 26. 16:31
elbowS6
#81455
2013. december 26. 16:13
egy 2003-as 2.5 V6 tdi passatban ugyanaz a motor mint az A6-ban?
elbowS6
#81454
2013. december 26. 14:52
tudod az S6-tal nem annyira koltseghatekony hazamenni. es nem szeretnek 100-al vegigkocsizni europan, hogy jol fogyasszon :P
funboy
#81453
2013. december 26. 12:50
Sziasztok volna egy kérdésem, jó lenne ha tudnátok segíteni .B4 93-ban amiben még a régi motor vezérlő van, meg oldható a teljesítmény növelése, az adatok modosításával feltólásával?
Vagy csak tuning-boxal?Köszi a válaszokat
ChPh
#81452
2013. december 26. 10:49
Egy jóbarátomnak van A4-e jó kis gép :-)

A BMW meg hát
laca200
#81451
2013. december 26. 10:43
Szerintem a szíved szerint válassz, és akkor nem fogod bánni egyetlen percben sem...
ChPh
#81450
2013. december 26. 10:41
Írtam. Ami idén elmegy, elmegy :p

Vannak még autók sehova se rohanok
laca200
#81449
2013. december 26. 10:36
na ez nem is célzás volt, egyenesen a szív közepébe
-Bandi-
#81448
2013. december 26. 10:34
majd elviszik azt is, mire elhatároznád magad...
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!
31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41
Összesen 82165 találat 4109 oldalon