oooo Audi

aktuális téma
oooo Audi
Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54
rambus2
#81207
2013. november 28. 21:50
várjál-várjál, Vili már egyszer elmondta, hogy vannak a stroker motorok, de nem emlékszem tisztán, mert alkoholos befolyásoltság alatt voltam, lehet keverem a dolgot, de nem biztos.
tzoli88
#81206
2013. november 28. 21:50
Új blokk és hajtókar? Szerintem annak grammja drágább mint az arany:)
Korábban működő bontott felejtős?
elbowS6
#81205
2013. november 28. 21:47
a TDI blokk magasabb 2centivel asszem. 600lovat bir a gyari dugo allitolag. de ha mar az ember ott tart, hogy vesz uj blokkot, bele hajtokart, csapagysort akkor az a dugattyu miert maradna ki? :)
tzoli88
#81204
2013. november 28. 21:45
Akkor ha jól értem:
- 2,5 Tdi blokk és főtengely
- speciális hajtókar
- 2,2 dugattyú vagy vmi jobb?
elbowS6
#81203
2013. november 28. 21:41
en is ugy tudtam, de a 2.2 blokkba hogy megy bele a hajtokar, ha rovidet teszel bele akkor is kiemeli a blokkbol, nem?
tzoli88
#81202
2013. november 28. 21:39
Köszi! Holnap lefényképezem Neked a Tdi tömítést, szerintem valahol még megvan.
elbowS6
#81201
2013. november 28. 21:37
hogyhogy mit mibe? :) van hozza aftermarket 159mm-es hajtokar (nagyobb a diesel kar csapszeg merete), furat, dugattyu ugyanaz de ha mar ott tartunk akkor erdemes bele valami jobb dugot venni. max 8000RPM-ig erdemes forgatni a dugattyu kozepsebesseg miatt. nemtom, hoyg kell-e valahol furatot boviteni, ujat furni vagy akarmi olajnak vagy viznek. de ha valaki tudna mutatni egy tdi hengerfej tomitest akkor osszehasonlithatnank a benzinessel es minden kiderulne :D
Szabo Pistit kellene megkerdezni, hogy mi a konkret eljaras.
rambus2
#81200
2013. november 28. 21:36
2 féle lehet:
2.5 trédéí blokk és egyéb motyók
2.2 blokkba 2.5 trédéí főtengely és egyéb motyók
elbowS6
#81199
2013. november 28. 21:31
jah, azt en sem :D de ha itteni muszakis kocsi akkor otthon nem kaphat magyar okmanyokat?
tzoli88
#81198
2013. november 28. 21:31
Az 1.8T fórumba linkelt S6-ban a stroker hogy kivitelezhető?
Azt tudom, h kell hozzá a 2.5-ös dízel blokk, de mit kell mibe rakni?:)
ChPh
#81197
2013. november 28. 21:27
jah, az így igaz :)

Csak azt nem tudom hogy lehet itthon olyan autót üzembe helyezni, aminek nincs típusengedélye :)
elbowS6
#81196
2013. november 28. 21:26
az tudom, de a motor atepitesnel a kulonbozetet kell. nekem anno a 2.0-bol 2.2-re valtas csak regisztracios kulonbsegkent 4kilo lett volna es akkor meg nem volt engedelyeztetve meg a tobbi papirmunka, muszaki miegymas :S raadasul mindez ugy, hogy a tepsi 100-as audiban volt is olyan motor gyarilag amilyet beletettem volna hivatalosan. persze igy is bekerult anno, csak papir nelkul :D
ChPh
#81195
2013. november 28. 21:15
ha kiviszed akkor már nem csak a különbözetet kell fizetni, hanem a teljeset
elbowS6
#81194
2013. november 28. 21:06
gondolkoztam ma ilyesmin es arra jutottam, hogy mi van akkor ha kihozol egy kocsit Angliaba, honosittatod kb 50fontert, atepited, lemuszakiztatod es hazaviszed? :) a regado nincs fel milla mondjuk egy golfra. es akkor mar tok mind1, hogy milyen motort teszel bele mert itt csak annyi a feltetele, hogy a muszakin megfeleljen. nem kell szazezrekert terveztetni meg utana regado kulonbozetet meg ki tudja mit fizetni mint otthon. :)
lehet, hogy csinalok is egy 5 hengeres turbos A6 C5 quattrot :D
tocsi89
#81193
2013. november 28. 20:44
Sziasztok van nekem egy audi a4 1-9tdi 110le-vas autóm és olyat csinál ha kicsit sportosabban megyek és olyan 4000fordulat fölé ér az autó akkor meg torpan és olyan mintha nem menne a turbó vagy nem kap anyagot mert eltűnik a fűst is. úgy szoktam orvosolni a problémát hogy leállítom és újra indítóm és utána tökéletes. MI lehet a probléma???
Gaben
#81192
2013. november 27. 08:50
ismerősnek fél millában állt meg a 3-as golfba 1.8 helyére vr6 motor beszerelés és papírozás.
tzoli88
#81191
2013. november 26. 21:58
Megoldható, bár a módjára és főleg a járulákos költségekre én is kíváncsi lennék:)
ChPh
#81190
2013. november 26. 21:55
azt hogy papíroznád le?
Juhi
#81188
2013. november 26. 21:39
Sziasztok! Ma este "letiltott" az gépezet, 4. be olyan 3000-es fordulat körül, ujrainditottam aztán próbálgattam (soha nem pörgettem még ennyire) 3.-ba már azt hittem nem tilt le de akkor meg 4000 előtt nem sokkal. turbo vezérlő ok, csövek is, ha lesz időm leveszem a turbót és kipucolom csak sok kedvem nincs hozzá holnap gépre kerül elvileg, nem lenne baj ha nem kellene szétszednem. geometrián kivűl esetleg tipp?
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!
44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54
Összesen 82165 találat 4109 oldalon