Opel Calibra

aktuális téma
Opel Calibra

Szeretném ha a Calibrások leírnák véleményüket az autóról, hibáiról, ezzel segítve a vásárlás előtt állóknak!

Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89
OpelMan
#401
2006. szeptember 22. 20:52
Szeva!! Figyu miért nem írja ki a támogatóimat???? Csak mert reggel még volt egy pár.. most meg semmi!!
gab81
#399
2006. szeptember 22. 20:40
meglátogatom a Calibrás kollégákat majd jövők, éjjel
TasiA
#398
2006. szeptember 22. 20:36
Jó estét! Mizújság a MOTOR TUNINGAL?
TasiA
#397
2006. szeptember 22. 20:35
Nem kérdés a végeredmény, de a fogyasztás beli külömbségek sem!
TasiA
#396
2006. szeptember 22. 20:35
HA egymás mellett megyünk akkor biztos otthagy mint a csuda! HI-HI! Jól elbújtam mögötte!
gab81
#394
2006. szeptember 22. 20:33
vanyek_
#393
2006. szeptember 22. 20:32
Hát igen....
Kinek mi tetszik. Van aki a pörgős mocikért van oda (mint pl énis), nekem az a legjobb érzés, h megyek közepes fordulaton és nemcsinál semmit szinte a kocsi, visszarakok egyet és mint egy idegbeteg úgy elindul, és az a hang tetszik nekem Nyilván a nagy nyomatéknak is van nagy előnye, csak kinek mi a fontos
Fogyasztás. : Nemmindegy h 8at eszik a kocsi vagy 9et? hogy száz km-en spóroljak 270ftot annak a kárára h ne úgy mennyen a kocsi ahogy én akarom az gáz inkább a 9-10 liter
gab81
#392
2006. szeptember 22. 20:32
Combival mentem nekem is tetszet
TasiA
#390
2006. szeptember 22. 20:31
Én egyszer kint öszzefutottam egy MAZDA 6-al(ami mocskosul tetszik), ami diesel volt!Asszem az is 136LE. Még a régi Vectrám volt, ami csak 90 lovas 1.8-as volt. NAmos a hapek kifordult elém,egy mellék útról pedig senki nem jött mögöttem, ezért nem kicsit fékztem. Beleálltam a seggébe és kicsit kergettm. Aztán a pali majdnem szét ette az ideg, mert még 200-nál is a seggében voltam(szélárnyék előnye) Mivel én ismertem az utat inkább ráhagytam, mert majdnem benézett egy kanyart! Szóval jól ment a MAZDA, csak, hát az is nehéz, az enyém meg 1070KG volt.
gab81
#389
2006. szeptember 22. 20:28
közbe füstőlnek, és azt elfelejtik megemlíteni, hogy van rajta egy szerkezet, ami nélkül egy 1,4-sel is odaverném, a 2000 is. A csodaszer tárgya a turbo
TasiA
#388
2006. szeptember 22. 20:25
Még azon szoktam picit felpörögni, mikor valami DIESEl vassal mennek elöttem, persze lámpától lámpáig nem versenyzésre gondolok és ugye a nyomaték miatt jól mennek.Hogy érts arra gondolok, hohy elindulunk elöttem 1, majd 2 padló (kb 3000-ig), jön a nyomaték távolodik és látom a tükörben a fején, hogy:" mivan nem megy a szarod", majd teszi a 3-at megint a nyomatékból elmegy és élvzekedik. Aztán jön a kövtekző lámpa, én is ő is 1-es finoman , kettes padló ő egy kicsit elmegy, aztán én olyan 2500.től elmegyek mellette a másik sávban, akkor meg pislog! Azt elfelejtik, hogy amíg nekik jön a POWA 1200-től. az eli fogy gyorsan, nekem meg kicsit később jön és nem fogy el, hanem egyre jobb!
gab81
#387
2006. szeptember 22. 20:17
meg azt érzed, hogy milyet húzz, de közbe kiderül, hogy csak rohadt hangos a motor , múltkor mentem elég sokat hdi 136le-sel, és amikor a turbó elkezdte rendesen húzni, akkor kb ment úgy mint az enyém, de amikor ránéztem az órára, és "csak" 90 volt, már 3 volt akkor mondtam annyira nem nagy duranás
TasiA
#386
2006. szeptember 22. 20:16
Meg a másik, hogy míg ÚGY ahogy írtad, hogy alig nyomom be a pedált és váltok 2000 körül, szépen haladok a forgalommal,más pedig 3500-ig húzatja.
TasiA
#385
2006. szeptember 22. 20:14
Ez igaz, hogy mennek HASONLÓKAT, de pl nekem a 3. fokozat 170-ig tart, amíg a mákdarálót 5000 felett pörgetve vált vagy 4-et. Aztán ezek a nagy gyorsuló bajnokok 90-felett, vagy városon kívül meg lemaradnak mint a szar!
gab81
#384
2006. szeptember 22. 20:13
TasiA
#383
2006. szeptember 22. 20:12
Ez sok mindentől függ! Vezetési stílus, forgalom, autó súlya, klíma. stb!
Nálam, pl a nagyvárosi fogyi így alakul! kora reggel és este autókázva normálisa, 9liter ; ha ez reggel 7 utánra és napközbeni autókázásra változik akkor 10-11, klímával 12-13, normálisan közlekedve, nem spórolva, de nem is versenyezve!
Viszont kint minimális a fogyasztás a motor méretéhez képest: 90 és 110 között 5,5-6liter. 160-ig 8L az átlag.
gab81
#382
2006. szeptember 22. 20:07
az a baj, hogy mennek azok is "hasonlókat" a városba lámpánál, csak nem 2000-2500f/min -nél váltanak, hanem 5-6000-nél és ttól több a fogyasztás, nincs benűk semmi nyomaték
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!
79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89
Összesen 2061 találat 104 oldalon