Porsche
aktuális téma

Hello, úgy gondolom, hogy a Porsche, mint autógyártó és autómárka is megérdemel egy topicot. Bevallom, nem vagyok elfogulatlan
Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
Ez nagyon csúnya!!!!

az nincs is csak 82

neked mindennap más tetszik!



akkó vegyed meg!

tittadili
#221
2006. január 09. 06:55
Na igen, nekem is sokminden tetszik. Csak az a helyzet, ha nem vagy lottómilliomos, akkor egy Carrera GT-t csak újságban látsz, vagy 1:18-as modellbe tudsz megvenni. Viszont egy 350 le-s 928 GTS-t kapsz 3 millka körül, egy Buzuki Stift áráért...
Nekem meg a 90 lóerős 912- es.

nekem meg a csepptükör tetszik...

ezek a fajta porschék nekem annyira nem teccenek, inkább egy 612 lovas Carrera GT



ja azt kifelejtettem hogy a többi vasat meg galvanizálták a marhák. nem értenek ezek az autógyártáshoz

Hagggyátok má azt a szar 92nyocast olyan fos az egész már akkor elavult vót mikor kitalálták meg se tudom hegeszteni az első sárvédőt meg a motorháztetőt se mer aluminiumból van meg a lengőkar is tiszta aluminium majdnem olyan mint az audi csak 25évvel többet bír





Jé télleg,pedig a porsche.com rol van a link.
Ezen nem a "lukas" felni van.
Ezen nem a "lukas" felni van.
tittadili
#214
2006. január 06. 17:46
Ez a kép egy fiatalabb autóról készült, mert látni rajta a nagyobb hátsólámpákat, meg az újabb felniket. Ez GT verzióban 330le S verzióban /automata váltóval / 320le...
Egy kis izomgép
1977 Porsche 928
Engine: V-eight cylinder engine, water cooled, one upper camshaft per cylinder series
Power: 240 HP (177 kW) at 5500/min
Displacement: 4474 ccm
Fuel system: K-Jetronic, tank capacity 86 litres
Transmission: five speed gearbox
Chassis: self-supporting bodywork with front independent suspension on double transverse links, coil springs, hydraulic telescopic shock absorbers, stabilisers, rear independent suspension on upper and lower transverse links, control vibration on lower control arms for compensation of track changes, coil springs, hydraulic telescopic shock absorbers, stabilisers
Dimensions and weight: wheel base: 2,500 mm
length: 4,447 mm
width: 1,836 mm
height: 1,313 mm
weight: 1,450 kg
Performance: 230 km/h

1977 Porsche 928
Engine: V-eight cylinder engine, water cooled, one upper camshaft per cylinder series
Power: 240 HP (177 kW) at 5500/min
Displacement: 4474 ccm
Fuel system: K-Jetronic, tank capacity 86 litres
Transmission: five speed gearbox
Chassis: self-supporting bodywork with front independent suspension on double transverse links, coil springs, hydraulic telescopic shock absorbers, stabilisers, rear independent suspension on upper and lower transverse links, control vibration on lower control arms for compensation of track changes, coil springs, hydraulic telescopic shock absorbers, stabilisers
Dimensions and weight: wheel base: 2,500 mm
length: 4,447 mm
width: 1,836 mm
height: 1,313 mm
weight: 1,450 kg
Performance: 230 km/h
Vásárlás után kijönnék a tacskóból vagy az ósünből tuti meglátnál a kocsim a parkolóba,bár igy se kell sokat keresgélni a sok pdtivvtiditihtpdti között...



Az bizony!
Semmi ABS,ASR,meg hülyéknek való elsőkerekes müanyag szappantartó vvt pdti cdi tdi pdtivvthtp motorral...



Semmi ABS,ASR,meg hülyéknek való elsőkerekes müanyag szappantartó vvt pdti cdi tdi pdtivvthtp motorral...




1970 VW-Porsche 914 and 914/6
Engine: VW-Porsche 914
four-cylinder Boxer, air-cooled, central camshaft
VW-Porsche 914/6
six-cylinder Boxer, air-cooled, one upper camshaft each side
Power: VW-Porsche 914
80 HP (59 kW) at 4900/min
VW-Porsche 914/6
110 HP (81 kW) at 5800/min
Displacement: VW-Porsche 914
1679 ccm
VW-Porsche 914/6
1991 ccm
Fuel system: VW-Porsche 914
electronic petrol injection, tank capacity 62 litres
VW-Porsche 914/6
two Weber downdraft carburettors, tank capacity 62 litres
Transmission: five speed gearbox
Chassis: self-supporting bodywork with front independent suspension on transverse links and damper struts, longitudinal torsion bars, rear independent suspension on lateral links and coil springs, telescopic shock absorbers
Dimensions and weight: VW-Porsche 914
wheel base: 2,450 mm
length: 3,985 mm
width: 1,650 mm
height: 1,230 mm
weight: 950 kg
VW-Porsche 914/6
wheel base: 2,450 mm
length: 3,985 mm
width: 1,650 mm
height: 1,240 mm
weight: 980 kg
Performance: VW-Porsche 914
177 km/h
VW-Porsche 914/6
201 km/h
Engine: VW-Porsche 914
four-cylinder Boxer, air-cooled, central camshaft
VW-Porsche 914/6
six-cylinder Boxer, air-cooled, one upper camshaft each side
Power: VW-Porsche 914
80 HP (59 kW) at 4900/min
VW-Porsche 914/6
110 HP (81 kW) at 5800/min
Displacement: VW-Porsche 914
1679 ccm
VW-Porsche 914/6
1991 ccm
Fuel system: VW-Porsche 914
electronic petrol injection, tank capacity 62 litres
VW-Porsche 914/6
two Weber downdraft carburettors, tank capacity 62 litres
Transmission: five speed gearbox
Chassis: self-supporting bodywork with front independent suspension on transverse links and damper struts, longitudinal torsion bars, rear independent suspension on lateral links and coil springs, telescopic shock absorbers
Dimensions and weight: VW-Porsche 914
wheel base: 2,450 mm
length: 3,985 mm
width: 1,650 mm
height: 1,230 mm
weight: 950 kg
VW-Porsche 914/6
wheel base: 2,450 mm
length: 3,985 mm
width: 1,650 mm
height: 1,240 mm
weight: 980 kg
Performance: VW-Porsche 914
177 km/h
VW-Porsche 914/6
201 km/h


egy ilyen lehet a fílinges!

Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!