Teljesítmény mérés
aktuális téma

Hali! Ki mit tud ajánlani? Hol mennyiért? Előny lenne számomra, ha a déli országrészbe tudnátok ajánlani cégeket (Pécs-Baja-Szeged-Kecskemét-stb...). Köszi!
Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
Na, valaki?!
Infó?

köszi az infót...

Nem. Csoki pécsi. Keepitretronak van (volt) padja Csepelen. De jelenleg darabokban, mert elköltöztek és még nem állította fel az új helyen.
Egy ijen hengerenkénti bef. mennyiben lenne 4 hengerre 1,2-es motornál?
Ha lecserélem vagy teljesen leveszem a hátsó dobot, akkor az mindenképp teljesítménynövekedéssel jár?

hali.ti vagytok csepelen?befér egy maxi jumper?megméretném kiváncsiságból

Ilyen a tuti csiptuning jó esetben amit nem ellenőriznek AFR és teljesítményméréssel padon!
NEmsokára felkerül a hengerenkénti injektor az automra , Miskolc környékén hol tudnám leméretni hogy mivé lett? Előtte elviszem egy emisszió vizsgálat/beállításra mindenképp. 2 diagram kell nekem . benzin/gáz.
hja persze én is jobban örülnék egy 1.9TDI-nek csak sajna legálisan nem is lehetne átalakítani úgy tudom,,, de mondjuk új kipuff rendszer ohne kati? azt lehet megcsinál(om)tatom...

A te esetedben én egy nagyobb köbcentis (1.6 1.8 2.0) motorcserében gondolkodnék . Az 1.4-es motorból csak sok idő energia és pénz ráfordításával lehetne komolyabb teljesítményt kihozni. Tesóm VW-je is 1.5-ös volt gyárilag, aztán 1.8-as és most 2.0-es motor van benne.
Szia!
Kicsit offolok, de kiváncsi lennék a véleményedre, mert tudatlan vok de nem vaddisznó
hogy az én kis 1.4-es motorom teljesítményén, Seat Ibiza '96)lehet-e (persze hogy lehet) de érdemes e változtatni,,, és ha igen, mit javasolnál...
írhtsz hozzám is hogy ne offoljunk... THX

Kicsit offolok, de kiváncsi lennék a véleményedre, mert tudatlan vok de nem vaddisznó

írhtsz hozzám is hogy ne offoljunk... THX


Neked sincs teljesen igazad, de jóval közelebb jársz a valósághoz mint sokan mások. A lambda 1-re a lambdaszonda szabályoz részterhelésen, és azt szerintem nem érdemes megváltoztatni, padlógázon meg az autók többsége nem veszi a szonda jelét figyelembe (ezért kamu pl a sportlamdaszonda).
Egy mérőpadon végzett terheléses vizsgálat kipufogógázelemzéssel egybekötve viszont hasznos lehet mert kiderül hogy van e teljesítménynövelési lehetőség. Van olyan amin csak rontani lehet, van amelyiknek anyagot kell adni van amelyiknek csökkenteni kell, és van amikor egy fordulat alatt növelni és felette csökkenteni kell a benzint. Szóval ahány eset annyi féle.
Egy mérőpadon végzett terheléses vizsgálat kipufogógázelemzéssel egybekötve viszont hasznos lehet mert kiderül hogy van e teljesítménynövelési lehetőség. Van olyan amin csak rontani lehet, van amelyiknek anyagot kell adni van amelyiknek csökkenteni kell, és van amikor egy fordulat alatt növelni és felette csökkenteni kell a benzint. Szóval ahány eset annyi féle.
Na csá mindenkinek. Aki tud tolna rajtam egy kicsit az arénában? Nem felejteném el!!



debreceni-gyorsulas.hu? 

Sziasztok!
Egy benzines nem turbós autón chip-vel, annyit lehet húzni a teljesítményen, amennyi a környezetvédelemben van. Vagyis az előírt 1-es lambdához képest maximum 7%-ot, mert ennyit tud dobni a dúsítás maximum és ez már az elméleti határ.
Ráadásul a végteljesítményen még ennyit sem, mert az utcai autók is eldúsítanak ott már.
Aki mást mond, az arctalanul hazudik, vagy tudatlan mint a vaddisznó.
Butkai Csaba 70/3372157
Egy benzines nem turbós autón chip-vel, annyit lehet húzni a teljesítményen, amennyi a környezetvédelemben van. Vagyis az előírt 1-es lambdához képest maximum 7%-ot, mert ennyit tud dobni a dúsítás maximum és ez már az elméleti határ.
Ráadásul a végteljesítményen még ennyit sem, mert az utcai autók is eldúsítanak ott már.
Aki mást mond, az arctalanul hazudik, vagy tudatlan mint a vaddisznó.
Butkai Csaba 70/3372157
Arra én is kiváncsi volnék, két hete hangoltunk be egy swift gti-t amihez 3-4 ECU verziót is hozott a tulaj. Egyik rosszabb volt mint a másik, pont magas fordulaton nagy terhelésnél jól elszegényedett a keverék, 3000 alatt meg olyan dús volt hogy belefulladt a motor.
Amit AVE mér az idő és gyorsulás! Ő nem tud választ adni se neked se másnak hogy egy motortuning után megfelelő módon működik egy motor vagy nem, csak azt tudja lemérni hogy gyorsabb vagy e mint előtte (ha volt előtte is mérés).
Azt se tudja megmondani hogy milyen fordulaton hány Le és Nm. Azt meg végképp nem tudja hogy különböző fordulatokon és terheléseken milyen a levegő üzemanyag keverék viszonya (AFR), amit egy csiptuning vagy vezérműtengelycsere vagy kipufogórendszercsere vagy direktszűrő eléggé meg tud változtatni. Van akinek tuning után jobban megy az autója, viszont egy hónap múlva szétég a kipufogószelepe, és mélyen a zsebébe nyúlhat a javítási költségek miatt.
Szóval AVE nagyon jól csinálja azt amit csinál, de az egy kicsit más téma.
Azt se tudja megmondani hogy milyen fordulaton hány Le és Nm. Azt meg végképp nem tudja hogy különböző fordulatokon és terheléseken milyen a levegő üzemanyag keverék viszonya (AFR), amit egy csiptuning vagy vezérműtengelycsere vagy kipufogórendszercsere vagy direktszűrő eléggé meg tud változtatni. Van akinek tuning után jobban megy az autója, viszont egy hónap múlva szétég a kipufogószelepe, és mélyen a zsebébe nyúlhat a javítási költségek miatt.
Szóval AVE nagyon jól csinálja azt amit csinál, de az egy kicsit más téma.
Mennyi most egy mérés nálatok? Valamikor megméretnék egy Suzukit kétféle ECU-val.
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!