Teljesítmény mérés

aktuális téma
Teljesítmény mérés

Hali! Ki mit tud ajánlani? Hol mennyiért? Előny lenne számomra, ha a déli országrészbe tudnátok ajánlani cégeket (Pécs-Baja-Szeged-Kecskemét-stb...). Köszi!

Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
1 2 3 4 5 6 7
RÁki
#34
2005. június 12. 13:29
Nem tudtam, hogy már nálunk is van ilyen.
A probléma viszont még mindíg adott olyan autóknál, ahol az IC állítva van és nem fektetve.
GabeszXXX
#33
2005. június 12. 11:31
jól +adták a címet. az egész csepel műveknek gyepsor utca 1. a címe ami egy több 1000nm-es terület.
RÁki
#31
2005. június 12. 10:44
Turbós autót magyarországon padon sehol nem tudnak normálisan megmérni.
Száraz jeget tudomásom szerint sehol nem használnak, és mivel menetszél nincs (azt ventillátorral nem tudják teljes mértékben pótolni), így elmelegszik izzóra az intercooler ami már önmagában is teljesítménycsökkenést jelentene, de sok autónak a computere (pl. 1,8T) ezt érzékelve elveszi a kakaót.
Méresd meg gyorsulásmérővel és a keréken kapott értékből számold vissza. Sokkal korrektebb eredményt kapsz!
norbGTi_
#30
2005. június 09. 18:06
Ahogy irtak lentebb is , 200 illetve 300 dollar az ara , de e-bayen szerintem olcsobban is hozza lehet jutni.

http://www.gtechprostore.com/
hobizoli
#29
2005. június 09. 13:30
404-es HTTP-hiba - A fájl nem található
Internet Explorer
hobizoli
#28
2005. június 09. 13:28
200USD illetve 300USD a komolyabb
JiM
#27
2005. június 09. 11:16
Streetee
#26
2005. június 09. 11:05
Sziasztok!
Én Pest környékén a www.teljesitmenymeres.hu -t tudom ajánlani /ahogy Faro is;) )...nagyon correctek, bár egy picit drágák...első kerekes volt 8K+Áfa, ha jól emlékszem, de MINDENT tudnak mérni...
www.teljesitmenymeres.hu
tschokker
#25
2005. június 08. 16:29
Köszi megmutatom neki ezt az írást most fog jönni hozzánk mindjárt.
Lordie
#24
2005. június 08. 16:20
Működik természetesen, de közel sem ideális. Miért? Más a benzines és dízel motor kipuffgáz hőmérséklete (100-200C különbség, ami nem kevés), eleve a GT20-as dízel kisebb hatásfokra van méretezve, mint azonos benzines testvére (mivel a dízel nem pörög annyit), a dízeles wastegate+actuator sem ua. vmiért (ez utóbbit nem tudom megerősíteni, csak panaszkodtak e miatt és a boost spike is túl nagy volt), nem nyer vele annyit, mint benzineshez tervezettel. De természetesen működik, csak szvsz ha már új turbóra költ az ember, válasszon olyat, amit nem akar hónapok múlva lecserélni majd.

Gt20-at azért hoztam példának, mert nekem is az volt, hamar el is adtam :) Meg ez a legelterjedtebb olcsón beszerezhető VNT Garrett.

tschokker
#23
2005. június 08. 15:52
Nem akar dizelmotort, hanem a G töltö helyett egy dizelmotor turbóját teszi az 1.8-as benzinmotorra!
norbGTi_
#22
2005. június 08. 15:41
Szia !

Nem a Suzukival voltam ;)
adorjant
#21
2005. június 08. 15:38
van már egy pd-tdi motoros corrado magyarországon!
a www.corrado.hu
oldalon,a vendégkönyvebn kérdezösködj!
tschokker
#20
2005. június 08. 15:37
Szia
Már akartam kérdezni, multkor írtad turbóval kapcsolatban "csak dizelt ne", most akar az egyik barátom dizel turbót tenni a benzines CORRADO-ba. Van valami konkrét tapasztalatod ezzel kapcsolatban?
Sziró
#18
2005. június 08. 15:13
Hello!
Peugeot 309-röl tudtok valamit
tschokker
#17
2005. június 08. 15:11
Szia
Te milyen autóval voltál nálunk mérni?Suzuki GTI-t még nem mértünk.
Lordie
#16
2005. június 08. 14:51
ÖK gondolom Csokit ajánlotta, ő pécsi és valóban van padja, tud mérni.
Emailcíme: [email protected]
norbGTi_
#15
2005. június 08. 14:37
Szia ! Sajnos a cég nevét nem tudom. Keresd meg valamelyik Hondás fórumban ÖregKergyu-t , ő meg tudja mondani neked lehet a cég nevét , mert anno nekem is ő ajánlotta ezt a céget! Nekem 5500-ért mértek utoljára.

Amúgy meg a G-Tech nevű eszközzel mért érték, mindig közel azonos volt a padon mért értékhez képest +/- 3 LE volt a max eltérés.
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!
1 2 3 4 5 6 7
Összesen 134 találat 7 oldalon