Ultimátum? Kemény szó, de az állapot is ami az országban tuning néven elharapódzott.
Az ultimátum az enegedélyel rendelkező cégek és hatóságok részéről indul mostmár, a sufnyituning ellen.
Mindennemű anyag és műszaki ismeretekkel nem rendelkezők nyúlkálnak bele a tuning szakmába.
Elfelejtve, hogy veszélyes üzemről van, szó!
A szaktudás hiányt a biztosítók, és KPM is kezdi unni a sokasodó gondjaik miatt.
A sok pórúljárt személyről nem is beszélve.
Mentek az olcsó ajánlatok után, ami nagyon sokba volt a végére.
Ettől sokkal keményebb amikor tömegkarambóllal végződik. ( leszakadó lökhárító)
A legnagyobb trauma akkor éri majd az építtetőket, amikor a vizsgán az eredet papírt kérik majd.
Amennyiben az EU-s rendelkezések lépnek életbe, onnantól csak TÜV-ös termék kerülhet a verdákra.
Magyar TÜV-ös gyártó nem is lesz, hisz a piacukat már most tönkreteték az illegális gyártók.
Az ÓLCSÓ árú helyre hozatalára se marad lassan szakember, hisz a fent maradás érdekében, váltanak.
Jelenleg is sok be se vállalja a szutykot.
Silány alapanyagból, megfelelő rétegzés, kidólgózotság, tartórendszer kialakítás nélkül készülnek.
Papír vékony, féltonna, beton elem, szakad vagy töredezik.
Egyszóval, minden elismerés a festőknek.----Így alakulnak ki a vezető tunerek az országban. KIVÉVE EGYESEKET!
Ezt a tükröt nyíltan odakellett tartani a közelgő nagy évadnyitó buli előtt.
Hova tartunk?---- Románia?----Ukrajna?
Rengeteg silány termék árasztotta el a piacot külföldről, is.
Ott is egy érv a domináns: Profit
Ha valaki okul belőle, jó!
Ha nem, az se gond. ----Majd fog!!!
Addig is róják az utakat a cukormáz verdák.
Én is karlakatos vagyok , tényleg hobbiból pingálok...de muszáj konyítani a motorhoz is + a villamossághoz... ezért mondom magamra : csinálok mindent , ezért nem értek semmihez...
de erre fele pl a K-jethez és a hozzá tartozó villamossághoz negyon nem ért senki...
Totál aláírom és közhelyként hangzó szövegekbe nem megyek bele...
inkább sokáig körülnézek miket csinálnak az autómon komoly Tunerek és azt próbálom követni...
A sok gyenge ízléssel és kevés/sok (mert láttunk már egykét érdekességet egy halom zsetonból) ki kéne takarítani és a komolyan autójukkal foglalkozókat pedig nem kéne b...ni
olyan nincs h mindenki mindenhez ért. vannak szakik sztem, én se fogok nekiállni heggeszteni, pedig lehet h tudnék, de nem nem ezt tanulltam ennyi de sok kontár van pl itt a környéken van 1 fodrász aki szaré hugyé festi a kocsiket,de 4 ajtóra 12! kiló gittet ken. szánalmas
De véleményed a menetekről, lehet.
A piac az engedélyel rendelkező iparosok számára is, szűk.
Viszont így nem is csoda, hogy új modelleket nem terveznek, vagy eltünnek.
Tudom, DRÁGÁK!
De drágább lessz hatványozottabban a bukca vizsga vonalon, meg hogy el is tünnek a magyar szakik előbb, utobb.
Hogy van pofája egy pesti gyereknek egy versenyzőnek plyan lökit lekűldeni jópénzért, amiben egyetlen egy szerelési fűl nincs, a kipuff hasraütésre kivágva, de a fűlben még a márkás cég azonosító cimkéje is másolva van!