Ultimátum? Kemény szó, de az állapot is ami az országban tuning néven elharapódzott.
Az ultimátum az enegedélyel rendelkező cégek és hatóságok részéről indul mostmár, a sufnyituning ellen.
Mindennemű anyag és műszaki ismeretekkel nem rendelkezők nyúlkálnak bele a tuning szakmába.
Elfelejtve, hogy veszélyes üzemről van, szó!
A szaktudás hiányt a biztosítók, és KPM is kezdi unni a sokasodó gondjaik miatt.
A sok pórúljárt személyről nem is beszélve.
Mentek az olcsó ajánlatok után, ami nagyon sokba volt a végére.
Ettől sokkal keményebb amikor tömegkarambóllal végződik. ( leszakadó lökhárító)
A legnagyobb trauma akkor éri majd az építtetőket, amikor a vizsgán az eredet papírt kérik majd.
Amennyiben az EU-s rendelkezések lépnek életbe, onnantól csak TÜV-ös termék kerülhet a verdákra.
Magyar TÜV-ös gyártó nem is lesz, hisz a piacukat már most tönkreteték az illegális gyártók.
Az ÓLCSÓ árú helyre hozatalára se marad lassan szakember, hisz a fent maradás érdekében, váltanak.
Jelenleg is sok be se vállalja a szutykot.
Silány alapanyagból, megfelelő rétegzés, kidólgózotság, tartórendszer kialakítás nélkül készülnek.
Papír vékony, féltonna, beton elem, szakad vagy töredezik.
Egyszóval, minden elismerés a festőknek.----Így alakulnak ki a vezető tunerek az országban. KIVÉVE EGYESEKET!
Ezt a tükröt nyíltan odakellett tartani a közelgő nagy évadnyitó buli előtt.
Hova tartunk?---- Románia?----Ukrajna?
Rengeteg silány termék árasztotta el a piacot külföldről, is.
Ott is egy érv a domináns: Profit
Ha valaki okul belőle, jó!
Ha nem, az se gond. ----Majd fog!!!
Addig is róják az utakat a cukormáz verdák.
A barátomék is azt szenvedik meg.
Ami eddig egészségesen működött, annak annyi.
Mennyünk PAPNAK azoknak még megy, vagy politikusnak, vagy kisebséginek.
egy barátom vette a fáradtságot és elfáradt a kpm-be,hogy megtudakolja milyen módon tehetné rá a 6n-s polo-jára a 8és9x14-es felniket,anélkül,hogy bárki problémázna rajta.a köv választ kapta,semmi probléma ha a német tüv papírja megvan a felniknek(mivel ez megvolt,mert az ebay-ről vette)következő lépés,hogy szakfordítóval le kell fordíttatnia a 6oldalas tanusítványt és közjegyzővel hitelesíttetve a fordítást mehet a kpm-be és bevezetik a forgalmiba a változtatást.ez teljesen oke eddig,csak a fordítás és a közjegyző alálírása kompletta 68ezer ft lenne.innentől kezdve eladó a felnije
De nincs más mert vagy tönkretették vagy megvették a hazai cégeket, gyártókat. Hála állambácsinak.
De ha mégis találsz hazai szakit az meg mond olyan időpontot hogy inkább megrendeled külföldről és még így is hamarabb van meg.
Azt nem tudom hogy az állam amit vállalt be is akarja tartani.
De azt ne felejtsük el hogy minket első sorban azért engedtek be az EU-ba hogy megvegyük azt amiket termelnek. Lásd: Lidl,Aldi....
Ha valamit veszek akkor töbségében vagy kínai vagy német.
Meg a másik. Mióta tagok vagyunk azóta meg nem hogy kevesebb de több kínai cucc jönn be. Pl autóüveg amit én látok.
háát akkor majd én is leszedem de lehet, hogy föltölok majd egy sokkal átláthatóbb fóliát amivel éjszaka is kilátok az ablakon. Már rendőrbácsi is mondta, hogy sötétek az első ablakok. De nem büntetett (pedig megtehette volna)
Pont a véleményetekre alapozva mondom, hogy amikor valaki nekiindúl TUNINGOLNI egy vasat, ezer szemszögből kell átgondolni az első lépés előtt.
Az államról már nincs kedven gondolkodni sem.
De meg kell hagyni, hogy aki meg esztelenűl tuningól, magára vessen.
Ha meg a tapasztalatoknak nem hisz, de annál többet a szomszéd fiának, az szenvedje is meg.
Ha valami preciz megoldására nincs pénz, ne kezdje el, inkább gyűjtsön.
Ld. olcsóbb kirakni a 60-as korlátozótáblát egy szar útra, ahol azért még íppeg lehet menni biztonságosan 90-et, mint megcsinálni az utat. Stb. Ez a baj. Ez a szemlélet tevődik át MINDENHOVA!
Régóta nem a szakmaiságról szól a magyar 'állam', semmelyik szegmense. Miből van lóvé. Innentől aztán nem az működik, aminek kéne -csírájában elfolytani a dolgokat-, hanem a meglevő helyzetet fenntartva büntetni, ebből van a pénz.