Ultimátum? Kemény szó, de az állapot is ami az országban tuning néven elharapódzott.
Az ultimátum az enegedélyel rendelkező cégek és hatóságok részéről indul mostmár, a sufnyituning ellen.
Mindennemű anyag és műszaki ismeretekkel nem rendelkezők nyúlkálnak bele a tuning szakmába.
Elfelejtve, hogy veszélyes üzemről van, szó!
A szaktudás hiányt a biztosítók, és KPM is kezdi unni a sokasodó gondjaik miatt.
A sok pórúljárt személyről nem is beszélve.
Mentek az olcsó ajánlatok után, ami nagyon sokba volt a végére.
Ettől sokkal keményebb amikor tömegkarambóllal végződik. ( leszakadó lökhárító)
A legnagyobb trauma akkor éri majd az építtetőket, amikor a vizsgán az eredet papírt kérik majd.
Amennyiben az EU-s rendelkezések lépnek életbe, onnantól csak TÜV-ös termék kerülhet a verdákra.
Magyar TÜV-ös gyártó nem is lesz, hisz a piacukat már most tönkreteték az illegális gyártók.
Az ÓLCSÓ árú helyre hozatalára se marad lassan szakember, hisz a fent maradás érdekében, váltanak.
Jelenleg is sok be se vállalja a szutykot.
Silány alapanyagból, megfelelő rétegzés, kidólgózotság, tartórendszer kialakítás nélkül készülnek.
Papír vékony, féltonna, beton elem, szakad vagy töredezik.
Egyszóval, minden elismerés a festőknek.----Így alakulnak ki a vezető tunerek az országban. KIVÉVE EGYESEKET!
Ezt a tükröt nyíltan odakellett tartani a közelgő nagy évadnyitó buli előtt.
Hova tartunk?---- Románia?----Ukrajna?
Rengeteg silány termék árasztotta el a piacot külföldről, is.
Ott is egy érv a domináns: Profit
Ha valaki okul belőle, jó!
Ha nem, az se gond. ----Majd fog!!!
Addig is róják az utakat a cukormáz verdák.
Utánajárok korábbi munkáinak. Azok beszédesebbek, mint maga a "mester". Márkaszervízeket meg messze kerülni kell, nem szervízek azok manapság, hanem csere- és lenyúlóműhelyek.
"meg kell venni a jó szerszámokat és passz." Szerinted, aki minél olcsóbban akar megúszni valakit, az megveszi a minőségi (drága) szerszámokat? A lakatosmonuka meg olyan lesz, hogy áá, jó az, majd a gitt eltakarja. Vagy a festék.
Igaz, de attól még, hogy rátesz egy full alap gépre egy ronda aluszárnyat, attól még nem lesz tuningautó. Csak 10.000 Ft-ból tudatni akarja a világgal, hogy ő mekkora részer.
A tuningautó mindenhol "az önkifejezés egyik eszköze", nem csak kis hazánkban...
Nincs is ezzel semmi gond, ha nem párosul igénytelenséggel vagy izlésficammal...
Na ja, de azt miből döntöd el, hogy ki a kókler? Amiket én írtam, azok komoly szervízek voltak, nem sufnik. És a márkaszervízekkel sem jobb a helyzet. A szerelési útmutató meg arra való, hogy utat mutasson a szereléshez, meg kell venni a jó szerszámokat és passz. Ha minden csavar le van húzva az előírás szerinti nyomatékra és ki van cserélve, amit cserélni kell egy szétszerelés után, akkor nem érhet meglepetés. Természetesen ha nem gyári alkatrészeket pakol valaki a kocsijába vagy villáskulccsal húzza meg a futómű csavarjait, arra nem igaz, amit írtam. A lakatosmunkáról pedig csak annyit, hogy egy kis segítséggel egy hozzáértő szakembertől nem egy ördöngösség megtanulni.
Addig, amíg Magyarországon az autó, mint státusszimbólum, az önkifejezés egyik eszköze, addig tele lesznek az utak homemade bojlerszörnyetegekkel. Olcsón, szart (hogy maradjon is pénzem benzinre). 500 Ft-ból kétszer körbemegyek a városon, világító neonnal, miközben a férfiasságom 5 centivel hosszabb lesz.
Nem kell spojler azt kéész! De most komoly, MINEK?
Hogy egy autó úgy nézzen ki, mintha hűűdebrutál lenne, mellette meg közlekedni is alig lehessen vele?
Nem tudom, én pl. nem vagyok oda azokért a nőkért, akiket jól kisminkelnek meg felöltöztetnek azt akkor hűűdejólnézki, de ha reggel felkelsz mellette, inkább elfutnál ijettedben...
Tessék a valós értékekért kűzdeni, nem azt a kevés pénzt is fiszfasz spojlerekre költeni!
Nem kötelező a tuning, de olvasd végig a topikot: "mindenki béna, senki nem ért semmihez, ezért magam csinálom a kocsit. Mert én jobban értek mindenhez, mindenkinél."
Aztán lesz amilyen lesz... nehezen hiszem el, hogyha valaki nekifog olyan dolognak, amit előtte még sosem csinált, akkor jobban meg tudná oldani, mint egy mester (akár egy kevésbé profi mester). Aki meg kóklerhez viszi a gépét, az meg így járt.
Aki azt mondja magáról, hogy ő a legjobb, az csak szóban a legjobb. Előbb mutasson referenciamunkát és majd eldöntöm magamnak, hogy van-e olyan jó, mint amilyennek képzeli/mondja magát.
Karosszériázni sem egyszerű, hiába mondják itt páran, hogy azt majd ők maguknak megcsinálják, mert ők mindenhez értenek. De még rosszabb, ha valaki tapasztalat nélkül hozzányúl a motorhoz, fékhez, futóműhöz... na, az ilyeneknek én egy életre elvenném a kedvét egy fasza sok százezres büntetéssel a "tuningtól".
Szarból nem építünk várat, ha meg nincs rá pénzünk, akkor inkább ne csináljunk semmit. Nem ciki a széria gép, sőt!Tapasztalat nélkül meg pláne "tunnnningoljunk". Lehet itt fikázni azt, aki megveszi a boltban a HKS és egyébb cuccokat és felszerelteti... valahogy ezekről a termékekről el tudom képzelni, hogy tényleg nem balesetveszélyesek és profin működnek; a tulajaikról meg nem azt gondolom, hogy pénzes köcsögök. Hanem azt, hogy felelősen gondolkodnak.
Teljesen gyetértek a topiccal, viszont hiába rendelsz amcsiból, nem kapcs tüv papírt, lásd én példám.
sajnos én összefutottam a nemzeti közlekedési hatósággal (régi nevén kpm), és hát sajnos én is pórun jártam, annak ellenére hogy nem gagyi olcsó dolgok lettek bele,rávásárolva az autóra, dehát nem kaptam tüv papírt.
mondjuk amit én csináltam arra én se tudtam tüvöt nyomtatni
Egyébként az még eszembe jutott, hogy hiába a TÜV, meg hogy csak szakember szerelhet fel járműre bármit, amíg például a tetű lakatos nem cseréli ki a szétrohadt belső küszöbmerevítést, csak a külső küszöböt, aztán egy csattnál úgy összeroppan a kocsi, mint a tojáshéj... Milyen jogon játszik az életemmel? Vagy az autószerelő, aki az olajfolyást sziloplaszttal javítja... Ezért inkább én magam szerelem a kocsit és lakatolni is megtanulok, az ilyen szakemberek meg dugják fel maguknak a hegesztőpisztolyt.