---ULTIMÁTUM!---

aktuális téma
---ULTIMÁTUM!---

Ultimátum? Kemény szó, de az állapot is ami az országban tuning néven elharapódzott. Az ultimátum az enegedélyel rendelkező cégek és hatóságok részéről indul mostmár, a sufnyituning ellen. Mindennemű anyag és műszaki ismeretekkel nem rendelkezők nyúlkálnak bele a tuning szakmába. Elfelejtve, hogy veszélyes üzemről van, szó! A szaktudás hiányt a biztosítók, és KPM is kezdi unni a sokasodó gondjaik miatt. A sok pórúljárt személyről nem is beszélve. Mentek az olcsó ajánlatok után, ami nagyon sokba volt a végére. Ettől sokkal keményebb amikor tömegkarambóllal végződik. ( leszakadó lökhárító) A legnagyobb trauma akkor éri majd az építtetőket, amikor a vizsgán az eredet papírt kérik majd. Amennyiben az EU-s rendelkezések lépnek életbe, onnantól csak TÜV-ös termék kerülhet a verdákra. Magyar TÜV-ös gyártó nem is lesz, hisz a piacukat már most tönkreteték az illegális gyártók. Az ÓLCSÓ árú helyre hozatalára se marad lassan szakember, hisz a fent maradás érdekében, váltanak. Jelenleg is sok be se vállalja a szutykot. Silány alapanyagból, megfelelő rétegzés, kidólgózotság, tartórendszer kialakítás nélkül készülnek. Papír vékony, féltonna, beton elem, szakad vagy töredezik. Egyszóval, minden elismerés a festőknek.----Így alakulnak ki a vezető tunerek az országban. KIVÉVE EGYESEKET! Ezt a tükröt nyíltan odakellett tartani a közelgő nagy évadnyitó buli előtt. Hova tartunk?---- Románia?----Ukrajna? Rengeteg silány termék árasztotta el a piacot külföldről, is. Ott is egy érv a domináns: Profit Ha valaki okul belőle, jó! Ha nem, az se gond. ----Majd fog!!! Addig is róják az utakat a cukormáz verdák.

Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Wadmalac
#1530
2008. április 02. 12:22
Múltkor pár számunkra ismeretlen emberke feldobta hogy legyen este gyorsulás. Pár haver kiment megnézni az arcokat. Na előadták a tervüket: Gyorsulás Dobogókőre felfelé a szerpentinen, éjjel, lekapcsolt lámpával. Haverok összenéztek, fordultak és eljöttek. Na az ilyen fxszfejek miatt féltem főleg.
Wadmalac
#1529
2008. április 02. 12:15
Tipikus sms miután kb fele annyi idő alatt hazaért tőlem mint számítottam rá:

"Hamarabb otthon vagyok, így kevesebb ideig kell izgulnod. Hát nem nagyszerű?"
Kééééész.
Wadmalac
#1528
2008. április 02. 12:13
Nagyon remélem hogy rippropp nélkül visszavesz. Állatira szórakoztatja hogy be vagyok fosva érte, tehát nemigen vagyok hatással a rendszerre.
Wadmalac
#1527
2008. április 02. 12:11
Én akkoriban megúsztam, leht hogy részben a gyenge vasaknak köszönhetően. Trabi után Lada, aztán 1.0 Swift, utána 1.8 D Pug 205. Talán nem mentek annyira hogy eldobjam. Trabant mindig c hang volt, Lada is majdnem mindig. Stift már kevesebbet kapott, komolyodtam. A kispözsóval sokalltam be eccer, üres buszmegálló bungijában álltam meg kocc nélkül. És ez már 15 éves jogsival volt. Még ennyi idősen is tudtam hülye lenni. De asszem ha 19 évesen ültem volna a mostani kocsiba, már alulról szagolnám az ibolyát.
HCW
#1526
2008. április 02. 12:03
Kezdő jogsisként viselkedik.
Ha van hozzá érzéke, semmi baja nem lesz. Hamar belejön, de ahhoz sokat kell vezetnie!
Csak azért mondom, mert én dettó ugyanígy voltam, másfél év után az én ámokfutós korszakomnak egy elég komoly árokfogás vetett véget. Azóta bennem van a para, és elkezdtem ésszel menni.
Wadmalac
#1525
2008. április 02. 11:59
Naszóval, pontosítok.Egyik kocsi se a végsebességére van biztonságosra tervezve. Csak a nagy vasaknál ez feljebb van. Kb minden kocsi a végsebességének 50-70%a körül tekinthető stabilnak. Persze ez útviszonyfüggő, de mondjuk ideális körülmények közt. Tehát egy végsebességgel 180-nal szaggató kisautó közel sem olyan biztonságos, mint egy 250végsebességű nagyvas 180as utazóval. Csak nem akartam ilyen hosszan kifejteni.
tsanci
#1524
2008. április 02. 11:36
a nagyot se arra tervezik.az a baj hogy mindenki csak elindulni tanul meg, a megállást meg elfelejtik.
Wadmalac
#1523
2008. április 02. 11:15
Pfff....remélem kinövi úgy hogy még egészben lesz.
Wadmalac
#1522
2008. április 02. 11:14
Alapból egy ilyen kisautó nem erre vantervezve. Ezért fosok. Ami az ő kocsijával istenkísértés, az az enyémnél utazótempó. És ahogy mondod, ott is megwan a veszély hogy vmi beesik oldalról....Na ezért fosok a picilány miatt. Próbálom óvatosan leoltani.
HCW
#1521
2008. április 02. 11:06
Futómű, fék, ezekkel kell gyorsulni, nem nagyobb motorral. Azzal könnyű.
Bár ha a végsebességet próbálgatja, akkor egyenesen 180-nál ezek mit sem érnek, ha eléugrik valami, vagy beletalál egy gödörbe..
Majd kinő belőle..
Wadmalac
#1520
2008. április 02. 10:57
Elkövettem azt a hibát, hogy vittem egy izmosabbkört az enyémmel sőt átadtam a volánt egy ízelítő vágtára. Azóta sztem azt próbálja kihozni az övéből, csak nem 1 kategória a 2 vas.
Wadmalac
#1519
2008. április 02. 10:54
Asszem teljesen igazad van. Bár az a baj, most próbálgatja, mit bír a kocsi. A 140et még büszkén bejelentette, de ahogy néztem, a következő fokozatot már nem fogja. A gyári vég meg 180. Kell az a futómű. Meg GSI fék kéne.
Wadmalac
#1518
2008. április 02. 10:52
Rakok én, ezen nem múljon. Meg sztem az a dekoltázs csak a rendőrnők szívét nem lágyítja meg.
Bazsee71
#1517
2008. április 02. 10:48
Én azért ezzel nagyon nem értek egyet. Nagyon könnyen vetemedik a karosszéria. Többszázezer forint a felszerelés. Nekem van némi tapasztalatom hegesztésben, és azt kell hogy mondjam, hogy féléves gyakorlás után sem állnék neki a kocsimnak! Ennyiből fényezni is tud mindenki...
Dokibá
#1516
2008. április 02. 10:46
A xenonnal csak óvatosan, azt is ki fogják szedetni, ha nincs automata szintszabályozás és fényszórómosó...
HCW
#1515
2008. április 02. 10:43
Gyári motor és a lehető legjobb futómű!
Ezzel nem nagyon lőhetsz mellé.
A motor képességei úgyis megszabják a tempót, de nyugodj meg, most is pontosan annyival jár
Legalább biztonságban lesz.
Wadmalac
#1514
2008. április 02. 10:41
Valami stabilabb futómű se ártama, csak félek hogy akkor még jobban nyomni fogja neki.
Wadmalac
#1513
2008. április 02. 10:37
A tuningról csak annyit: pici szívem be wan vadulva, minden kell neki egyszerre, de megmondtam: az első az alufelni, szigorúan gyári méretű Opel, szélesebb gumával, hogy úton maradjon a kanyarokban, meg a xenon, mert nem lát éjjel azokkal a vöröshagymalámpákkal. Ami pénz marad, az mehet dizájnra meg hifire. A motortuningról meg igyexem elterelni a figyelmét.
Wadmalac
#1512
2008. április 02. 10:22
Egyébként tényleg q jól vezet, csak az én izgulós lálkemnek túl bátor.
Wadmalac
#1511
2008. április 02. 10:17
Gondoltam rá hogy fixrekötöm a kézifékét. De ahogy ismerem, csak annyit érne hogy végigdriftelné a környéket.
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Összesen 1610 találat 81 oldalon