Ultimátum? Kemény szó, de az állapot is ami az országban tuning néven elharapódzott.
Az ultimátum az enegedélyel rendelkező cégek és hatóságok részéről indul mostmár, a sufnyituning ellen.
Mindennemű anyag és műszaki ismeretekkel nem rendelkezők nyúlkálnak bele a tuning szakmába.
Elfelejtve, hogy veszélyes üzemről van, szó!
A szaktudás hiányt a biztosítók, és KPM is kezdi unni a sokasodó gondjaik miatt.
A sok pórúljárt személyről nem is beszélve.
Mentek az olcsó ajánlatok után, ami nagyon sokba volt a végére.
Ettől sokkal keményebb amikor tömegkarambóllal végződik. ( leszakadó lökhárító)
A legnagyobb trauma akkor éri majd az építtetőket, amikor a vizsgán az eredet papírt kérik majd.
Amennyiben az EU-s rendelkezések lépnek életbe, onnantól csak TÜV-ös termék kerülhet a verdákra.
Magyar TÜV-ös gyártó nem is lesz, hisz a piacukat már most tönkreteték az illegális gyártók.
Az ÓLCSÓ árú helyre hozatalára se marad lassan szakember, hisz a fent maradás érdekében, váltanak.
Jelenleg is sok be se vállalja a szutykot.
Silány alapanyagból, megfelelő rétegzés, kidólgózotság, tartórendszer kialakítás nélkül készülnek.
Papír vékony, féltonna, beton elem, szakad vagy töredezik.
Egyszóval, minden elismerés a festőknek.----Így alakulnak ki a vezető tunerek az országban. KIVÉVE EGYESEKET!
Ezt a tükröt nyíltan odakellett tartani a közelgő nagy évadnyitó buli előtt.
Hova tartunk?---- Románia?----Ukrajna?
Rengeteg silány termék árasztotta el a piacot külföldről, is.
Ott is egy érv a domináns: Profit
Ha valaki okul belőle, jó!
Ha nem, az se gond. ----Majd fog!!!
Addig is róják az utakat a cukormáz verdák.
jó mondjuk ez köztudott hogy egy szanaszét rohadt szart hamarabb áttolsz mint egy igényesen felújított de tuningolt autót.. a szrrárohadt alváz meg a kiszakadt kormánymű az nem látszik kívülről de az ültetése meg a szpojler meg az alufelni az igen...
Mi közünk van a Tüv-höz? A Tüv a német szabvány. Ha már vmihez igazodni kell az az msz vagy iso. De én Skóciában élek, itt senki nem foglalkozik hogy van e engedélyed vagy nincs. Mondjuk itt általában aki nem engedheti meg magának az nem kokányoltat.
De akkor is erre a korra 2 év a műszaki idő és nemhinném hogy az öklömnyi lyukak a köszöbön egy év alatt jöttek elő!
Nekem meg a szinte polír karosszériánál kötekednek!
Hogy mit tolnak át az relatív! Multkor állom a lámpánál mellettem régi kadett, nézem küszöbön vagy 3 méretes lyuk, végig rozsdás volt, a srávédőívekről nem is beszéllve! Mikor elment akkor ért a sokk, hogy K-val kezdődött a rendszáma! Na ez hogy is van???
nekem egy műsazakira átvizygálásért elkértek 5 ezret.. a csávókám felrakta csáposra oszt aláment egy csavarhúzóval meg egy kalapáccsal megszurkálta meg megütögette.. kb 10 perc... 5000ért
azért a tüv az tüv.. persze mindenhol a pénz beszél.. de azért ha valami életveszély azt pénzért se fogják áttolni.. legalábbis nagyon remélem mertha oda eljutunk akkor lehet elgondolkozni hogy hogyan tovább
Én ketszer vittem a TZrabit autószerelőhöz, de elég nagy anyagi megárkódtatás volt a második, és pár héttel később kiderült, hogy az állítólag cserélt cumók több mint fele nem volt cserélve!
Igaz arra máig nem jöttem, rá hogy a műszakira felkészítésnek mióta része a fogaskoszorú csere! Holott még az indítással sem volt gond!
de nem is 100% ig tuti az ami bevizsgált, engedélyezett , stb...
pl én is láttam már a nagy német ó által engedélyezett bogár Cabrió engedélyt, tervrajzot, hogy hajjaj... vagy vegyük pl az FIA példáját :
Az általuk engedélyezett cuccokat meg lehet vásárolni az ó cimkélyük nélkül jóval olcsóbban... hogy is van ez? pénz beszél, kutya meleg van...
azigaz ,hogy a sok gagyi van , de majd kikopik...vagy nem deazbiztos....
De pl az utángyártott karosszéria elemeket és társait is meg lehetne nézni..sajnos , olcsóak , de legalább sz@rok....