---ULTIMÁTUM!---

aktuális téma
---ULTIMÁTUM!---

Ultimátum? Kemény szó, de az állapot is ami az országban tuning néven elharapódzott. Az ultimátum az enegedélyel rendelkező cégek és hatóságok részéről indul mostmár, a sufnyituning ellen. Mindennemű anyag és műszaki ismeretekkel nem rendelkezők nyúlkálnak bele a tuning szakmába. Elfelejtve, hogy veszélyes üzemről van, szó! A szaktudás hiányt a biztosítók, és KPM is kezdi unni a sokasodó gondjaik miatt. A sok pórúljárt személyről nem is beszélve. Mentek az olcsó ajánlatok után, ami nagyon sokba volt a végére. Ettől sokkal keményebb amikor tömegkarambóllal végződik. ( leszakadó lökhárító) A legnagyobb trauma akkor éri majd az építtetőket, amikor a vizsgán az eredet papírt kérik majd. Amennyiben az EU-s rendelkezések lépnek életbe, onnantól csak TÜV-ös termék kerülhet a verdákra. Magyar TÜV-ös gyártó nem is lesz, hisz a piacukat már most tönkreteték az illegális gyártók. Az ÓLCSÓ árú helyre hozatalára se marad lassan szakember, hisz a fent maradás érdekében, váltanak. Jelenleg is sok be se vállalja a szutykot. Silány alapanyagból, megfelelő rétegzés, kidólgózotság, tartórendszer kialakítás nélkül készülnek. Papír vékony, féltonna, beton elem, szakad vagy töredezik. Egyszóval, minden elismerés a festőknek.----Így alakulnak ki a vezető tunerek az országban. KIVÉVE EGYESEKET! Ezt a tükröt nyíltan odakellett tartani a közelgő nagy évadnyitó buli előtt. Hova tartunk?---- Románia?----Ukrajna? Rengeteg silány termék árasztotta el a piacot külföldről, is. Ott is egy érv a domináns: Profit Ha valaki okul belőle, jó! Ha nem, az se gond. ----Majd fog!!! Addig is róják az utakat a cukormáz verdák.

Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65
Zolman
#430
2008. március 20. 23:26
jó mondjuk ez köztudott hogy egy szanaszét rohadt szart hamarabb áttolsz mint egy igényesen felújított de tuningolt autót.. a szrrárohadt alváz meg a kiszakadt kormánymű az nem látszik kívülről de az ültetése meg a szpojler meg az alufelni az igen...
bajzathg
#429
2008. március 20. 23:26
Mi közünk van a Tüv-höz? A Tüv a német szabvány. Ha már vmihez igazodni kell az az msz vagy iso. De én Skóciában élek, itt senki nem foglalkozik hogy van e engedélyed vagy nincs. Mondjuk itt általában aki nem engedheti meg magának az nem kokányoltat.
Pixi
#428
2008. március 20. 23:25
De akkor is erre a korra 2 év a műszaki idő és nemhinném hogy az öklömnyi lyukak a köszöbön egy év alatt jöttek elő!
Nekem meg a szinte polír karosszériánál kötekednek!
DTMV8
#427
2008. március 20. 23:25
meg aranyhalat lehet benne tartani...és utána az osztrák - német parasztot is ugyan úgy elzavarják...nesze tüv , vegyél évente újat...
edwer6
#426
2008. március 20. 23:23
lehet elhagyta a rendszámot, és újjat kért , vagy most hozták be az országba
Pixi
#425
2008. március 20. 23:23
Pixi
#424
2008. március 20. 23:22
Hogy mit tolnak át az relatív! Multkor állom a lámpánál mellettem régi kadett, nézem küszöbön vagy 3 méretes lyuk, végig rozsdás volt, a srávédőívekről nem is beszéllve! Mikor elment akkor ért a sokk, hogy K-val kezdődött a rendszáma! Na ez hogy is van???
Mici
#423
2008. március 20. 23:22
Én is megszúrkáltam volna a hátát, meg megütögettem volna a kalapáccsal a kobakját
Mici
#422
2008. március 20. 23:21
fél év alatt kifakítja a nap
Zolman
#421
2008. március 20. 23:21
nekem egy műsazakira átvizygálásért elkértek 5 ezret.. a csávókám felrakta csáposra oszt aláment egy csavarhúzóval meg egy kalapáccsal megszurkálta meg megütögette.. kb 10 perc... 5000ért
Zolman
#420
2008. március 20. 23:20
azért a tüv az tüv.. persze mindenhol a pénz beszél.. de azért ha valami életveszély azt pénzért se fogják áttolni.. legalábbis nagyon remélem mertha oda eljutunk akkor lehet elgondolkozni hogy hogyan tovább
DTMV8
#419
2008. március 20. 23:19
meg meglehet nézni az összes tüv-ös lexusdizájnú lámpát...
Pixi
#418
2008. március 20. 23:18
Én ketszer vittem a TZrabit autószerelőhöz, de elég nagy anyagi megárkódtatás volt a második, és pár héttel később kiderült, hogy az állítólag cserélt cumók több mint fele nem volt cserélve!
Igaz arra máig nem jöttem, rá hogy a műszakira felkészítésnek mióta része a fogaskoszorú csere! Holott még az indítással sem volt gond!
DTMV8
#417
2008. március 20. 23:16
de nem is 100% ig tuti az ami bevizsgált, engedélyezett , stb...
pl én is láttam már a nagy német ó által engedélyezett bogár Cabrió engedélyt, tervrajzot, hogy hajjaj...
vagy vegyük pl az FIA példáját :
Az általuk engedélyezett cuccokat meg lehet vásárolni az ó cimkélyük nélkül jóval olcsóbban...
hogy is van ez? pénz beszél, kutya meleg van...


azigaz ,hogy a sok gagyi van , de majd kikopik...vagy nem deazbiztos....

De pl az utángyártott karosszéria elemeket és társait is meg lehetne nézni..sajnos , olcsóak , de legalább sz@rok....
Pixi
#416
2008. március 20. 23:15
Zolman
#415
2008. március 20. 23:15
nekem volt aki fordítva tette be a fékbetétet...
vwsanya
#414
2008. március 20. 23:14
vwsanya
#413
2008. március 20. 23:13
Egy vicc a fórum indexe.Szerintem.Dehát.... Amíg 100ft egy nyamvadt motorház karbonból... Na mind1 nem mondok semmit.Ez a tüvös dolgok... Hát....
Mici
#412
2008. március 20. 23:13
Igen az enyém, 200 az rms-e.
Mici
#411
2008. március 20. 23:12
Azzzttttttttt
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!
55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65
Összesen 1610 találat 81 oldalon