VOLVO
aktuális téma

Bár 18 volvo-s van a carstyling-on, azért szeretném ha megosztanátok tapasztalataitokat a márkával kapcsolatban
Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
Zözy keresd meg Narancs-ot
850 T5 elég közel áll a T4-hez jobban mint a B230ET


850 T5 elég közel áll a T4-hez jobban mint a B230ET


Sziasztok
Milyenek a volvo régebbi turbós motorjai?konkrétan a 98 körüli s40-nek a T,és a T4es változatára gondolok. azt tudom hogy a szívó 2.0 nagyon jó,megbízható és nem is olyan gyenge,de vajon a turbós változat is hasonlóan sokáig bírja?
Milyenek a volvo régebbi turbós motorjai?konkrétan a 98 körüli s40-nek a T,és a T4es változatára gondolok. azt tudom hogy a szívó 2.0 nagyon jó,megbízható és nem is olyan gyenge,de vajon a turbós változat is hasonlóan sokáig bírja?
0:11-nél kezdődik a videjóóóóóóóó!0:47-nél nem megijedni






LOL "Útána jönnek az igazi volvo modellek."
ezzel a kijelentéssel vitába szállnék

a volvo addig volt VOLVO amíg RWD volt
ezzel a kijelentéssel vitába szállnék




a volvo addig volt VOLVO amíg RWD volt

szép és jó...sztem elég bele mivel 110 Le-s mint a Vw 1.9 Tdi-k
ha jó árban veszed akkor nagy baj nem lehet


Sziasztok!
volvo vásárlásra adnám a fejem. A kinézet model a V50-es. tapasztalatokat tudtok esetleg innen vagy más forumból. Azt tudom, h biztonságos meg szép. Arra lennék kíváncsi,h az 1,6D elég-e bele.. valamint a megbízhatóság lenne a fontos. Állitolag ugyanaz mint a ford az s60ig. Útána jönnek az igazi volvo modellek. Erről mi a vélemény
Szép napot mindenkinek!
volvo vásárlásra adnám a fejem. A kinézet model a V50-es. tapasztalatokat tudtok esetleg innen vagy más forumból. Azt tudom, h biztonságos meg szép. Arra lennék kíváncsi,h az 1,6D elég-e bele.. valamint a megbízhatóság lenne a fontos. Állitolag ugyanaz mint a ford az s60ig. Útána jönnek az igazi volvo modellek. Erről mi a vélemény
Szép napot mindenkinek!
NARANCS milyen 242 ez?????
jah igen
tényleg SŰRGŐS lenne a vezérlőegység :)
mert nem műxik a 240TIC :( bánatomra




jah igen
tényleg SŰRGŐS lenne a vezérlőegység :)
mert nem műxik a 240TIC :( bánatomra




Ő lenne az...
Maura
#265
2010. február 23. 20:22
Sziasztok!
Nekem is ugyanez a bajom vele.
Legalább nem vagyok egyedül.
Mi most egy gázolajszűrő cserét hajtunk végre.Utána jöhet a többi.
Nekem is ugyanez a bajom vele.
Legalább nem vagyok egyedül.

Mi most egy gázolajszűrő cserét hajtunk végre.Utána jöhet a többi.

Sziasztok! Tud valaki B230ET mocihoz alapjárati vezérlőt?Sürgős







ja és hogy milyen turbo van rajta?
olyan kérdés,hogy sima 2.4 d és 2.4 d5 között mi a különbség? meg olyan kérdés, hogy menynire szokott problémája lenni az s60-as volvonak,meg alkatrész ellátás mennyire elterjedt?mert 2001-es s60 2.4 d -néztem ki.
OBD alapú járműdiagnosztika, hibakódolvasás, teljesítménymérés, gyorsulásmérés ügyében keress bizalommal!
Esetleg Volvo-mágus telefonszámot is szívesen fogadok:)
Sziasztok srácok!
Elég komolynak tűnő problémával fordulnék hozzátok, hátha tudtok segíteni. Van egy 2005-ös Volvo V50-em 2.0D.
Nos maga a probléma: röviden nem mindig indul el a motor elsőre. Úgy néz ki, hogy izzítok, elalszanak a lámpák, elfordítom a kulcsot, a motor beindulni látszik, de csak 500-700-as fordulatszám között dadog a motor és lefullad. Utána egyből, kulcs elfordít egyből újra gyújtás és gyönyörűen indul a kocsi, tökéletes az alapjárat. Tökmind1, hogy milyen külső környezeti hatások vannak, vagy éppen 500 km-t mentem vele vagy 20-at.
A márkaszervizben rádugták számítógépre és kiadta az egr-szelep és az önindító hibáját. Ez mind szép és jó csak a szerelőm megnézte mindkettőt, kitakarította és azt mondja, hogy semmi bajuk ezeknek. Mi baja lehet az autómnak?
Akármilyen válasszal megkereshettek itt, vagy a mail címemen: [email protected]. Minden építő választ megköszönnék.
Üdv
Elég komolynak tűnő problémával fordulnék hozzátok, hátha tudtok segíteni. Van egy 2005-ös Volvo V50-em 2.0D.
Nos maga a probléma: röviden nem mindig indul el a motor elsőre. Úgy néz ki, hogy izzítok, elalszanak a lámpák, elfordítom a kulcsot, a motor beindulni látszik, de csak 500-700-as fordulatszám között dadog a motor és lefullad. Utána egyből, kulcs elfordít egyből újra gyújtás és gyönyörűen indul a kocsi, tökéletes az alapjárat. Tökmind1, hogy milyen külső környezeti hatások vannak, vagy éppen 500 km-t mentem vele vagy 20-at.
A márkaszervizben rádugták számítógépre és kiadta az egr-szelep és az önindító hibáját. Ez mind szép és jó csak a szerelőm megnézte mindkettőt, kitakarította és azt mondja, hogy semmi bajuk ezeknek. Mi baja lehet az autómnak?
Akármilyen válasszal megkereshettek itt, vagy a mail címemen: [email protected]. Minden építő választ megköszönnék.
Üdv
A holland Spyker vette meg a Saabot, így nem szűnik meg a márka. 

Februárban lehet kínai a Volvo és jobb híján ide írom hogy megszűnik a Saab. R.I.P.
Remélem azért még kijön az új 9-5ös mert gyönyörű lenne és tele a Saab csúcstechnológiáival.

Remélem azért még kijön az új 9-5ös mert gyönyörű lenne és tele a Saab csúcstechnológiáival.
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!
Kocka Volvo Genfben