VOLVO
aktuális téma

Bár 18 volvo-s van a carstyling-on, azért szeretném ha megosztanátok tapasztalataitokat a márkával kapcsolatban
Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
Sziasztok!
Köszönöm a válaszokat! Nagyon hasznosak.
Lassan aktuális lesz, hogy egy megbízhatóbb, családiasabb autóra cseréljem a jelenlegit, viszont, ha nem muszáj nem szívesen mondanék le a nagyköbcentis benzines motor "élményéről".
A szokásos tévhiten én is csak jót mulatok, hogy a nagy motort drága fenntartani... 7,5-es átlaggal járok, de öregurasan még a 6,9 is könnyedén megvan. Nem sürgős az autó csere, csak szeretek előre tájékozódni, mielőtt bármibe beleugrok. Párom inkább japán mániás, mondjuk Eclips-et hajt, így nem csoda és Toyotát szeretne, de majdcsak kitalálunk valami kompromisszumos megoldást.
Csabucska: nekem is jobban tetszene, ha egy 2.0T lenne a fenekem alatt... úgyse volt még turbós autóm, de az már gondolom nem áll meg 10 liter alatt... azért túlzásokba se esnék.
Köszi!

Köszönöm a válaszokat! Nagyon hasznosak.



Csabucska: nekem is jobban tetszene, ha egy 2.0T lenne a fenekem alatt... úgyse volt még turbós autóm, de az már gondolom nem áll meg 10 liter alatt... azért túlzásokba se esnék.
Köszi!

2.0T4-et bátran ajánlom
Hülye madzsar köztudat szerint ha benzines akkor szar...ha meg 1.4nél még nagyobb is akkor meg kúúva sokat eszik ergo még szarabb ezért ugyebár eladhatatlan...na ezért vannak elérhető áron
ami nem baj annak aki ilyet akar

Hülye madzsar köztudat szerint ha benzines akkor szar...ha meg 1.4nél még nagyobb is akkor meg kúúva sokat eszik ergo még szarabb ezért ugyebár eladhatatlan...na ezért vannak elérhető áron


Szia!
Nem tudom, hogy aktuális-e még a kérdésed, én egy 2003-as évjáratú V40-nel járok többségében (2.0 literes szívómotor), erről tudok nyilatkozni. Én is megfigyeltem, hogy olcsók, ez szerintem több dolog miatt is lehet, egyrészt szerintem sok ember nem nagyon tudja hova tenni a márkát (találkoztam olyannal, aki azt hitte olyan, mint a régi Dacia, meg nem is gyártják már..... :) ). Másrészt presztízs szempontjából sem teljesen egyértelmű nekem a köztudatban betöltött szerepe... BMW meg MB, stb. az tiszta sor, a Volvo nem annyira. Vagy inkább az emberek többsége nem ismeri a márkát annyira, hogy egyáltalán lehetőségként felmerüljön a fejében.. Egyébként a Cascoja sem a legolcsóbb, de ez a felszereltségtől is függ. Na a lényegre térve, amivel én járok, abban 280ezer km van, ennek ellenére nagyon egyben van az autó, érezni a minőségi építést, szóval össze van rakva rendesen. A belső térben a kárpitok újnak néznek ki - igaz tisztán voltak tartva mindig. Menet közben egyébként nagyon kellemes, autópályán mondhatni ingerszegény autó, csöndes, jól szigetelt az utastér, műanyagok rezgése elvétve jellemző rosszabb úton is. Tudok róla rosszat is meg jót is mondani, egyébként nagyon szeretem. Télen nem áll garázsban, rozsdásodás, fogyasztás szempontjából ugye ez nem előnyös dolog,de nem mondanám, hogy túlzottan rohad, azt sem mondanám, hogy példás a karosszéria védelme, láttam már jobbat is régebbi autónál. Fogyasztása télen kb. 9,5 Liter, mivel kint áll éjjel is. Ahol nekem van egy-egy pötty rozsda: hátsó oldalajtó ablak körüli fekete keretén egy kb 3 mm-es pötty, ez már púpos kicsit, illetve az egyik hátsó kerékíven egy pici barna pötty, ez még nem púpos, pont ma vettem észre. Amit már javítottak mert elég gáz volt az a hátsó lökhárító felett két oldalt az autó sarkain a lámpa alatti lemez lökhárító fölé befelé behajló részén két elég nagy rozsdafolt - gondolom a lökhárító mozgásától, meg télen ahogy belefagyott a jég.. Fogyasztása nem túl jó szerintem, bár én szinte már csak városban járok vele, kb. 8,7 körül fogyaszt többnyire kímélőben, de néha odalépősben(ezek a fogyasztás adatok az autó infocentere szerintiek, ha én számolom, hogy mennyit tankolok és hány km-t mentem, akkor valamivel kevesebb jön ki). Van egy idegesítő apróság is: nagyon gyakran kell cserélni az izzókat az autóban. Hátsó helyzetjelzőből 4 db van, sztem már legalább 5ször cserélni kellett valamelyiket. A szélességjelzőben szintén cserélni kellett, a csomagtartó-világításban, rendszámvilágításban, óracsoportban, klímakapcsoló mögött, fényszórókapcsoló mögött, féklámpában szintén. Az enyém xenonos, mióta nálam van, az izzót ott is cserélni kellett egyszer, az egy éven belül tönkrement, szóval garban mégegyszer. Ezt mindet kb. 3 év és 80 ezer km alatt. Állítólag feszültségingadozástól meg a mechanikai rázkódástól mennek tönkre ilyen hamar. Szervizintervallum egyébként 20ezer km. Ilyenkor a szokásos dolgokat cserélik. Vezérműszíj, görgők, stb. csere asszem 240ezernél volt. Az alkatrészekre mostanában 30% kedvezményt adnak a szalonokban, így gyakran olcsóbbra jön ki, mint a hasonló minőségű utángyártott. Mostanában kell cserélnem a lengéscsillapítókat, a jobb hátsóból elég nagy mennyiségű olaj távozott, valamint a szintén jobb hátsó stabilizátor kar is eltört. Volt egy féltengelycsere is, ezek az alkatrészek pedig nem kifejezetten olcsók.. Igazából ekkora megtett km-rel szerintem nagyon jó állapotban van a kocsi, bár az is tény, hogy nem volt elhanyagolva sosem. Szerintem ebben az árkategóriában az élmezőnyben van ez a kocsi, nekem szépség, biztonság, tartósság szempontjából is.. futómű, fék, biztos, hogy az egyik legjobb a hasonló korú és kategóriájú autók között. Most hirtelen ennyit tudtam összeszedni, de ha van kérdésed, szívesen megosztom az autóval kapcsolatos élményeimet. üdv.
Nem tudom, hogy aktuális-e még a kérdésed, én egy 2003-as évjáratú V40-nel járok többségében (2.0 literes szívómotor), erről tudok nyilatkozni. Én is megfigyeltem, hogy olcsók, ez szerintem több dolog miatt is lehet, egyrészt szerintem sok ember nem nagyon tudja hova tenni a márkát (találkoztam olyannal, aki azt hitte olyan, mint a régi Dacia, meg nem is gyártják már..... :) ). Másrészt presztízs szempontjából sem teljesen egyértelmű nekem a köztudatban betöltött szerepe... BMW meg MB, stb. az tiszta sor, a Volvo nem annyira. Vagy inkább az emberek többsége nem ismeri a márkát annyira, hogy egyáltalán lehetőségként felmerüljön a fejében.. Egyébként a Cascoja sem a legolcsóbb, de ez a felszereltségtől is függ. Na a lényegre térve, amivel én járok, abban 280ezer km van, ennek ellenére nagyon egyben van az autó, érezni a minőségi építést, szóval össze van rakva rendesen. A belső térben a kárpitok újnak néznek ki - igaz tisztán voltak tartva mindig. Menet közben egyébként nagyon kellemes, autópályán mondhatni ingerszegény autó, csöndes, jól szigetelt az utastér, műanyagok rezgése elvétve jellemző rosszabb úton is. Tudok róla rosszat is meg jót is mondani, egyébként nagyon szeretem. Télen nem áll garázsban, rozsdásodás, fogyasztás szempontjából ugye ez nem előnyös dolog,de nem mondanám, hogy túlzottan rohad, azt sem mondanám, hogy példás a karosszéria védelme, láttam már jobbat is régebbi autónál. Fogyasztása télen kb. 9,5 Liter, mivel kint áll éjjel is. Ahol nekem van egy-egy pötty rozsda: hátsó oldalajtó ablak körüli fekete keretén egy kb 3 mm-es pötty, ez már púpos kicsit, illetve az egyik hátsó kerékíven egy pici barna pötty, ez még nem púpos, pont ma vettem észre. Amit már javítottak mert elég gáz volt az a hátsó lökhárító felett két oldalt az autó sarkain a lámpa alatti lemez lökhárító fölé befelé behajló részén két elég nagy rozsdafolt - gondolom a lökhárító mozgásától, meg télen ahogy belefagyott a jég.. Fogyasztása nem túl jó szerintem, bár én szinte már csak városban járok vele, kb. 8,7 körül fogyaszt többnyire kímélőben, de néha odalépősben(ezek a fogyasztás adatok az autó infocentere szerintiek, ha én számolom, hogy mennyit tankolok és hány km-t mentem, akkor valamivel kevesebb jön ki). Van egy idegesítő apróság is: nagyon gyakran kell cserélni az izzókat az autóban. Hátsó helyzetjelzőből 4 db van, sztem már legalább 5ször cserélni kellett valamelyiket. A szélességjelzőben szintén cserélni kellett, a csomagtartó-világításban, rendszámvilágításban, óracsoportban, klímakapcsoló mögött, fényszórókapcsoló mögött, féklámpában szintén. Az enyém xenonos, mióta nálam van, az izzót ott is cserélni kellett egyszer, az egy éven belül tönkrement, szóval garban mégegyszer. Ezt mindet kb. 3 év és 80 ezer km alatt. Állítólag feszültségingadozástól meg a mechanikai rázkódástól mennek tönkre ilyen hamar. Szervizintervallum egyébként 20ezer km. Ilyenkor a szokásos dolgokat cserélik. Vezérműszíj, görgők, stb. csere asszem 240ezernél volt. Az alkatrészekre mostanában 30% kedvezményt adnak a szalonokban, így gyakran olcsóbbra jön ki, mint a hasonló minőségű utángyártott. Mostanában kell cserélnem a lengéscsillapítókat, a jobb hátsóból elég nagy mennyiségű olaj távozott, valamint a szintén jobb hátsó stabilizátor kar is eltört. Volt egy féltengelycsere is, ezek az alkatrészek pedig nem kifejezetten olcsók.. Igazából ekkora megtett km-rel szerintem nagyon jó állapotban van a kocsi, bár az is tény, hogy nem volt elhanyagolva sosem. Szerintem ebben az árkategóriában az élmezőnyben van ez a kocsi, nekem szépség, biztonság, tartósság szempontjából is.. futómű, fék, biztos, hogy az egyik legjobb a hasonló korú és kategóriájú autók között. Most hirtelen ennyit tudtam összeszedni, de ha van kérdésed, szívesen megosztom az autóval kapcsolatos élményeimet. üdv.
Sziasztok!
Eszembe jutott az autó csere az utóbbi időben és ahogy nézelődtem meglepődve tapasztaltam, hogy kapni 10 év körüli Volvo-t 600-1000ezer Ft között. Az S40 és V40-es típusokról van szó. Eddig mindig azt hittem, hogy egy Volvo sokkal drágább, lévén, hogy ilyen megbízható és nagy nevű márka. Vannak sokkal drágább 10 éves típusok is. Meg tudjátok mondani az okát, hogy miért ilyen olcsók? 2.0 és 2.0T típusokat nézegettem? Megbízhatóságuk, alkatrészárak, fogyasztás, korrózióvédelem tekintetében milyenek ezek az autók? Válaszotok előre is köszönöm!

Eszembe jutott az autó csere az utóbbi időben és ahogy nézelődtem meglepődve tapasztaltam, hogy kapni 10 év körüli Volvo-t 600-1000ezer Ft között. Az S40 és V40-es típusokról van szó. Eddig mindig azt hittem, hogy egy Volvo sokkal drágább, lévén, hogy ilyen megbízható és nagy nevű márka. Vannak sokkal drágább 10 éves típusok is. Meg tudjátok mondani az okát, hogy miért ilyen olcsók? 2.0 és 2.0T típusokat nézegettem? Megbízhatóságuk, alkatrészárak, fogyasztás, korrózióvédelem tekintetében milyenek ezek az autók? Válaszotok előre is köszönöm!

Maura
#366
2010. december 07. 12:35
Eladó lesz a 225/45 nyári gumi szettem (1 nyarat futott) + az Alutec Magnum felni 17".
Ha valakit érdekelne majd.

Ha valakit érdekelne majd.

Maura
#365
2010. december 07. 12:33
Sziasztok!
Azért 2:21-nél lehet becsúszott egy kis sportszelet...



Azért 2:21-nél lehet becsúszott egy kis sportszelet...




már irtam is
nemismertem

Remélem sikerül valamit kitalálni
Én lépek aludni, jó éjt

Én lépek aludni, jó éjt

EL is hiszem, hogy kikészültél a sok variálástól



Volvo Index Fórumot próbáltad?
Vagy a volvowiw.hu és ott a fórum menü
Vagy a volvowiw.hu és ott a fórum menü
aztán pár sör után nem igazán van fantáziám.

van erre valami megoldás biztos, csak valami huncutság van benne..
Hát sajna ez a mai modern technika
Semmit nem lehet házilag megcsinálni...


Semmit nem lehet házilag megcsinálni...


Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!