Cikk: A német vírus: VR6

Témakör: Címlapon
aktuális téma
A német vírus: VR6

Minden ami VR6!!!!!

A Top Gear a VR6-ról"Minden idők egyik legjobb Volkswagen motorja, az újságírók által a mai napig a fellegekbe magasztalt VR6. A 2,9 literes, 190 lóerős blokk a soros és a V-motorok minden előnyét kombinálta. A V-motor hengerei csupán tizenöt fokban dolgoztak egymás mellett, így kisebb módosításokkal, de elfért a hat henger azon a helyen, ahol eddig csupán négy volt. A hat henger viszont csodálatosan szól, bugyborékol, üvölt, durrog, morog. A lényege a sokoldalúság. Kevés énekes van, aki egyszerre képes hörgős metálra és romantikus balladákra. A VR6 hangja viszont minden napra tartogat újdonságot.

Richard Hammond a Top Gear műsorvezetője tökéletesen fogalmazta meg: a VR6 azért egy csodálatos teremtés, mert nem túl régi ahhoz, hogy nehézkesen, öreg autósan viselkedjen, de nem is olyan új, hogy tele legyen elektronikával, ami elrontja a kocsi és vezetője harmóniáját."




VR6 Team HungaryCSOO VR6 (István) Golf 3 VR6
vr6csoki(Csaba) Golf 3 VR6
Rolee23(Roland) Golf 3 VR6
tomykaira (Tamás) Golf 3 VR6
kisrucs85(Tibor) MK2 Jetta VR6
Nor.VR6(Norbi) Golf 3 VR6
primer(Krisztián) Golf 3 VR6
SPL SOUND(János) Golf 3 VR6
Kákalaki(Roland) Golf 3 VR6
Szöcske103(István) Golf 2 VR6t
Balázs vr6(Balázs) Golf 3 VR6
Journey(Bálint) Passat VR6 Syncro Variant
pystee(István) Golf 3 VR6 Cabrio?
kucu-vr6(Ádám) Golf 3 VR6
vwchris(Krisztián) Vento VR6
Nyulacska(Gyula) Golf 3 VR6 Syncro
Bundi1(Bandi) Golf 3 VR6


A téma:közeleg a ... na akkor turbósítsunk...



ja és persze csakavéjjerhat


Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
Bárásek
#607
2006. február 23. 12:22
hengerfejtömités bánta, ahogy anno mondtad
victie
#606
2006. február 23. 12:21
tény, hogy az Uno egy 20 Ft-os alkatresszel iszonyat brutális álattá változtatható.
ss-tuner
#605
2006. február 23. 12:18
1-esből is volt 16v úgy tudom, valami Oattinger, vagy mi volt a neve!
victie
#604
2006. február 23. 12:14
jobban vitte, az tény.
de a III-asokban már 2.0 16V van, cirka 150 pacival.
B
#602
2006. február 23. 12:11
az 1-es kasznit biztos jobban vihette!
B
#601
2006. február 23. 12:10
adorjant
#600
2006. február 23. 12:09
a pirelli az 1.8 8 szelep volt
de az Abt megcsinálta turbósra,16X ló, bőven 7 mp alatti sprint százra
victie
#599
2006. február 23. 12:06
nem, nem gyári.
egyébként létezett belőle pár darab gyári is, Pirelli néven.
GabVR6
#598
2006. február 23. 11:37
victie
#597
2006. február 23. 11:35
Hohó, csak óvatosan. Nekem volt GTI 16V I-es Golfom, egyetlen gyári Tie sem tudott lenyomni.
GabVR6
#596
2006. február 23. 11:15
ezt csak akkor tudod majd eladni ha külön odaadod a váltót v.kinek!
jmaresz
#595
2006. február 23. 10:57
ok
amugy tudok egy jo vr6 eladot!
kompletten!!!ha kö valakinek!
B
#594
2006. február 23. 10:55
jmaresz
#593
2006. február 23. 10:54
nem mondom vr6is jol megy de pd azért
ha gyári és csak a nagy turbo van már rajta az is üt!
GabVR6
#592
2006. február 23. 10:52
Kösszöm! Azóta kicsit jobbacska lett mert két motorgenerálon van túl!
B
#591
2006. február 23. 10:51
de ez igy van!
Bárásek
#590
2006. február 23. 10:51
Bárásek
#589
2006. február 23. 10:50
én gyári állapotban verem a gti-t/gsi-t
hát, ha még huznék rajta?
mert lehet böven!!
jmaresz
#588
2006. február 23. 10:50
200 nem kilo sorry
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!
Összesen 50987 találat 2550 oldalon