Cikk: A német vírus: VR6

Témakör: Címlapon
aktuális téma
A német vírus: VR6

Minden ami VR6!!!!!

A Top Gear a VR6-ról"Minden idők egyik legjobb Volkswagen motorja, az újságírók által a mai napig a fellegekbe magasztalt VR6. A 2,9 literes, 190 lóerős blokk a soros és a V-motorok minden előnyét kombinálta. A V-motor hengerei csupán tizenöt fokban dolgoztak egymás mellett, így kisebb módosításokkal, de elfért a hat henger azon a helyen, ahol eddig csupán négy volt. A hat henger viszont csodálatosan szól, bugyborékol, üvölt, durrog, morog. A lényege a sokoldalúság. Kevés énekes van, aki egyszerre képes hörgős metálra és romantikus balladákra. A VR6 hangja viszont minden napra tartogat újdonságot.

Richard Hammond a Top Gear műsorvezetője tökéletesen fogalmazta meg: a VR6 azért egy csodálatos teremtés, mert nem túl régi ahhoz, hogy nehézkesen, öreg autósan viselkedjen, de nem is olyan új, hogy tele legyen elektronikával, ami elrontja a kocsi és vezetője harmóniáját."




VR6 Team HungaryCSOO VR6 (István) Golf 3 VR6
vr6csoki(Csaba) Golf 3 VR6
Rolee23(Roland) Golf 3 VR6
tomykaira (Tamás) Golf 3 VR6
kisrucs85(Tibor) MK2 Jetta VR6
Nor.VR6(Norbi) Golf 3 VR6
primer(Krisztián) Golf 3 VR6
SPL SOUND(János) Golf 3 VR6
Kákalaki(Roland) Golf 3 VR6
Szöcske103(István) Golf 2 VR6t
Balázs vr6(Balázs) Golf 3 VR6
Journey(Bálint) Passat VR6 Syncro Variant
pystee(István) Golf 3 VR6 Cabrio?
kucu-vr6(Ádám) Golf 3 VR6
vwchris(Krisztián) Vento VR6
Nyulacska(Gyula) Golf 3 VR6 Syncro
Bundi1(Bandi) Golf 3 VR6


A téma:közeleg a ... na akkor turbósítsunk...



ja és persze csakavéjjerhat


Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
Krisssz
#547
2006. február 22. 10:58
a VTi mié lenne későbbi mint 91????????
ss-tuner
#546
2006. február 22. 10:56
Nem régebbi fejlesztés a vr6! És szerintem jobban megy a vti-nél, legalábbis amikor jó állapotú vr6-ot láttam menni vti ellen, akkor mindig nyert.
Cult Style
#545
2006. február 22. 10:39
Hát igen az ciki hogy egy 1.6-os Vti lenyomja a 2.8-as VR6-ot, csak azt is kell nézni hogy a VR6 '91-es technika a Vti + jóval későbbi. + ugye a Vti 7000 felett szabályoz a VR6 + 6000 alatt
remus1
#544
2006. február 22. 10:23
GTIrules
#543
2006. február 19. 18:40
kösz


és mit nézzek meg nagyon ha elmegyek megnézni 1et?
subVR6
#542
2006. február 19. 16:34
Az alkatrészek sztem reális áron vannak, a szervízköltség meg ki mit mikor cserél rajta. Én max 8ezrenként lecserélem az olajat meg az üzemanyag meg olajszűrőt.
Általában az a bajuk, hogy megfőzik a motorját és utánna baj van vele.
A fogysztás azt a cipő határozza meg. Az enyém evett már 7et is meg 14et is, de sztem ált 10-12 körül.
#541
2006. február 18. 18:34
Van egy traktorom VR26os mocival ha gondolod.
GTIrules
#540
2006. február 18. 18:28
GTIrules
#539
2006. február 18. 14:58
milyenek a szervizkoltségek mennyire szervizigényes alkatrészárak egyszoval tapasztalatok minden
GTIrules
#538
2006. február 18. 14:50
hibákat fogysztás bár az annyira nem fontoss inkább h mit nézzek mikor megveszem illetve elötte
subVR6
#537
2006. február 18. 14:38
Atus
#536
2006. február 18. 13:29
Amúgy én sajna nem tudok a kérdésedre feleni mert nincs VR6osom
Atus
#535
2006. február 18. 13:29
Úgy látszik...
GTIrules
#533
2006. február 18. 13:04
hi kedves vr6 fanok


tavasszal v nyáron én is vr6 tulaj szeretné lenni és ehhez szukségem lenne mineden pozitiv és negativ infora véleményre a vassal kapcsolatban mindegy h vento v glf

thx

by GTI
vérbefagy
#532
2006. február 17. 17:48
sziasztok kéne egy kis toli arénába tartsunk össze hajrá hajrá VR6
kisnándi
#530
2006. február 14. 17:11
Sziasztok...
Hü, szép a Golfod... Na mindegy csak ezért írtam, lépek is...
devil_r
#529
2006. február 14. 16:54
hy all!!!
remus1
#528
2006. február 14. 16:50
OK! Akkor szombat du. felhívlak, hogy másnap du. ráérsz-e
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!
Összesen 50987 találat 2550 oldalon