Hárombetűs Királyság:TDI
aktuális téma

Várunk minden kedves Dízel őrültet!
A korom és a nyomaték legyen Veletek!
A sok füst és a korom (nem minden esetben) az ERŐ jelképe!
Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
Sziasztok!
Adott egy 1.9Tdi 90le ALH motorkodú G4, ha keményebben odalépek neki ,akkor váltásnál olyan lefújószelepes hangot ad, menni megy, de arra gyanakszok, hogy vlamelyik turbócső lehet kirepedve...van esetleg elképzelésetek vagy megszokott betegség a turbócsőnél, hogy melyik szokott a leghamarabb kilyukadni?
Adott egy 1.9Tdi 90le ALH motorkodú G4, ha keményebben odalépek neki ,akkor váltásnál olyan lefújószelepes hangot ad, menni megy, de arra gyanakszok, hogy vlamelyik turbócső lehet kirepedve...van esetleg elképzelésetek vagy megszokott betegség a turbócsőnél, hogy melyik szokott a leghamarabb kilyukadni?
Elküldtem a számát privátban.
Látom nyíregyházi vagy.
Kell egy tel szám?
Ott laklik nyiregyen.
Ő elektronikát is olvas, ír meg megcsinál bármit.
Kell egy tel szám?
Ott laklik nyiregyen.
Ő elektronikát is olvas, ír meg megcsinál bármit.
a computer üzemanyag elzáró szelep hibát ír ki, ez cserélve lett, de ugyanúgy vissza írta hibát, és semmit nem változott.
Az elektronikával meg nemis kommunikál, mintha nemis lenne benne.
Az elektronikával meg nemis kommunikál, mintha nemis lenne benne.
Comp mit mondott?
Gépre lett téve?
A legnagyobb hibája, hogy nincs benne gáz bowden.
Gépre lett téve?
A legnagyobb hibája, hogy nincs benne gáz bowden.

Nálam egy vákumcső ment el, ugyanez volt a jelenség. AHF motor
Köszönöm a gyors válaszodat.
Még gondoltunka az adagolóra is, azon belül is a leállító szelep (vagy menny. szabályozó szelep)a bemenő ág alatt lévő menetes (alul rugós szelep). Ezta szabályzót még nem néztük, de megpróbáljuk.
Van egy másik kérdés is Egyszerre nem megy a központi zár,elektromos ablak, belső világítás, el. tükör, csomagtartó.
elvileg a komfort el. jó.
Még gondoltunka az adagolóra is, azon belül is a leállító szelep (vagy menny. szabályozó szelep)a bemenő ág alatt lévő menetes (alul rugós szelep). Ezta szabályzót még nem néztük, de megpróbáljuk.
Van egy másik kérdés is Egyszerre nem megy a központi zár,elektromos ablak, belső világítás, el. tükör, csomagtartó.
elvileg a komfort el. jó.
nincs turbónyomás, turbónyomás szabályzó lehet ha a turbó ki volt pucolva, vagy ami még lehet szerintem a vákuumcsövek kivannak repedve és azért nincs nyomás. elsőre ezekre tudtam gondolni.

Sziasztok.
Adott egy 1999-es vw passat 1.9 TDI AVG motorkóddal.
A probléma:
Nem megy az autó, mint egy sima szívódízel.
Füstje nincs, vagy csak nagyon kevés.
Akárhogy nyomom neki nem akar 100-120-nál többet menni, a fordulat 1-2-ben megvan 4-5000 is de nem húz, nem megy.Aztán gyorsításnál, utazótempónál 2000 fölött nem megy.
Bőg a motor, de nem húz.
Ami megvolt:
Turbo takarítás
Szívósor takarítás
EGR takarítás
Kipufogó levétel, nem e katalizátor (de nem)
Légtömegmérő (vadiújjal is ugyanez a jelennség
Kérlek aki tud segítsen.
Előre is köszönöm.
Adott egy 1999-es vw passat 1.9 TDI AVG motorkóddal.
A probléma:
Nem megy az autó, mint egy sima szívódízel.
Füstje nincs, vagy csak nagyon kevés.
Akárhogy nyomom neki nem akar 100-120-nál többet menni, a fordulat 1-2-ben megvan 4-5000 is de nem húz, nem megy.Aztán gyorsításnál, utazótempónál 2000 fölött nem megy.
Bőg a motor, de nem húz.
Ami megvolt:
Turbo takarítás
Szívósor takarítás
EGR takarítás
Kipufogó levétel, nem e katalizátor (de nem)
Légtömegmérő (vadiújjal is ugyanez a jelennség
Kérlek aki tud segítsen.
Előre is köszönöm.
igen. azt tudtam, hogy az afn elöl hátul tárcsás, és nagyobb is, a tőbbire voltam kíváncsi. köszi

Attól függ.
1,9 td és 1z tdi fék ugyanaz.
A ahu 90 ps már elöl hűtött 259es tárcsás.
Az afn már elöl 280 hűtött tárcsás hátul pedig 229es tárcsás.
1,9 td és 1z tdi fék ugyanaz.
A ahu 90 ps már elöl hűtött 259es tárcsás.
Az afn már elöl 280 hűtött tárcsás hátul pedig 229es tárcsás.
hali.
nem lett meg mi a baja de már nem csinálja...
szerintem üzemanyag... na mind1. ha legközelebb is csinálná majd beleásom magam jobban.
viszont.
gyors és amatőr kérdés, amely gyors és profi válaszokat kíván
golf3. td és tdi. motoron kívüli dolgok, tehát futómű és fékek, az ugyan az?
előre is köszi
nem lett meg mi a baja de már nem csinálja...


viszont.




Gépre kellene tenni.Sok minden lehet.
megmondom őszintén, azt még nem néztem, de megnézzük. esetleg egyéb ötlet?

turbo nem tölt túl?
hali. gyors kérdés. 1.9tdi (1z) ~3200as fordulatnál mintha betiltana... üzemanyag? esetleg a csúcsok kezdenek elhalálozni? valaki hasonló jelenséggel találkozott már? normál használatban semmi baja. üzemanyagszűrő nemrég volt cserélve, agipnál tankolok, és normál használatba semmi extra, gyengébbnek nem gyengébb. és mostanába olyat csinált hogy ha már kevesebb volt benne a gázolaj (majdnem feküdt a mutató) nehezebben indult, de előtte nem csinált ilyesmit, vagyis nem vettem észre. előre is köszi.

Esetleg ha valakit érdekel:
Eladó EGR közdarab 1.9 PDTDI-re ( 131 le)
Teljesen saválló 60-as csatlakozó csővel,csavarokkal,tömítéssel bilincs-el
síkolt csatlakozó talppal, vakoló elemmel a kipufogócsonkra.
A szett kompletten 10e ft
[email protected]
Eladó EGR közdarab 1.9 PDTDI-re ( 131 le)
Teljesen saválló 60-as csatlakozó csővel,csavarokkal,tömítéssel bilincs-el
síkolt csatlakozó talppal, vakoló elemmel a kipufogócsonkra.
A szett kompletten 10e ft
[email protected]
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!
Eljutottunk addig, hogy turbo, légtömmérő kizárva.
Az üzemanyagellátó rendszer hibájára gyanakodnak,szerdán szerelő.
Itt mit tudtok mondani, hol kezdjem.