Hárombetűs Királyság:TDI

Témakör: Címlapon
aktuális téma
Hárombetűs Királyság:TDI

Várunk minden kedves Dízel őrültet!

A korom és a nyomaték legyen Veletek!


A sok füst és a korom (nem minden esetben) az ERŐ jelképe!

Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19
kishapsi
#15567
2014. február 19. 13:39
Mindez menet közbe is? Terhelésen is? Adagolonál keresd a gondot. Attól még hogy gép szerint jo az érték lehet mechanikus probléma az adagoloba.
PapaMaci
#15566
2014. február 19. 11:28
Jó reggelt!
Tudom, hülye kérdés lesz, de mégis...
Az mitől van, hogy egyszer teljesen könnyed az autó, másszor meg olyan, mint ha valami húzná vissza. Megy akkor is, csak erélyesebben kell taposni a gyorsító pedált. Mindez 2.5 AAT-ben. Gyári tartammal, beállított előtöltéssel.
TommkoTDI2
#15565
2014. február 19. 10:45
Jó az előtöltés, jő a az üzemanyag befecskendezés, a befecskendezési idő, mennyiség, hőmérséklet. Minden értéken van koppra!
kishapsi
#15564
2014. február 19. 09:54
azon a fordulaton ahol rángat ott is néztétek az értékeket? előtöltést nézzétek meg, lehet nem tud ott annyit állítani amennyit kell.
én próbának feltennék egy másik adagolót
TommkoTDI2
#15563
2014. február 19. 09:46
Nem volt, teljesen gyári értéken volt minden
matinylupo
#15562
2014. február 19. 09:41
valószínű előtte is volt valami rajta
TommkoTDI2
#15561
2014. február 19. 09:03
A hiba jelenség már a modosítás elött is jelen volt..
matinylupo
#15560
2014. február 19. 08:55
épp az a baj, hogy "meg van írva" és nem jól! Kell rá egy normális programot iratni!
Saját tapasztalat
TommkoTDI2
#15559
2014. február 19. 08:02
1,9 TDI 1Z, a hiba jelenség hogy 1400-as fordulaton rángat mintha nemmenne egy henger.
Please help!!!!!
Mi a f@asz baja van?????
Minden értéken van, minden adat stimmel!!!!
Porlasztó cserélve lett, computer meg van írva.
tomitam
#15558
2014. február 19. 06:24
Igaz.
AMi durva számomra , hogy a céges octávia tdi k 200 000 körül járnak folyamatos nyelezés mellett és bírják.1 csavar sem romlott el rajtuk.
A benzines szarok meg 50 000km nél megfekszenek.
Suncee
#15557
2014. február 18. 22:56
ez azért használattól is függ erőseN!!!
keszidubs
#15556
2014. február 18. 22:42
tomitam
#15555
2014. február 18. 21:53
Az a mondás hogy tdi 300km el bejáratós 300-800 a tökéletes futás.
800-1,2m a vége.
Saját példából 720 000km nél még vissza mertem volna tenni a hengerfejet és 1 milláig elgurulni.
keszidubs
#15554
2014. február 18. 21:28
Sziasztok 300e futott tdi tök gyári osztrák szvízkönyvesben mennyi km lehet még nagyobb gond nélkül?
Suncee
#15553
2014. február 16. 20:01
ha van egy kis kézügyességed a tisztítás alkalmával ki is hézagolhatod a geot, akkor soha nem fog többet leragadni...
prestige
#15552
2014. február 16. 19:46
1 bar a max padlón, én úgy tudom 0.8 a gyári, viszont nincs piszkálva az biztos, akkor lehet ez a gond, köszi
kishapsi
#15551
2014. február 16. 19:41
A száraz kornit letolja a geo, ha kicsit csipegeti az olajat az szokott ki szrnesedni a geo alatt és azért szorul meg.
Suncee
#15550
2014. február 16. 19:40
túltölt a turbód, ki kell takarítani.
az elektronika vészüzembe teszi magát, így megszűnik a turbónyomásod...
prestige
#15549
2014. február 16. 19:31
sziasztok, tegnap olyat produkált az autó, előztem padlón kb 5-10 s-ig aztán elment a turbónyomás , megálltam leállítottam, aztán indítás után jó volt, aztán terhelésnél megint eljátszotta egyszer, valaki találkozott -e már ilyen problémával ? egr le van kötve, egyébként gyári a motor.
Suncee
#15548
2014. február 16. 19:10
ha soha nem hajtod meg, csak kb. havonta 1x, akor városban le fog ragadni a koromtól.
nekem mindig leragadt a GT.
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!
9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19
Összesen 15827 találat 792 oldalon