Hárombetűs Királyság:TDI

Témakör: Címlapon
aktuális téma
Hárombetűs Királyság:TDI

Várunk minden kedves Dízel őrültet!

A korom és a nyomaték legyen Veletek!


A sok füst és a korom (nem minden esetben) az ERŐ jelképe!

Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32
Tarzan GII
#15307
2013. július 24. 13:22
Hy valakinek esetleg véleménye arról hogy ha egy Sdi-ét faragtatom át?
Wildboy
#15305
2013. július 24. 13:13
akkor csak nem mondtak hülyeséget.... :)
gt_tdi
#15304
2013. július 24. 12:45
Teljesen jól látod a dolgokat sztem!
Nem értem én sem sose az ilyen bemondok hülyeségeket utána nem tudják megmagyarázni helyzeteket...
Egyébként a golf2 gázolajszűrő aminek nincs értelme, főleg úgy, hogy a 3-as-ban lévő módosítás miatt rakják sokan a 3-asét 2-es be is. Főleg télen van nagy előnye. Jól megkavartam, de remélem érthető.
Az 1Z szívócsonk pedig egy konstrukciós elb@szás úgy ahogy van! 1-4-es henger sokkal kevesebb levegőt kap, így a hengerek terhelése és teljesítmény leadása sem egyenletesen oszlik el.
Sokkal jobb nála az AFN vagy vmelyik PD motoré ami jó irányba áll, de még a TD motoroké is sokkal jobb!
Wildboy
#15303
2013. július 24. 10:19
erre lettem volna kíváncsi. köszi az infót. :) egyébként azért gondoltam rá mert mondták, hogy azzal picivel jobb lenne... de gondoltam még mi előtt akármit is csinálok, utánajárok rendesen, mert ha többen mondják azt hogy felesleges, mint azt hogy igenis van értelme, akkor inkább hagyom a pcsába.... nem akaratoskodni akarok én itt, csak ha valaki mond valamit azt indokolja meg, mert azokból tanul a másik. nem abból, hogy benyögik neki azt hogy "értelmetlen" és társaik... :) de így hogy leírod szépen a véleményed, megértem, átgondolom és lehet még meg is tartom a tanácsod peace
D Sztivi
#15302
2013. július 24. 10:04
Gyakorlatilag semmilyen külömbséget nem érzel 200LE alatt ha kicseréled, felette meg csak játék a számokkal...
D Sztivi
#15301
2013. július 24. 09:49
Nem tudom milyen szívócsonk van most fent Neked, így nem tudom összehasonlítani a kettőt egymással. A 110-es szívócsonknál is mint a legtöbb gyári csonknál a 2-es és a 3-as henger több levegőt kap mint az 1-es és a 4-es.
Paulo
#15300
2013. július 24. 09:41
Engem csak érdekel, hogy miért akarod rárakni...valaki azt mondta jobb lesz? Vagy elmondták miért lenne jobb?
Én sem értek hozzá, azért kérdezem.
Wildboy
#15299
2013. július 24. 09:22
úgy látom ma se leszek okosabb :) szép napot nektek!
Wildboy
#15298
2013. július 24. 09:03
és nem ironizálok...ez elvileg egy olyan fórum ahol segítenek az emberek. megkérdezem h miért lenne felesleges. erre "csak".... mint egy nő...normális választ adjatok és akkor lehet hogy belátom, hogy tényleg felesleges...
Wildboy
#15297
2013. július 24. 09:01
én meg arra hogy miért lenne felesleges. magyarázzátok el nekem. tudatlan vagyok :)
Paulo
#15296
2013. július 24. 08:59
Én kiváncsi vagyok, hogy szerinted miért lenne jobb
Wildboy
#15295
2013. július 24. 08:50
ez nem magyarázat. mond el, szerinted miért felesleges. :) beszélj rá, hogy felesleges... :)
Wildboy
#15293
2013. július 24. 08:34
semmi magyarázat? :) akkor túltárgyaltuk ;)
D Sztivi
#15291
2013. július 24. 08:07
Wildboy
#15290
2013. július 24. 08:05
esetleg még annyi hogy a 110lovasnak megkapja a szívócsonkját.
Wildboy
#15289
2013. július 24. 08:04
ami tervbe van módosítás még a szekéren, az az hogy az egr-t levakolom, mert még nincs.... meg kap egy 2es golf gázolajszűrőt. oszt' csókolom :D
Wildboy
#15288
2013. július 24. 08:03
jaja. nem is terveztem egyébként módosítgatni. csak gondoltam megkérdezem, hogy mik a vélemények itt egyikről másikról.
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!
22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32
Összesen 15827 találat 792 oldalon