Mazda Mx-3 Club
aktuális téma

Szeretettel várunk minden Mazda Mx-3 tulajdonost, illetve mazdást és nem mazdást valamint rajongót a topicban
Remélem jó sokan összegyűlünk.
Sok Zoom-Zoom kis helyen is elfér
A Tinnyei találkozó képekben
XVII. országos mazda találkozó
Ferrari-Mazda öszvér 1200 lóerővel
Jelenlegi aktív tagok:
Mx Zoli
Dr.V.Rossi
Bird (alias zárójeles csávó)
Piet_ (azaz én)
Mx Monica
Mx-3 Song!!!
Továbbá még...
CsabiMazdi
Napster88
Xixa
S.Doki
és remélem egyre többen lesznek még a listán...
XVII. országos mazda találkozó
XVIII. országos mazda találkozó
2év, 10ezer hsz, 500 oldal, csak így tovább!!
Ahhoz képest hogy milyen kevesen vagyunk nem rossz..
Online Electronic Parts Catalog
Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
nem tudom, nekem a 626-osnál eljött az a pont amikor nem voltam több pénzt bele burítani, bár nekem lekopoghatom, semmi gondom nem volt az autóval, csak egyszer robbantam le, hála Istennek a legjobb helyen!
akkor egy elektromos gyújtásmodult kellett cserélnem 25.000 forint volt, minden más összeget az autó " tunningra " költöttem felni gumi stb... de így is több mint a vételár 4x volt benne... eladtam, hogy valaki mást tegyen boldoggá mindenkinek más éri meg...

Én nem mondanám most soknak, csak sok volt
de szépen sorjában nagyjából minden megoldódott. Nyilván egy 21 éves autótól nem várom hogy tökéletes legyen meg nem is megyek vele minden nap és nem is sok km-t, próbálok vigyázni rá.
Meg amúgy is, ha sok baja is lenne mit tehetnék? Adjam el? ugyan már, amennyit szerintem ér nem venné meg senki, 2-300 ezerért meg idiótaság lenne megválni mikor már nem is merem összeszámolni mennyit költöttem rá. Vagyis abból kell kihozni a lehető legjobbat ami most van ésszerű keretek között persze.
Jobb ötletem nincs, ha neked igen hallgatlak.

Meg amúgy is, ha sok baja is lenne mit tehetnék? Adjam el? ugyan már, amennyit szerintem ér nem venné meg senki, 2-300 ezerért meg idiótaság lenne megválni mikor már nem is merem összeszámolni mennyit költöttem rá. Vagyis abból kell kihozni a lehető legjobbat ami most van ésszerű keretek között persze.
Jobb ötletem nincs, ha neked igen hallgatlak.
nincs egy kicsit sok probléma a kocsiddal?
vagy ez ilyen a "korral jár" dolog aztán kész? törődjek bele? Nem akarok én semmilyen tuningot, csak legyen hasonló mint új korában meg működjön megbízhatóan..
Tudnátok tanácsot adni, hogy hogy lehetne tökéletesen kitisztítani/felújítani az alapjárati szelepet? féktisztító+tiszta benzin már volt, látszólag nagyon tiszta már de mégsem működik megfelelően.. szétszedni nem lehet, így zsákutca.
Azt csinálja hogy felmelegszik a motor és ha lámpánál állok és alapjáraton bekapcsolom pl. a hátsó ablakfűtést vagy ködlámpát akkor 2-300-at esik a fordulat és nem ad rá plusz kakaót önmagától, de ha több levegőt adok neki és nincs terhelés akkor ugye meg 1000-en pörög ami meg felesleges. Ami még rosszabb: üzemmeleg->leállítom->5 perc eltelik->beindítom és remeg az egész autó annyira alacsony az alapjárat, induláskor néha le is fullad, aztán megyek 1-2 km-t, megállok és visszaáll a 7-800-as ideálisra.
Utánaolvasgattam, elméletileg egyértelműen az alapjárati szelep tehet róla, annak kellene korrigálni a plusz-minusz terhelésekhez a megfelelő levegőt. A másik rossz még a lambdaszonda lehetne, de azt 2 éve újra cseréltem. A gond az, hogy az új szelep árából vehetnék még egy MX-et, bontott meg ugyanúgy ~20 éves, tisztítás nem segít.
Azt csinálja hogy felmelegszik a motor és ha lámpánál állok és alapjáraton bekapcsolom pl. a hátsó ablakfűtést vagy ködlámpát akkor 2-300-at esik a fordulat és nem ad rá plusz kakaót önmagától, de ha több levegőt adok neki és nincs terhelés akkor ugye meg 1000-en pörög ami meg felesleges. Ami még rosszabb: üzemmeleg->leállítom->5 perc eltelik->beindítom és remeg az egész autó annyira alacsony az alapjárat, induláskor néha le is fullad, aztán megyek 1-2 km-t, megállok és visszaáll a 7-800-as ideálisra.
Utánaolvasgattam, elméletileg egyértelműen az alapjárati szelep tehet róla, annak kellene korrigálni a plusz-minusz terhelésekhez a megfelelő levegőt. A másik rossz még a lambdaszonda lehetne, de azt 2 éve újra cseréltem. A gond az, hogy az új szelep árából vehetnék még egy MX-et, bontott meg ugyanúgy ~20 éves, tisztítás nem segít.
hát de bassza meg nem érthet mindenhez az ember
ha összetöröm legyek lakatos, autószerelő, és fényező is egyeben, ha tönkremegy valami elektromos akkor villamosságis..máskor futóműves, gumis, stb...


Ciki, sajnálom...
sajnos a legnormálisabb munka akkor van ha saját magadnak csinálod... de szakértelem hiányában ez necces, rá van kényszerülve az ember másra, és akkor ez a következménye

röviden és tömören bassza meg az annyát a tetves kurva kontár fényezője! 3év és majdnem úgy néz ki mint fényezés előtt.
tavaly kettétört a hátsó toldatom, és még nem volt időm megcsináltatni, meg itt-ott le van horzsolódva az első toldat is, kezd látható lenni a rohadás a hátsó sárvédőíven, meg a lakkréteg kb olyan erős rajta hogy gyengéden megsimogatom a körmömmel és meglátszik rajta
mert mi a kotta?
jelenpillanatban nincs mutogatható állapotban a verda így nem nagyon terveztem, max látogatóként.
az az!!!!!! de nem találtam másikat

Az a bajusz nem kellett volna, szar "poén"

kép lemaradt!





ezen rágódtam egy időben k.... sokat de CDI- motoroknak sincs annyira jó híre de ebben a formában engem is vonz a nyomiték!





nem értem félre, nem vagyok hittérítő, meg nem is kell, hogy az ami nekem tetszik Neked tetszen!

Ne értsd félre, ez a 6os is tetszik, de valahogy itt a Passat jobban adja

Régen mekkora " szégyen "volt a fehér szín ma meg majdnem feláras!
de amúgy egyre több autó bejön fehérbe itt majdnem én is a pásszátra tettem a voksom de hát!


Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!