5letek az oldalhoz
aktuális téma

Ide várjuk az új ötletek, hogy mivel fejleszthetnénk az oldalt, mivel lehetne még jobban áttekinhető, kezelhető!
Megkérnék MINDENKIT arra, hogy ne itt OFF-oljon, van arra elég topic. Ha valaki ír egy ötletet, és 100 bólogató smiley érkezik rá, akkor lehet a szerkesztők nem lapoznak vissza... Ferencz
Továbbra is várjuk az ötleteket!
Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
És hogy hozod össze hogy legyen egy "szarfos-bojler/búcsú/vértuner" kategória, és ne sértődjenek meg akik odakerülnek? :D
Én se... pedig integettek az utcán a kispulykák :D
és igen pont aza baj, ahogy írod, az csak a kat neve. inkább tuning stílus irányzatokra kellene bontani a kategóriákat. lehet azt úgy is, hogy senki ne sértőfjön meg.
Most őszintén... Téged érdekel melyik kategóriában vagy Saloon-Lux között? Aki évek óta itt van ill. kicsit felnőttesebben gondolkodik az pont le..ja, milyen kis firka van a jobbfelsőben, mint ahogyan az átlagot se nézi... Egy valamit néz... Az autóját, hogy mit kéne még variálni...
Szerintem az elmúlt 6 évben nem mondtam a kocsimmal kapcsolatban egyszer sem ezt a szót, pedig kerültek bele dolgok :D
Én még mindig nem értem hogy lehetett kiflibe tört TK-s kocsi TOPtuner :D
Laikus, átlag embernek a felni már annak számít, plusz apróságok lásd lámpacsere meg még valami amit nem tud megmondani...... Itt az oldalon ugye ez még csirke......
nem állítok valótlant, és pont jó hogy te reagáltál rá
szerintem elég sokat vagyok az oldalon, hogy lássam mi hogy megy, nem kell elpalástolni az igazat.
és tudom mik vannak írva a kategóriák mögé, csak az esetek többségében nem az érvényesül.
de most nem csak erről van szó, hanem hogy az userek még mindig azt hiszik ez valami olyan ranglétra, mintha ezen múlna mennyit keres.
ezt kellene valahogy kiverni a fejekből. ezt arra fel mondom, hogy megy a siránkozás a kat-ok miatt, hogy nem került be meg így meg úgy. én 2 dologról beszélek, két oldalról. mindkét oldalt megértem, de nem is.

szerintem elég sokat vagyok az oldalon, hogy lássam mi hogy megy, nem kell elpalástolni az igazat.
és tudom mik vannak írva a kategóriák mögé, csak az esetek többségében nem az érvényesül.
de most nem csak erről van szó, hanem hogy az userek még mindig azt hiszik ez valami olyan ranglétra, mintha ezen múlna mennyit keres.
ezt kellene valahogy kiverni a fejekből. ezt arra fel mondom, hogy megy a siránkozás a kat-ok miatt, hogy nem került be meg így meg úgy. én 2 dologról beszélek, két oldalról. mindkét oldalt megértem, de nem is.
Mindenkinek egyenlő lehetőséget biztosítunk!
Utoljára kérlek meg, hogy valótlant, valamint rágalmakat ne írjál!!!
Ne a Tuned""..."top" szó jelentését nézd - mert nem ez a kategória fogalma. ez csak a neve.
A kategória neve után ki van fejtve, hogy mi a fogalma, és hogyan működik.
Utoljára kérlek meg, hogy valótlant, valamint rágalmakat ne írjál!!!
Ne a Tuned""..."top" szó jelentését nézd - mert nem ez a kategória fogalma. ez csak a neve.
A kategória neve után ki van fejtve, hogy mi a fogalma, és hogyan működik.
:D
én azon röhögök folyamatosan hogy minden user autónál a fejlécben ott mosolyog a "tuning" szó.. amitől én már konkrétan elhatárolódok.. :)
én azon röhögök folyamatosan hogy minden user autónál a fejlécben ott mosolyog a "tuning" szó.. amitől én már konkrétan elhatárolódok.. :)
a priviket lehetne egyesével is törölni, mint a saját oldaladon a hozzászólásokat, nem az összeset, esetleg ha elolvasod a privit akis boríték eltűnik, és csak akkor jelenik meg újra, ha újat kaptál. vagy lecsukva van ha jött privi, kinyitva ha el van olvasva.
a mobil felület nekem is tetszik, néha engem is b*sz az ideg, ha nemjó.
a mobil felület nekem is tetszik, néha engem is b*sz az ideg, ha nemjó.
más téma, nem lehetne több "hagyományos" autóról beszámoló?
ránéztem a mai autóra (brabus slk) és már lassan immúnis vagyok az ilyen luxusizékre


gyárilag nem volt rajta
ez olyan, hogy nekem is gyári sok minden, de utólag van felrakva, azaz időt és pénzt őltem bele, hogy szebb legyen, azaz TUNING-oltam



ez olyan, hogy nekem is gyári sok minden, de utólag van felrakva, azaz időt és pénzt őltem bele, hogy szebb legyen, azaz TUNING-oltam



az astrán a lökös az gyári
persze vannak márkák amiket jobban előtérbe helyez az itteni társadalom ez van...

persze vannak márkák amiket jobban előtérbe helyez az itteni társadalom ez van...

ja és megemlítenék egy esetet: az arany színű Astra coupe, ami saloon-t kapott kétszer is, pedig se a lökös nem gyári, ültetés felni, stb.
egy golf ha felkerül fel van ültetve és nincs semmi, már rögtön tuned, mer az clean kategória
egy golf ha felkerül fel van ültetve és nincs semmi, már rögtön tuned, mer az clean kategória

persze én is úgy gondolom.
az meg megint más kérdés, és tényleg nem akarok mutogatni, de ha egy VW regizik, az mindig jobb kat-os kap általában. az a baj a rendszerben, hogy nem ész érvek alapján kategorizálnak azok, akik megteszik. persze emberek vagyunk, jobban kötődünk egy adott márkához. de muszáj objektívnek lenni, és egyenlő lehetőséget biztosítani minden indulónak. és ez most totál nem így megy...
az meg megint más kérdés, és tényleg nem akarok mutogatni, de ha egy VW regizik, az mindig jobb kat-os kap általában. az a baj a rendszerben, hogy nem ész érvek alapján kategorizálnak azok, akik megteszik. persze emberek vagyunk, jobban kötődünk egy adott márkához. de muszáj objektívnek lenni, és egyenlő lehetőséget biztosítani minden indulónak. és ez most totál nem így megy...
kb, a top kategóriában meg max olyan autó legyen ami pl nemzetközi szinten is megállná a helyét...

és még valami amit már többször írtam és lehetne rajta fejleszteni.
a kategóriák megfogalmazása igen xar, szépen fogalmazva. rossz a rendszer ami alapján bsorolásra kerülnek az autók.
1. vagy másképp kell elnevezni a kategóriákat
2. vagy másképp kell megadni a feltételeket
itt mindneki azt hiszi, a TOP a csúcs, mert ez a neve. számomra az a TOP ami kívül-belül kifogástalan, minden részhez hozzányúltak és az igényes.
az extrém, az, ami extrém teljesítmény, legyen az motor, hifi, baxott nagy felnik, amik normális ember eszébe nem jutnak. nekem ez az extrém és külön-külön bármelyik ami megvan már esélyt adhatna, hogy oda kerüljön. teccik érteni?
a kategóriák megfogalmazása igen xar, szépen fogalmazva. rossz a rendszer ami alapján bsorolásra kerülnek az autók.
1. vagy másképp kell elnevezni a kategóriákat
2. vagy másképp kell megadni a feltételeket
itt mindneki azt hiszi, a TOP a csúcs, mert ez a neve. számomra az a TOP ami kívül-belül kifogástalan, minden részhez hozzányúltak és az igényes.
az extrém, az, ami extrém teljesítmény, legyen az motor, hifi, baxott nagy felnik, amik normális ember eszébe nem jutnak. nekem ez az extrém és külön-külön bármelyik ami megvan már esélyt adhatna, hogy oda kerüljön. teccik érteni?
Bizony! ...és sokkal egyszerűbb lenne az egész. Bízom benne, hogy másnak is tetszik és lesz belőle vmi...
Pedig átírogattam volna szivesen a hosszú szövegeket, amiből értelmetlen komment lenne, aztán törölném az egészet. 



Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!