Alapjárat/Gyertyák
aktuális téma

Halli hoooho!
Hy! Skacok lenne egy olyan kérdésem hogy az alapjárathoz van-e valami köze a gyertyáknak???? ugyan is....ma kicseréltem az összes gyertyáma (vettem ujat) szépen indul a verda meg mind en csak egy kongya van : az alapjáratom ojan csunya azota hogy huj jujjj!!! egyszer lesik majd vissza áll ojkor akkkorákat sziv a direktszüröm meg ér sziszegni....stb....
ezzel kapcsolat ban tudna valaki tanácsot adni??? vagy hallotatok már ijenröl?????
Válaszokat és ötleteket várom és elöre is köszönöm szépen mindenkinek.....
Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
az also az s5
hatha segit:
s4 rx-7-seken egy 2ledes (3szal vezetek) szerkezetete kell racsatlakoztatni egy szervizcsatlakozora (6 szalas).
Kozos szal > tester csatiban 12V-ra
Egyik led > tester csatiban mellete levo szal
Masik led > tester csatiban az "egyik led" szala alatti szalra
Aztan raadni a gyujtast; tilos rainditozni.
s4 rx-7: egy 1szalas testercsatlakozot kell letestelni; a 6szalas csatlakozoba (ugyanaz, mint s4-nel) egy 2 vezetekes ledet (vagy izzot, csipogot) kell bekotni ugy,h az egyik szalat a szervizcsati 12V-jara, a masikat pedig a mellette levo szalra kell kotni.
Aztan raadni a gyujtast; tilos rainditozni.
eloszor egy hosszu villanas > aztan kezdi levillogni a kodokat (hosszu, rovid villanasokkal)
s4 rx-7-seken egy 2ledes (3szal vezetek) szerkezetete kell racsatlakoztatni egy szervizcsatlakozora (6 szalas).
Kozos szal > tester csatiban 12V-ra
Egyik led > tester csatiban mellete levo szal
Masik led > tester csatiban az "egyik led" szala alatti szalra
Aztan raadni a gyujtast; tilos rainditozni.
s4 rx-7: egy 1szalas testercsatlakozot kell letestelni; a 6szalas csatlakozoba (ugyanaz, mint s4-nel) egy 2 vezetekes ledet (vagy izzot, csipogot) kell bekotni ugy,h az egyik szalat a szervizcsati 12V-jara, a masikat pedig a mellette levo szalra kell kotni.
Aztan raadni a gyujtast; tilos rainditozni.
eloszor egy hosszu villanas > aztan kezdi levillogni a kodokat (hosszu, rovid villanasokkal)
Természetesen... Benzinszűrő is volt cserélve...
olyan egyszeru dolgot neztel, mint levegoszuro??
egyhelyben kiprobalhatod,h szuro nelkul odalepsz neki parat, ha jo lett, akkor csak egy uj szuro (vagy tisztitas)
egyhelyben kiprobalhatod,h szuro nelkul odalepsz neki parat, ha jo lett, akkor csak egy uj szuro (vagy tisztitas)
Igen, elvileg leddel kéne mennie, csak mondom, valamiért nem villant...
..de azért majd megpróbálom még, biztos bennem van a hiba..!

..de azért majd megpróbálom még, biztos bennem van a hiba..!

egy "szerelő" és mondta rá, hogy ez ilyen... közben tudom, hogy nem, mivel előtte nem ilyen volt...
gázadástól függően változik, el lehet indulni úgy is, hogy nem esik le (persze óvatos gázzal) de akár vissza lehet ejteni szinte 0-ig is (padló)...

gázadástól függően változik, el lehet indulni úgy is, hogy nem esik le (persze óvatos gázzal) de akár vissza lehet ejteni szinte 0-ig is (padló)...
hat, en mindenkepp ramennek erre, mert ha van vmi baja (fontosabb), akkor azt igy a legegyszerubb megtudni...
RX-7-eseken nagyon egyszeru egy hazilag keszitett ledes vagy csipogos "szerkezettel" megtudni a hibakodokat....nem tudom,h fordnal ez hogy van.....de a Ford az igazabol Mazda :)))
RX-7-eseken nagyon egyszeru egy hazilag keszitett ledes vagy csipogos "szerkezettel" megtudni a hibakodokat....nem tudom,h fordnal ez hogy van.....de a Ford az igazabol Mazda :)))
.....ha elektromos lenne, akkor mondhatnank,h ilyen gyarilag...de ebben az esetben.... mondjuk, ha nagyon ra akarunk eroltteni, vmi ilyesmit, akkor mondhatjuk, hogy laza a gazbowden, de azt erezned, mikor odalepsz neki,h kesobb feszul, mint kellene....most igazabol csak tippelgetek.... eleg kizart,h a gazbowden lenne...
mekora ez a hezitalas? 0.5sec? tobb?
mekora ez a hezitalas? 0.5sec? tobb?
nem tudom, valahogy b...ott villogni 



miert nem sikerult otthon levillogtatni?
Itthon leddel kivillogtatni nem sikerült...
Szervízben (2-3 helyen, ahol járt..) pedig nem tudnak hozzászólni... Néztek szgépes hibalistát, de kontárok vannak mindenhol...
Annyira pedig nem vészes, hogy emiatt komolyabban belemélyedjek (anyagiakkal:)...

Szervízben (2-3 helyen, ahol járt..) pedig nem tudnak hozzászólni... Néztek szgépes hibalistát, de kontárok vannak mindenhol...

Annyira pedig nem vészes, hogy emiatt komolyabban belemélyedjek (anyagiakkal:)...
elektromos vagy bowdenes a gazpedalja az autonak?
ha fail safe mode-ban van, akkor tuti,h ir ki hibakodot!!!
Nem lett módosítva semmi a motoron, hogyha erre gondolsz 

én is erre a vészprogramra gyanakszom... terhelés közben nem érzem, hogy jól működik-e... érzésem szerint ott talán nincs gond...
throttle body > szivocsonk (ahol a pillangoszelep/ek/ van/nak/)
nem tudom mennyire fejlett az az auto....
ha lehuzod a szondat, akkor max annyi tortenik, hogy nem kerul soha closed loopba, tehat mindig a map,rpm,tps fuggvenyeben fogja adni a benzint; Ha mar nagyon a vezerles, akkor lehet olyan, h ha rossza a szonda, akkor fail safe uzemmodba kerul es kevesebb benzint ad, stb... de ez a fail safe uzemmod sokkal drasztikusabb lenne, mint egy kis hezitalas gazadasra.
ha reszterhlesrol nyomsz neki gazt, akkor is ezt csinalja?? tehat, ha pl tartod 2500rpm-en sokaig (uzemmeleg motor, menet kozbrn) es hirtelen lepadlozod...
ha lehuzod a szondat, akkor max annyi tortenik, hogy nem kerul soha closed loopba, tehat mindig a map,rpm,tps fuggvenyeben fogja adni a benzint; Ha mar nagyon a vezerles, akkor lehet olyan, h ha rossza a szonda, akkor fail safe uzemmodba kerul es kevesebb benzint ad, stb... de ez a fail safe uzemmod sokkal drasztikusabb lenne, mint egy kis hezitalas gazadasra.
ha reszterhlesrol nyomsz neki gazt, akkor is ezt csinalja?? tehat, ha pl tartod 2500rpm-en sokaig (uzemmeleg motor, menet kozbrn) es hirtelen lepadlozod...
nah...jócakát mindenkinek...köszi a segítséget mindenkitől! ha megtudtok vlmi ujdonságot, vagy hallottatok vlit erről máshonnan, szivesen várom a javaslatokat....-:)
Csábulat mindenkinek!
Csábulat mindenkinek!
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!