Szavazás MEGREFORMÁLÁSA

Témakör: Helpdesk
aktuális téma
Szavazás MEGREFORMÁLÁSA
Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
4 5 6 7 8 9
Hondadoc
#18
2004. február 22. 10:22
Hali!
Szerintem rossz a súlyozás, miért függ a helyezés elsősorban attól, hogy vkinek a kocsija mióta van fent és hányan szavazatak rá? Így egy friss usernek kevés a sansza - függetlenül attól, hogy milyen a gépe - , hogy állandó commentek, fentlét és arénás párbajok nélkül (ami ugye eléggé szívesség és kölcsönösség alapon muzsikál sokszor és nincs köze a gép valódi pl. tuning kvalitásaihoz) az őt ill. gépét valóban és jogosan megillető helyre kerüljön a rangsorban!
Szerintem 1/ pontozni csak minimum felhasználónévvel lehessen, így a lehúzások és az ok nélküli zsírzások száma is csökkenne radikálisan, 2/ a commentek kellenek, de sokszor csak azt a célt szolgálják, hogy a párbajtulajok megtudják, hogy kik tették nekik a szívesség-zsírzásokat és azt alkalmasint viszonozniuk kelljen!!! Ez így hülyeség! Kéne egy eléghető lista az eddigi szavazókról, ahol egyidőben átláható lenne, hogy kik és mennyi pontot adtak az adott gépre!
Most ennyi...
Haga
#17
2004. február 21. 23:51
Végülis igen, igazad van,az előzményekel mellesleg teljesen tisztában vagyok, már azelőtt jártam ide, hogy kocsikat lehetett volna föltenni.
De valszeg nem volt teljesen világos miszerint van sorrend. Én, ha emgnézek egy kocsit, nyomok á egy tetszőleges pontot az 1-10-ig, aréánt megmondom őszintén, nem sűrűn látogatom, ahhoz túl lassú a netem, meg főleg, hogy minden szavazottnál megindokoljam véleményem, én soha nem adok pontot/szavaatot hozzászólás nélkül.
NA mindegy, ha nem jön be az 5let nem baj, csak egy próbálkozás volt, a többség dönt.
Sziasztok és jó zsírzást!
tiB
#16
2004. február 21. 10:44
Az autóm december eleje óta van fenn. Az aréna gondolom a rangsor felállítására lett kitalálva, azoknak, akik meg akarják skubizni, mi az emberek véleménye az autóikról.
BGY
#15
2004. február 21. 07:33
Illetve még annyi védelmet adnék az elöl állónak, hogy, ha valaki kihívta és veszít akkor az újból egy fél évig ne hívhassa ki újra. Így feltehetőleg mérlegelné, a kohívó, hogy ki ellen vannak reális esélyei. Perzs az első helyeken állóknak így is jutna állandó kihívó.
BGY
#14
2004. február 21. 07:29
Hello Don!
Ezen lehetne úgy változtani, hogy felszabadítanák, hogy melyik autó kit hívhat ki, és így a frissen belápett autó akár rögtön hívhassa ki az elsőt is, ha úgy érzi, hogy a gépe erre alkalmas
DonGTI
#13
2004. február 21. 02:04
ez oké de az erénának is a leretkezett és felzsirozott állapot volt az alapja ami ugyebár nem reális, legalábbis tudok olyan autót aminél tutira nem.
na meg az arénával az is a gond szerintem, hogy ha jön egy új kocsi ami megérdemelné az előkelő helyet legalább 2 hónap kell majd neki amig előrekerül és az autók száma egyre csak nő ez az idő meg növekszik...
OZ
#12
2004. február 21. 01:52
Igazi rangsort az aréna adja. Most MÉG EGY DARABIG IGEN. Nem tudom pontosan mióta követed figyelemmel az oldal történéseit, de amíg nem volt aréna és nem kellet regisztrálnod magad ahhoz hogy pontozhass addig a szavazatok átlaga szerinti sorrend (abból is inkább az első 3 oldal) eléggé hasonlított mostani toplista sorrendjére (inkább az eleje, a végét nem néztem, mert az eleje az érdekesebb, legalábbis nekem).
Csak ha így meg tovább ez a párbajosdi, akkor ez se fog már sokáig valós képet mutatni.
ave.fw.hu
#11
2004. február 21. 01:38
Lehet, hogy nem ismered, az elozmenyeket?

Egy ideig volt a pontozos rendszer, aztan rajottek, hogy ez igy nem jo, jott az arena.
Elvileg az a tuti rangsor.
Es ott a Twingo es az Ibizad kozott van 112 auto.
Future
#10
2004. február 21. 00:47
sajna itt tévedsz : "értelmes ember"?? Nem akarok senkit se megbántani,de ami pár hete itt folyik az magában se értelmes dolog!!! Így elég nehéz ezt a szót itt elfogadnom!!!
tiB
#9
2004. február 21. 00:45
Csak azt akartam mondani, hogy az igazi rangsort az aréna adja, a szavazások szerintem nem igazán kéne, hogy számítsanak...
Haga
#8
2004. február 21. 00:42
Köszi a gyors reagálásokat, talán tényleg bejön a dolog.

Ja, autótípus maga-miért lenne értelmetlen, csomóan lefikáznak egy kocsit csak azért mert olasz/német/japán, holott mnidegyik tök jó.
Így, ha egy németlázas tag belebotlana egy Alfába, ami éppenséggel 147GTS, 20as felnikkel, FM spoilerekkl, akkor nyugodt szívvel adhatna a sz*r olasz AUTÓRA MAGÁRA 0 pontot, az opikra, emg mocira vsizont hülye lenne nem 10et adni, legalábbis asszem így gondolkodik egy értelmes ember.
Haga
#7
2004. február 21. 00:39
öö, ezt asszem nem igazán értem.
tiB
#6
2004. február 21. 00:34
Van benne valami, de én igazából max az arénában elért helyezés alapján értékelném a rangsort, nem pedig a szavazatok alapján.
Future
#5
2004. február 21. 00:28
Teccik bár olyat hogy az autó tipusa maga az szerintem értelmetlen!!
De a többi : a motor, az optika, a futómű, a zene! Ez így jó lenne!!
És mondjuk minden kategóriát külön kéne listázni,plusz emellet lenne egy öszesített kategória is!!
Na ez milyen lenne??
swift1.3
#4
2004. február 21. 00:27
Hali!
Ezt már én is írtam valamelyik commenthez!
Szerintem is így kiderülne melyik kocsi miért jó!
Mareek
#3
2004. február 21. 00:13
teccik!!!! meg is lehetne szerintem oldani...legalábbis azt gondolom
Haga
#2
2004. február 21. 00:11
Na, éppen Peti Twingós kolégának írtam egy véleményt, amikor szemet szúrt, hogy egy fullosra tuningolt kocsi(Peti Twingo) mnidossze egy ponttal ér többet egy fullull alap széria kcosinál(Haga Ibiza)
Biztos,hogy ez így fai?
Persze, hüyle lennék, ha nem örülnék, hogy ilyen jól muzsikál a kis autóm, de valahogy úgy érzem ez nem igazságos.
Na, annyi lenne a lényeg, hogy nem lenne-e esetleg jó ötlet egy másféle szavazási rendszert alkalmazni?
Amiben a következőket lehetne pontozni, mondjuk 1-5-ig:
-az autótípus maga
-motor
-optika
-zene
Sokkal jobban tükrözné az emberek hozzáállását az adott autóhoz, kiderülne mi miért.
Nem jó ötlet?
Várom a fejleményeket!
Sziasztok, és jó nyomulást mindenkinek, akár 50, akár 500 lóerőt tapos.
Haga
#1
2004. február 21. 00:10
Ez a fórum átmenetileg lezárásra került!
4 5 6 7 8 9
Összesen 178 találat 9 oldalon