Téli direktszürő

Témakör: Helpdesk
aktuális téma
Téli direktszürő

Kérdésem mennyire ésik jól a gépmasinának ha télire is fenn marad a direkt szürő

Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
4 5 6 7 8 9 10 11 12
Roland__
#72
2006. március 01. 23:08
az egesterben lezaljo gyorseges a mervado, amiatt melegszik a motor.

egy jaro motorba -10fokos levegot nyomsz be (szuron keresztul) nem fog lehulni tole :))
Bike_Racer
#71
2006. március 01. 23:06
Most elő szedtem a direkt szűrőmet a dobozából, mert annyira még meg sem néztem, de most kíváncsi lettem... :) Nem papír, ez is valami műanyag szerű. Pedig nem egy túl márkás cucc.
Roland__
#70
2006. március 01. 23:05
greddy honlapjan, thrust honlapon, eleanor honlapon, hks honlapjan (hks legujabb szuroi mar mind szaraz)

eddig 1eve, de japanban mar sok-sok eve ezt hasznaljak, nem veletlen, hogy egyre tobb gyarto all at erre a tipusra
Ladaracer
#69
2006. március 01. 23:04
Már hogy a fenébe ne lenne, ha meleglevegőt szív be, hamarabb felmelegszik. Meleglevegő szívás a legtöbb új injektoroson is van.
Ladaracer
#68
2006. március 01. 23:02
A tiéd kivétel, a legtöbbnél van.
Roland__
#67
2006. március 01. 23:02
szvsz karburatorosra irta!!
karbira igaz lehet (nem ertek a karbihoz); de injektoros kocsinal ez nagyon nem igy van; mert a levegonek semmi koze az uzemi hofokhoz :)
Csöpség
#66
2006. március 01. 23:01
neten hol találhatok valami leírást róla? Köszi az infót, elég meggyőzőnek hangzik, mióta használod?
Roland__
#65
2006. március 01. 22:59
16e Ft; 3000-5000km-enkent leveszed (1db csavar, kezzel le lehet tekerni) es egyszeruen kimosod; elmeletileg vegtelen idot kibir, de ha vmi baja lenne, akkor 4e Ft-ert vehetsz bele masik "szivacsot" (sarga, kék)

annyiban jobb? hogy nem papirbazisu, hanem, muanyag. Nem kell olajozni, ha futottszalas a legtomegmero, nem tudod elrontani a tul sok olajjal; jobban szur a papirbazisu direkteknel, mert sokkal vastagabb (dupla reteges)....
Bike_Racer
#64
2006. március 01. 22:58
Ez nálam nem igaz! Az AE86-osban nincs meleg levegő bevezetés és a direkt szűrő is detto onnan szív, ahonnan a gyári! Csak annyi, hogy eltűnik az a nagy fém ház...
SpaceCaKE
#63
2006. március 01. 22:56
azóta van mióta direkszűrőt használ...

nekem mindegy hogy ki mit használ a saját kocsijában én mindenesetre direktet hogy visítson a szívóhang
Bike_Racer
#62
2006. március 01. 22:56
Úgy valahogy. A corolla is a 20 fokos párás levegőt szereti! Olyankor érezhetőn kicsit jobban megy.
Ladaracer
#61
2006. március 01. 22:56
Azt nem lehet mondani, hogy nem jó inkább nem ajánlott. A lényeg az hogy a direktszűrővel nehezebben éri el az üzemi hőfokot a motor, mivel nincs meleglevegő bevezetés. Amíg hideg a motor addig nagyobb a surlódás, és többet is fogyaszt. A motor élettartamát is növeled meg bezint is spórolsz ha télen nem használsz d. szűrőt. A gyári légszűrővel is csak addig szív teljesen meleg levegőt, amíg nem éri el az üzemi hőfokot, és utánna vagy felesbe szív, vagy csak hideget.(Ez persze csak az újabbakra igaz, a régi manuális átállítósokra nem.)
Csöpség
#60
2006. március 01. 22:55
mennyi volt a száraz szűrő? ez mennyivel jobb mint az olajos? ezt lehet tisztítani valahogy, vagy csere?
Norbi-Tico
#58
2006. március 01. 22:54
Ezért harapnak jobban a motorok. Párás idöben több a zoxigén. A 30000 objektummal...
Norbi-Tico
#57
2006. március 01. 22:53
Nem lehet,hogy a honolás nyomát láttátok?
Roland__
#56
2006. március 01. 22:53
tenyleg
nyaron sokkal tobb a por :)))

igaz :))
Bike_Racer
#55
2006. március 01. 22:52
Pedig télen relatíve nem olyan poros a levegő, mivel minden párás.
Roland__
#54
2006. március 01. 22:52
de a motor attol meg ott van es melegiti :)

az lehet sokmindentol, rossz olaj, keves olajjal hasznalta, gagyi minosegu szuro; szvsz ennek semmi koze a télhez :)
Csöpség
#53
2006. március 01. 22:51
De hidegen nyomod neki??? Az nem igazán tesz jót semminek sem
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!
4 5 6 7 8 9 10 11 12
Összesen 232 találat 12 oldalon