Téli direktszürő

Témakör: Helpdesk
aktuális téma
Téli direktszürő

Kérdésem mennyire ésik jól a gépmasinának ha télire is fenn marad a direkt szürő

Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Bike_Racer
#132
2006. március 01. 23:42
Biztos hogy nem olyan. Én csak nissanhoz meg hondához láttam ilyen emulatort, még toyotához sem.
Simpy
#131
2006. március 01. 23:41
egy bizonyos ideig fölé megy/menne, csak aztán ahogy nő a fordulat betilt...
Roland__
#130
2006. március 01. 23:41
de ha olyan az ecu-d, mint a hondaknak, akkor lehet chip emulatorral is dolgozni; olcsobb, mint a kieg.vezerles vagy a standalone-ok; de hondan kivul meg nem nagyon talalkoztam vele
Simpy
#129
2006. március 01. 23:39
reményeim szerint a GT17essel majd elég lesz 1.3-1.4 bar is és akkor felejtős a probléma...
amúgy most is meg tudnám szüntetni, csak a bypass-ot kellene tekernem...
Roland__
#128
2006. március 01. 23:39
Roland__
#127
2006. március 01. 23:39
aha, ertem, tehat a chip-bol kiszedtek a gyari fuel cut-ot; akkor sztem annyi van, hogy a te kocsidban 2.5Baros map szenzor van, ezert nem tudsz 1,5Bar fole menni, mert a gyari map-od mar a mereshataran van >>> megoldas: kiegeszito vezerles
Simpy
#126
2006. március 01. 23:38
Simpy
#125
2006. március 01. 23:38
akkor sejtem melyik lehet az...
szerintem arra van rákötve a nyomásmérő órám is...
Simpy
#124
2006. március 01. 23:36
az a baj, hogy a computer elvileg fel van állítva...
legalábbis a chip-es ezt mondta
(voltam nála már egypárszor)
amit ő tud állítani, az engedélyezve van...
Roland__
#123
2006. március 01. 23:36
a map szenzor az altalaban a turbo utan van; mig az afm-ek pedig a turbo elott
Roland__
#122
2006. március 01. 23:35
ez a probaltuk, ez milyen autora vonatkozik?
Roland__
#120
2006. március 01. 23:33
ok, ebbol mar rajottem :))))

nem a map tilt, hanem az ecu!!!! minden turbos kocsiban van egy fuel cut nevu biztonsagi cucc, ami azt csinalja, hogy egy bizonyos nyomas felett nem ad benzint; OK, a nyomast a map meri, de egy fcd-vel at lehet verni az ecut, mert az adott V erteknel levag, igy az ecu nem fogja tudni a nyomast, ezert nem fog tiltani (nalad 1,5 felett), de ezt kiegeszito vezerles nelkul nem ajanlom
SimP
#119
2006. március 01. 23:32
Ladaracer
#118
2006. március 01. 23:32
Na mindegy, a lényeg próbáltuk és direktszűrővel lassabban melegszik be, meg hidegen bénábban jár a motor.
Bike_Racer
#117
2006. március 01. 23:32
1.5 dci, ha jól látom. Tehát az turbós.
Simpy
#116
2006. március 01. 23:31
de akkor a turbo kompresszorlapátja után van vhol,nem?
Roland__
#115
2006. március 01. 23:31
mi? a map az nem tilt semmit!!

...tisztazzunk valamit, a te kocsid turbos vagy szivo?
Simpy
#114
2006. március 01. 23:30
nem hiszem, hogy veszek...
inkább turbocsere...
és az kisebb nyomással is tud majd ugyanennyit...
Roland__
#113
2006. március 01. 23:29
map > mass air pressure
tehat a szivo agban levo nyomast meri (turbosnal szivo/nyomo agban), az egyik legfontosabb szenzor
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Összesen 232 találat 12 oldalon