trafipax, lézer és radarjlező készülékek
aktuális téma

ide várok minden észrevételt, tapasztalatot.
Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
*lévő = szenvedő
Jogos! Meg kellene tanulni mérni! Nem aljasan kéne csinálni... De azért az istenkomplexusban lévő autósoknak is meg kéne tanulni visszavenni az arcukból és meg kéne tanulniuk vezetni is, meg hogy mi is az az INDEX és KRESZ! 



Amúgy rájöttem! Értem! A szopatás miatt... nem véletlenül mérnek ott nap mint nap. 

Soha véget nem érő vita, rendőr - okoskodó- és mindennapi autós között! Meg kellene tanulni mérni,és nem jelentenének ezek a nagyon veszélyes készülékek problémát…
Amúgy a 40-es lassító a buszmegállók és zebrák miatt van ott. 

De akkor sem értem előtte és utána a 60-at...
Tavaly még végig 50-es volt a szakasz... Amúgy kb 2-3km táblától-tábláig.



De akkor sem értem előtte és utána a 60-at...
Tavaly még végig 50-es volt a szakasz... Amúgy kb 2-3km táblától-tábláig.

"A minisztérium közleményéből nem derül ki egyértelműen, de a megkérdezett rendőrségi szakértő szerint nem valószínű, hogy a szigorítás a GPS-ek memóriájában lévő traffipax-adatbázisra, illetve a TMC, vagyis forgalomfigyelési szolgáltatására is vonatkozik, hiszen az nem érzékelésen alapuló jelzést ad az autósnak, csupán előre elmentett helyeket ismer. Ausztriában még ezek az eszközök sem megengedettek."
Na mi ezen felbuzdulva gyorsan tiltsuk be a GPS-eket is! Térképet mindenkinek! Modern luxus autókból azonnal ki kell tépni a NAVI-t!
Na mi ezen felbuzdulva gyorsan tiltsuk be a GPS-eket is! Térképet mindenkinek! Modern luxus autókból azonnal ki kell tépni a NAVI-t!

vagy ne legyenek benne 40-es lassítók, ahol vissza kell váltogatni,
Vegyél ótómatát...

Vegyél ótómatát...


Erősítsd meg a futóművet...

Még jó, hogy egy egyenes szakaszról beszélünk... valószínűleg a teherautó felborulna azon a szakaszon 50-nel, mert nincs kint a tábla... 

lehet pl az a tábla nem az autósok miatt van kint, hanem a teherautók miatt... Ismerek én is olyan szakaszt, ahol amikor autóval mentem röhögtem h minek van kint 60as 70es tábla, de most, h arra fele mentem teherrel rájöttem...
"Nem lehetne végig 50-nel menni?"
Itt épp arra gondolok, mikor a lenti cikk a dinamizmusról beszél... vagy ne legyenek benne 40-es lassítók, ahol vissza kell váltogatni, vagy legyen táblák nélkül végig 50...
Ebben az országban semmit nem lehet rendesen megcsinálni, mert valaki az "okos" ötletével úgyis elba** valamit...
Nálunk nem ismert az a szó, hogy ÉSSZERŰSÉG.
Itt épp arra gondolok, mikor a lenti cikk a dinamizmusról beszél... vagy ne legyenek benne 40-es lassítók, ahol vissza kell váltogatni, vagy legyen táblák nélkül végig 50...
Ebben az országban semmit nem lehet rendesen megcsinálni, mert valaki az "okos" ötletével úgyis elba** valamit...
Nálunk nem ismert az a szó, hogy ÉSSZERŰSÉG.

Nem lehetne végig 50-nel menni?
Egyébként csak össze kellene fogni és beperelni a közútkezelőket. Az 1988. évi I. törvény egyértelműen leírja, hogy az úthibát az út besorolásától függő időtartamban kell kijavítani. A tábla csak egy lehetőség azokra az esetekre, míg a javítást megtervezik elkezdik és befejezik. Én már nyertem pert velük szemben. Csak egy jó ügyvéd kellene és megyénként lehetne fingatni őket.


Egyébként csak össze kellene fogni és beperelni a közútkezelőket. Az 1988. évi I. törvény egyértelműen leírja, hogy az úthibát az út besorolásától függő időtartamban kell kijavítani. A tábla csak egy lehetőség azokra az esetekre, míg a javítást megtervezik elkezdik és befejezik. Én már nyertem pert velük szemben. Csak egy jó ügyvéd kellene és megyénként lehetne fingatni őket.
Tudtam h át kellett volna írnom. 
Ha nem kell sietnem, akkor mindig. Ha égető az eset, akkor sajnos muszáj...
Nem is ezzel van a baj, hanem hirtelen a 90-es utakon ott teremnek hipp-hopp a 40-es meg 60-as táblák... ki lassít le?! Senki... Aki meg igen, hátulról elütik... Ez jobb? Ez biztonságosabb? Nem hinném, de nem én hozom az íróasztal mögül, jogsi nélkül az értelmetlen szabályokat...
De nem is kell kimenni a városból... kötelezzék az útjavítókat, hogy ha kész a javítás, azonnal szedjék ki a lassító táblákat, ne hagyják kint egy fél évig, ahol aztán lehet méricskélni...
Mostanság sokat járok Ózd fele...
Sajóivánka... érdekes eset:
Bemész a városba, lelassítasz 50-re, majd hirtelen egy 60-as tábla... jön a kereszteződés, akkor 40-es (itt rendszeresen mérnek civil, lesötétített autókból (rendszámot írjak?)) majd ismét 60...
Nem lehetett volna végig egyszerűen tábla nélkül 50 és kész? Ez mire jó? Arra amit fentebb írtam...


Ha nem kell sietnem, akkor mindig. Ha égető az eset, akkor sajnos muszáj...
Nem is ezzel van a baj, hanem hirtelen a 90-es utakon ott teremnek hipp-hopp a 40-es meg 60-as táblák... ki lassít le?! Senki... Aki meg igen, hátulról elütik... Ez jobb? Ez biztonságosabb? Nem hinném, de nem én hozom az íróasztal mögül, jogsi nélkül az értelmetlen szabályokat...
De nem is kell kimenni a városból... kötelezzék az útjavítókat, hogy ha kész a javítás, azonnal szedjék ki a lassító táblákat, ne hagyják kint egy fél évig, ahol aztán lehet méricskélni...
Mostanság sokat járok Ózd fele...
Sajóivánka... érdekes eset:
Bemész a városba, lelassítasz 50-re, majd hirtelen egy 60-as tábla... jön a kereszteződés, akkor 40-es (itt rendszeresen mérnek civil, lesötétített autókból (rendszámot írjak?)) majd ismét 60...

Nem lehetett volna végig egyszerűen tábla nélkül 50 és kész? Ez mire jó? Arra amit fentebb írtam...

arról meg ne is beszéljünk, h az autó km órája csal
104-nél könnyen mutathat 110et az óra, szóval az már azért elég tudatos sebességtúllépés 


"Mindig betartom a sebességet, ha sietek akkor szoktam lakott területen KÍVÜL menni egy picit gyorsabban..."
Ennek fussunk neki még egyszer:
A mindig már nem is igaz.
Ráadásul mindenhol benne van a plusz a sebességhatároknál: 50-nél 64, 90-nél 104, stb.
Akinek ez sem elég, az fizessen.
Ennek fussunk neki még egyszer:
A mindig már nem is igaz.
Ráadásul mindenhol benne van a plusz a sebességhatároknál: 50-nél 64, 90-nél 104, stb.
Akinek ez sem elég, az fizessen.
nem tudom milyen érzés, én a kamionnal szoktam menni 

De tudjátok mit? Teszek rá! Tegyenek fel átlagsebesség figyelő rendszert (checkpoint, tiszta NFS!), de legalább legyenek már UTAK! Ne kelljen félévente futóművet cserélnem...
De ha jól belegondolok, tudat alatt már el is kezdték az olyan rendszerek telepítését, melyek lassítják az autósokat, csak nem publikálják... Úgy hívják: KÁTYÚ!
Ha gyorsan mész, vagy a futóműved bánja, vagy lerepülsz az útról...
De ha jól belegondolok, tudat alatt már el is kezdték az olyan rendszerek telepítését, melyek lassítják az autósokat, csak nem publikálják... Úgy hívják: KÁTYÚ!
Ha gyorsan mész, vagy a futóműved bánja, vagy lerepülsz az útról...

Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!
Lakott területen max. sebesség 50km/h, minden máshol ajánlott sebesség lenne az a 110km/h, biztosítás pedig csak 130km/h-ig élne, azaz ha 135km/h-nál okozol balesetet vagy kárt a biztosító nem fizet!
Az indexelés elmulasztásáért 5000,- Huf büntetés. Járom az országot és ha csak minden elmulasztott indexelés 5 ezerre büntetnék, akkor kiba gazdag lenne az állam.
Én erre vagyok a legjobban allergiás