VW Golf III tdi rángatás

Témakör: Helpdesk
aktuális téma
VW Golf III tdi rángatás

Sziasztok! Olyan problémám lenne, hogy tesóm 97-es 90 lóerős tdi Golf III-asa 4 éve van az ő használatában. A megvételtől számított 1 éven belül elkezdett elmenni a turbó, csak úgy jött vissza, hogy újraindítottad az autót. Sok pénz és idő ráfordítás után sikerült a szerelőknek kideríteni, hogy légtömegmérő a baja. Kicserélték jó lett. Jött a második év a használatban elkezdett a motor alacsony fordulaton rángatni és mintha kihagyott volna a motor úgy viselkedni. Magas fordulaton nem volt baja ezért mindig úgy járt vele. :) Egyre jobban előjött, volt amikor a pesti dugó közepén leállt az autó és nem lehetett újraindítani csak egy bizonyos idő elteltével. Az utobbi időben már annyira előjött ez a jelenség, hogy most minden fordulaton rángat. Már volt rajta vezérlés cserélve, el lett víve diesel szakértőhöz és senki nem tudott vele mit csinálni és csak a pénzt szórtuk ki az ablakon. A baráti társaságomban van egy tdi Golf III ugyanilyen bajjal és ő már turbótol kezde adagolóig mindent cserélt és nem szünt meg a baja. Szerintem ez egy tipikus tdi betegség lehet amit orvosolni lehet. Azért fordultam hozzátok hátha valakinek volt már valami hasonló baja vagy hallott már róla. Válaszokat előre is köszönöm! üdv.:czerkaz

Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
1 2 3
desyr
#26
2007. július 31. 23:07
senki nem tud ebben segiteni?
papoo
#25
2007. július 31. 23:07
vegyél egy kéziváltós TDI-t és dobd ki az elektronikát a picsába mert minden hibának a villany a forrása!!
desyr
#23
2007. július 31. 22:55
valakinek ötlet?
desyr
#22
2007. július 31. 22:50
sziasztok! Nekem ugyan passatom van és hasonló a hibám. tudtok segiteni?azt csinálja h 2-3-4fkozatban(automata) 3000 fölött rángat. néha megy-néha nem. a végsebességem 160 lett! Föleg akkor csinálja ha teljes gázt nyomok! fél gáznál ritkán! de nem birok normálisat gyorsítani mert 70-80 körül már baszakodik! olyan nekem is volt h elment a turbó nyomás. ahiba az volt h a cooler cső jukas volt és ezért kicsi a turbó nyomás. igy letilt a turbó.de erre nem bírok rájönni! Segitsetek lécci!!!
gttdi
#21
2007. július 03. 11:46
Sziasztok!Én nem akarok beleszólni ebbe a problémába,de nekem is szarakodott a Tdi drága,megállt gyorsítás közben,meg újra indítottam és jó volt.A hibakód a nyomás szenzort dobta ki,de nem ez volt a megoldás,hanem a turbo geometriája lekormolódik.Nagyobb turbot raktam az autómra és akkor derűlt fény a turpisságra.Velem is kiakartak cseréltetni mindent,amit csak lehet.Remélem segítettem!üdv:szabolcsgt
matinylupo
#20
2007. április 16. 16:42
ez azért van mert túltölt a turbód és letilt az elektronika
czerkaz1
#19
2007. február 09. 11:12
pystee
Szia!

Köszönöm szépen az infót és közben már én is rájöttem, hogy azt a relét kellett kicserélni. A turbó akkor már nem fog valóban elmenni,de a rángatás sajnos ugyanúgy megmarad.
Eddig nem volt zavaró a rángatás,de most már annyira csinálja és minden fordulaton szinte,hogy zavaró és idegesítő.

Köszi a segítséget!
üdv.:czerkaz
Pet:)
#17
2007. február 09. 01:13
Ezt tényleg ne mlehet megbeszélni az 55 VW vagy 40 Golfos fórum egyikében.. ehez újat kellett nyitni
tRASH
#16
2007. február 09. 00:59
persze te úgy sosem vezetsz
Davie
#13
2007. február 09. 00:45
Beszarok. Mi az a légtömegmérő? Bowdent bele, csippet lerúgni, aztán had szóljon! Az enyém csak akkor rángat, ha részeg vagyok, de akkor nagyon!
pystee
#12
2007. február 09. 00:41
amúgy elég kellemetlen amikor be akarsz előzni vkit aztán kimész mellé és elveszi a motor a turbot
Steve vanD
#11
2007. február 09. 00:38
már hozzászokok a GTI alkatrészek áraihoz, uh sztem nem sok az a 15 se & mégiscsak uj
pystee
#10
2007. február 09. 00:38
Zolman
#9
2007. február 09. 00:37
lehet vannak dolgok amit nem veszünk bontóban.. pl ac.. stb... időzített bombák
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!
1 2 3
Összesen 48 találat 3 oldalon