VW Golf III tdi rángatás

Témakör: Helpdesk
aktuális téma
VW Golf III tdi rángatás

Sziasztok! Olyan problémám lenne, hogy tesóm 97-es 90 lóerős tdi Golf III-asa 4 éve van az ő használatában. A megvételtől számított 1 éven belül elkezdett elmenni a turbó, csak úgy jött vissza, hogy újraindítottad az autót. Sok pénz és idő ráfordítás után sikerült a szerelőknek kideríteni, hogy légtömegmérő a baja. Kicserélték jó lett. Jött a második év a használatban elkezdett a motor alacsony fordulaton rángatni és mintha kihagyott volna a motor úgy viselkedni. Magas fordulaton nem volt baja ezért mindig úgy járt vele. :) Egyre jobban előjött, volt amikor a pesti dugó közepén leállt az autó és nem lehetett újraindítani csak egy bizonyos idő elteltével. Az utobbi időben már annyira előjött ez a jelenség, hogy most minden fordulaton rángat. Már volt rajta vezérlés cserélve, el lett víve diesel szakértőhöz és senki nem tudott vele mit csinálni és csak a pénzt szórtuk ki az ablakon. A baráti társaságomban van egy tdi Golf III ugyanilyen bajjal és ő már turbótol kezde adagolóig mindent cserélt és nem szünt meg a baja. Szerintem ez egy tipikus tdi betegség lehet amit orvosolni lehet. Azért fordultam hozzátok hátha valakinek volt már valami hasonló baja vagy hallott már róla. Válaszokat előre is köszönöm! üdv.:czerkaz

Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
1 2 3
pystee
#8
2007. február 09. 00:34
nem utána a srácnak is jó volt a bontott
Zolman
#7
2007. február 09. 00:32
nemgondolod ha a baráti körödben mindenkié tönkremegy akkor a bontott is sz*r lesz?! én inkább adnék egyszer 15öt mint sokszor 4et meg az idegesség


amúgy mértnem keresed fel a krézi dízelt... szerintem ők enyhén ismerik ezeket a mocikat
pystee
#6
2007. február 09. 00:08
hali

ehh...
nekem fél éve van egy '96-os Golf III TDI-m 90lovas és nekem az a gondja amit Te is leírtál hogy néha elmegy a turbó és csak akkor jön vissza amikor leállítom és ujraindítom a motort! Egyik este Esson voltam a hawerokkal és az egyik srácnak ugyanilyen problémája volt a Golfjával /neki is TDI csak az ővé syncro/ és már kicserélt rajta mindent amire rájött a hiba okára! Megmondom a frankót hogy furcsállom,hogy a tietkébe légtömegmérő gond volt mert állíttólag a Golf III-askoba szinte sohase megy tönkre a légtömegmérő...na mindegy attól még előfordulhat! Nah lényeg a lényeg hogy az volt a gondja,hogy a légtömegmérő mellett van egy mágnesszelep vagy relé nem tudom hogy pontosan mi a neve de azt mondja a srác hogy az lesz a baja hidd el azt cseréltesd ki! Na én elméntem itt Zalaegerszegen a volt oszttársamék Skoda márkaszervízébe és rádugták a hibakiolvasóra az autót és az lett a baja amit a srác mondott! Még nem vettem másikat bele mert nem volt időm menni a bontóba de kiváncsi leszek rá,hogy tényleg ez lesz-e a gondja mert nagyon magabiztosan mondta a srác,hogy tuti az lesz a baj!!! Az uj ára vhogy olyan 15000HUF körül mozog annak a kis bigyónak de azt mondák,hogy ha van bontottan akkor érdemesebb megvenni azt mert olyan 4000HUF körül odaadják!
Na nekem ennyi a véleményem róla...ha valami kérdésed lenne akkor irj: [email protected] vagy az oldalamra!
Ja és ha gondolod akkor majd lefényképezem azt amiról beszélek és elküldöm mailben!
Minden jót...bye
czerkaz1
#5
2007. február 08. 20:15
Ok. Köszi.
A szerelő száma akkor kellene és felhívnánk.
Eltudod küldeni a [email protected] címre?
Előre is köszi!
Master3v
#4
2007. február 08. 20:05
És keresd Golf3 TDI t!!!

Amit ő nem tud a golf3 tdi ről az nincs is!!!
rjc001
#2
2007. február 08. 20:01
Szia!Én tudnék ajánlani egy TDI SZAKEMBERT! Ő tényleg az,és nem átbaszós.Nekem a Skodámat Ő tuningolta,és tuningolja,és amit Ő bebőröz arra garanciát is vállal.Nagyon kevés olyan dolog van ,amit nem tud megjavítaniÉs ami fontos,nem kér horror árat semmiért,ha olyan alaktrész kell ami van a polcon azt beszereli,de be is szerez bármit.Ha érdekel írj telefonszámot,és felhívlak.Egyébként a 17.kerületben dolgozik.Egy példa:Ibiza TDi -vel nyert gyorsulási versenyeket,
czerkaz1
#1
2007. február 08. 19:56
Sziasztok!
Olyan problémám lenne, hogy tesóm 97-es 90 lóerős tdi Golf III-asa 4 éve van az ő használatában. A megvételtől számított 1 éven belül elkezdett elmenni a turbó, csak úgy jött vissza, hogy újraindítottad az autót. Sok pénz és idő ráfordítás után sikerült a szerelőknek kideríteni, hogy légtömegmérő a baja. Kicserélték jó lett.
Jött a második év a használatban elkezdett a motor alacsony fordulaton rángatni és mintha kihagyott volna a motor úgy viselkedni. Magas fordulaton nem volt baja ezért mindig úgy járt vele. :)
Egyre jobban előjött, volt amikor a pesti dugó közepén leállt az autó és nem lehetett újraindítani csak egy bizonyos idő elteltével. Az utobbi időben már annyira előjött ez a jelenség, hogy most minden fordulaton rángat.
Már volt rajta vezérlés cserélve, el lett víve diesel szakértőhöz és senki nem tudott vele mit csinálni és csak a pénzt szórtuk ki az ablakon.
A baráti társaságomban van egy tdi Golf III ugyanilyen bajjal és ő már turbótol kezde adagolóig mindent cserélt és nem szünt meg a baja.
Szerintem ez egy tipikus tdi betegség lehet amit orvosolni lehet.
Azért fordultam hozzátok hátha valakinek volt már valami hasonló baja vagy hallott már róla.
Válaszokat előre is köszönöm!
üdv.:czerkaz
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!
1 2 3
Összesen 48 találat 3 oldalon