Autóvásárlás 500e ft-ból
aktuális téma

Sziasztok! Pár hónapon belül szeretnék NYUGATI (nem LADA és tsai) autót venni,de lövésem nincs h milyet egyelőre...kb 5-700e ft-ot szánok rá...a lényeg hogy viszonylag jol menjen és keveset fogyasszon, és az alkatrészárak ne aranyárba legyenek...Ötleteket,típusokat,érveket és esetleg tapasztalatokat szeretnék kérni Tőletek! előre is köszönöm a segítséget!
Dzsordzsi
Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
mondjuk az picit drágább,de akkor 2hónap+ a vétel...kibírható,de vajon megéri-e
Visszatérve...CALIBRA 2.0 8V? Mennyit ehet?

Amiről én beszélek, az valami nanotechnológiával sikerült, és tart!
Arra mondjuk kíváncsi lennék, hogy hogyan viselkedik korrózió szempontjából.
Csak arra szerettem volna felhívni a figyelmet, hogy egy rossz reflex az "öregektől" az, hogy elzárkóznak sokminden újtól.
Ez megy zenében is, az én korosztályom is inkább Deep Purple-t hallgat, én meg inkább Noisesharper-t, vagy valami más friss cuccost, mert ha a régi zenéket meghallom, szinte serceg a fülembe a pókháló...
Na de nem offolok tovább, Dávid, vegyél egy Mitsu Coltot, az is egy király gép, formás is, nem is tömeg, ha neked ez is szempont, szóval az szerintem egy jó gép!
Arra mondjuk kíváncsi lennék, hogy hogyan viselkedik korrózió szempontjából.
Csak arra szerettem volna felhívni a figyelmet, hogy egy rossz reflex az "öregektől" az, hogy elzárkóznak sokminden újtól.
Ez megy zenében is, az én korosztályom is inkább Deep Purple-t hallgat, én meg inkább Noisesharper-t, vagy valami más friss cuccost, mert ha a régi zenéket meghallom, szinte serceg a fülembe a pókháló...

Na de nem offolok tovább, Dávid, vegyél egy Mitsu Coltot, az is egy király gép, formás is, nem is tömeg, ha neked ez is szempont, szóval az szerintem egy jó gép!

He ez mókás alut acéllal....ez csak azért mert anno mikor még tanmühelyben próbáltam akkor é is megpróbáltam összehegeszteni a kettőt, és sikerült.Azt nem mondom hogy nagy tehert elviselt
de egyben volt a kettő. Kézzel nem lehetett szétszedni de kalapáccsal igen




Pls. erase!

Ja, a Lotust is magam javítom, 100%-ban!
De nem kell hozzá olyan nagy tudomány, csak némi műszaki érzék.
Versenyre is használom, így még többet kell vele oglalkozni.
De az ilyet szívesen csinálja az ember!

De nem kell hozzá olyan nagy tudomány, csak némi műszaki érzék.

Versenyre is használom, így még többet kell vele oglalkozni.
De az ilyet szívesen csinálja az ember!


Ja, a Lotust is magam javítom, 100%-ban!
De nem kell hozzá olyan nagy tudomány, csak némi műszaki érzék.
Versenyre is használom, így még többet kell vele oglalkozni.
De az ilyet szívesen csinálja az ember!

De nem kell hozzá olyan nagy tudomány, csak némi műszaki érzék.

Versenyre is használom, így még többet kell vele oglalkozni.
De az ilyet szívesen csinálja az ember!


Szerintem te nagyon nem ismersz engem, de nem baj!
Nem hiszem, hogy 10-el több vagy, ha érdekel, én idén votam 34 éves.
Nem hiszem, hogy olyan szegény ember vagy, hogy a teljes vagyonod kevesebb mint a Scorpiom értéke, amibe most ment bele a 300000km éppen. Mert itt végig arról dumáltam. Nem a Lotusból kell kiindulni, azt direkt elő sem hoztam ebben a témában. Én is nagyon szeretem a régi vasakat, és az autóimat is magam javítom, annyi a külömbség, hogy hajlandó vagyok megtanulni az új technikát is, azaz bele kell tanulni az értelmes elektronikába, azaz a motorvezérlésbe. A többi hülyeséget én sem támogatom, drive by wire nem nekem való, eddig az összes autómban gázbovden volt, nem pedig gázpotméter.
Az autózás élményét nem egy szaros karburátor adja, és nem is egy régi adagolószivattyú. Ebben ugye egyetértünk, nem?
Van ott sok más dolog, de hidd el, hogy ugyan nem is sok márkában, de vannak még "régivágású" autók új köntösben, ilyen pl. a Lotus is! Ott aztán nincs semmi, még az ablak is kurblis!
Amúgy segítettem már egy haveromnak, a 911-es gázrudazatát (!) összehozni, az ugyanis egy léghűtéses 911-es volt, csináltam már kupplung/fékmunkahenger felújítást egy MGA-ba (60-as évekből), szóval azért, mert ilyen autót látsz az oldalamon, ebből ne vonj le messzemenő következtetéseket, hidd el, nem felejtettem el, hogy honnan indultam. Amúgy sok Audi A4-es rohangál kinn az utakon, amik nagyobb értéket képviselnek az én gépemnél, csak nem olyan feltűnőek.
Kell az elektronika, de csak ésszel.
A mostani autók nagy problémája az, hogy a jó mechanikát próbálják kiváltani elektronikával. Na azt nem lehet minden esetben, ebben egyetérthetünk.
De a porlasztónak a múzeumban a helye, oda már elektronika kell, mert egyérteműen jobb oda! Gyújtáselosztó is egy marhaság, több trafó kell, és a többit az ECU elintézi.
Nyitottnak kell lenni a világ felé, nem minden áron az újat lenézni. Van sok marketingtrükk, nem vitás, de ha ésszel vizsgálod a világot, meg fogod találni a tényleg nagyszerű újításokat!
Képzeld, mit olvastam most?
Összehegesztették már az acélt az aluval!
Nem vicc!
A tudomány nagyszerű, csak tudni kell fogyasztani!


Nem hiszem, hogy 10-el több vagy, ha érdekel, én idén votam 34 éves.
Nem hiszem, hogy olyan szegény ember vagy, hogy a teljes vagyonod kevesebb mint a Scorpiom értéke, amibe most ment bele a 300000km éppen. Mert itt végig arról dumáltam. Nem a Lotusból kell kiindulni, azt direkt elő sem hoztam ebben a témában. Én is nagyon szeretem a régi vasakat, és az autóimat is magam javítom, annyi a külömbség, hogy hajlandó vagyok megtanulni az új technikát is, azaz bele kell tanulni az értelmes elektronikába, azaz a motorvezérlésbe. A többi hülyeséget én sem támogatom, drive by wire nem nekem való, eddig az összes autómban gázbovden volt, nem pedig gázpotméter.
Az autózás élményét nem egy szaros karburátor adja, és nem is egy régi adagolószivattyú. Ebben ugye egyetértünk, nem?
Van ott sok más dolog, de hidd el, hogy ugyan nem is sok márkában, de vannak még "régivágású" autók új köntösben, ilyen pl. a Lotus is! Ott aztán nincs semmi, még az ablak is kurblis!
Amúgy segítettem már egy haveromnak, a 911-es gázrudazatát (!) összehozni, az ugyanis egy léghűtéses 911-es volt, csináltam már kupplung/fékmunkahenger felújítást egy MGA-ba (60-as évekből), szóval azért, mert ilyen autót látsz az oldalamon, ebből ne vonj le messzemenő következtetéseket, hidd el, nem felejtettem el, hogy honnan indultam. Amúgy sok Audi A4-es rohangál kinn az utakon, amik nagyobb értéket képviselnek az én gépemnél, csak nem olyan feltűnőek.
Kell az elektronika, de csak ésszel.
A mostani autók nagy problémája az, hogy a jó mechanikát próbálják kiváltani elektronikával. Na azt nem lehet minden esetben, ebben egyetérthetünk.
De a porlasztónak a múzeumban a helye, oda már elektronika kell, mert egyérteműen jobb oda! Gyújtáselosztó is egy marhaság, több trafó kell, és a többit az ECU elintézi.
Nyitottnak kell lenni a világ felé, nem minden áron az újat lenézni. Van sok marketingtrükk, nem vitás, de ha ésszel vizsgálod a világot, meg fogod találni a tényleg nagyszerű újításokat!
Képzeld, mit olvastam most?
Összehegesztették már az acélt az aluval!
Nem vicc!
A tudomány nagyszerű, csak tudni kell fogyasztani!

NGA a POrsche vásárlás ügyében teljesen 1véleményen vagyunk. Nekem az álmom egy 80as évek eleji 911
A Galant szerintem is qrva jo gép!

A Galant szerintem is qrva jo gép!
A Corsa nem rossz! De én is a japán autókat javasolnám! A Mistubishik jó árakban mozognak akár Lancer akár Galant a választott! Bár én a lancert vinném-könnyebb és olcsóbb fenntartani!

A mitsubishiket én is nézegettem,korának szerintem legszebb japán autói,nagyon megbízható és kiforrott technikával,sok extrával jó menetteljesítmények,és baráti fogyasztás...PL apukámnak volt egy 90es évjárat körüli 1.8TD galantja,ódákat zengett róla,nagyon jó volt (az volt az első 5sebességes autója
)... aztán amikor megvette rá 2 hónapra frontálisan beleszállt egy trabant..fater nem volt bekötve,és 1-2 karcolással megúszta (az ablak megkarcolta a kezét). Főleg nekem tetszenek ezek a csiklámpás micsuk naon (bár a legjobban egy mitsubishi sigma 3.0 V6ot fogadnék el,az a best!...1milla és fullfullextra)...itt róla egy kép


na ez szvsz is 1 jó vétel lenne,így elsőre legalábbis... 

Én is akartam javallani :)
Nya egy jó vétel ebben a kategóriában http://carstyling.hu/buy_shower.php?id=1974
Belatom, nagyobb erteket irtam, mint ami a valos, de abban ki lehet eggyezni, hogy rovid tavon (max 2-3 km) es telen az auto fullra vegig szivatoval kepes megenni, reggeli csucsban a 12 litert. Az elektronika temaban nem tudok veled vitatkozni, mert a teljes vagyonom kevesebb, mint az autodnak az erteke, es igy az ertekrendunk is kulonbozo. A masik, hogy en megrogzott veteranautorajongo vagyok, meg hat ahogy saccolom egy 10 evell idosebb is mint Te. Nalam a kompjuter az autoban felesleges luxus, mert nekem nincs arra penzem, hogy szervizben javittassam az automat, igy marad a sajat magam megoldas. Ez kivalloan be is valik a regi autoknal. Ott meg latod, hogy mitol megy, es ha megall neadja isten az uton az auto, meg talan el is lehet hazilag haritani a hibat. Elismerem, hogy a mai elektronikaval telezsufolt autok rendkivul megbizhatoak, de szvsz a lelket oltek meg vele az autonak. Valahogy ugy vagyok, hogy inkabb vennek egy 70-es evek vegerol szarmazo Porsche 911 turbo-t, mint egy mostanit. De termeszetesen elismerem azt is, hogy a kenyelem, a technika nem allt itt meg. Nem vagyok maradi, csak nekem igy jo. Viszont annak orulok, hogy nem mindenki egyforma, es nem mindenkinek ugyanaz tetszik, mert akkor tenyleg nem lenne mas az utcakon, mint brutalis 911-es Turbo, csakis piros vagy fekete szinben 

Ez a fórum átmenetileg lezárásra került!
dzsordzsi