Autóvásárlás 500e ft-ból
aktuális téma

Sziasztok! Pár hónapon belül szeretnék NYUGATI (nem LADA és tsai) autót venni,de lövésem nincs h milyet egyelőre...kb 5-700e ft-ot szánok rá...a lényeg hogy viszonylag jol menjen és keveset fogyasszon, és az alkatrészárak ne aranyárba legyenek...Ötleteket,típusokat,érveket és esetleg tapasztalatokat szeretnék kérni Tőletek! előre is köszönöm a segítséget!
Dzsordzsi
Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
...
Naja, sokszor még az sem!
Naja, sokszor még az sem!

Csak annyi, hogy egy komolyabb hátsókerékmeghajtású autónak azért már lengenek a féltengelyei, de nem kell annyira kifordulniuk, mint pl. az elsőkerekesnek, amelyik nem csak leng, hanem kanyarodáskor is kihajt.
Annyi, hogy ha egy elsőkerekessel az volt az előző tulaj kedvenc szórakozása, hogy valami kereszteződésből "kikopratott", akkor lehet, hogy a birtokbavétel után egyből féltengelycserével kezdheted!
Egy hátsókerekesnél ilyen gond szinte kizárt, azokat sokkal nehezebb kinyírni, ergo strapabíróbb autók. Egy elsőkerekes sohasem lesz olyan strapabíró, abban biztos lehetsz!:)
A sedan az tényleg a legszebb!
Annyi, hogy ha egy elsőkerekessel az volt az előző tulaj kedvenc szórakozása, hogy valami kereszteződésből "kikopratott", akkor lehet, hogy a birtokbavétel után egyből féltengelycserével kezdheted!
Egy hátsókerekesnél ilyen gond szinte kizárt, azokat sokkal nehezebb kinyírni, ergo strapabíróbb autók. Egy elsőkerekes sohasem lesz olyan strapabíró, abban biztos lehetsz!:)
A sedan az tényleg a legszebb!

Apámnak volt egy 1.4es A corsája. Semmi gond nem volt vele, 7lityo körül evett. Simán megjárt 1400km-t (németo)
tartosan 150el.
A szélzaj az vmi kegyetlen durva benne. Az E kadett hát kicsit rohados cucc. De a motorjuk nem rossz. Föleg van egy 1.3as ami 72loerö körül tud, az nagyon megy, csak sajna van még belöle 4sebességes is.
tartosan 150el.
A szélzaj az vmi kegyetlen durva benne. Az E kadett hát kicsit rohados cucc. De a motorjuk nem rossz. Föleg van egy 1.3as ami 72loerö körül tud, az nagyon megy, csak sajna van még belöle 4sebességes is.
ezt a féltengelyes dolgot nem értem
"Azért jobb a giliszta az embernél, mert egyszerűbb?" 


Az ember is egy gerinctelen állat!




Az ember is egy gerinctelen állat!


ami mondjuk nekem sierrabol tetszik az a 4ajtos sedan kasztni..a tobbi szerintem hanyas...max még egy "csíklámpás" 3ajtós jöhetne... de az ötajtós böáááááá

rönyótwingo?

Nem, sajna ez nem így van!
Azt lehet húzni, ami bírja. Több levegőhöz több gázolaj is kéne. Az a Ford TD tudtommal semmilyen elektronikával sem bír ilyen téren, úgyhogy az már nem chiptuning, hanem szállítási mennyiség babrálása az adagolón. Hogy akkor marad-e a fogyasztásod normális keretek közt, vagy nem fog állatmód füstölni, azt nem tudom. De az az 1,8-as moci egy rakás szar, ezt sokhelyről hallottam, userektől!
Vedd meg nyugodtan a 2-es DOHC-t, és nem lesz gondod semmire! Csak az olajnyomásra figyelj, azaz az olajszintre! Arra az egyre lehet érzékenyebb az a moci. (Ez sem Toyota, ami szinte olaj nélkül is megy...) De az meg nem nagy meló. Ha normálisan cseréled benne az olajat, egy örök darab! Eléggé bírják mindenkinél! És az autó is eléggé strapabíró! Bár ennek is van féltengelye, akárcsak egy elsőkerekesnek, de nem hajt ki szögben, mint az elsőkerekes kanyarodáskor, és bírja, mint állat!
A 2-es DOHC ráadásul elég szépen tud lépni, simán 200felett tud menni, de városban is gyorsul szépen! Elindul, amit egy FWD mindig is szarabbul művel!
Cruisingolni meg ráérsz öregebb korodban!
Nehogy már fiatalon kezdjed azt a looser dumát, hogy ez téged nem érdekel!
Vagy szerinted a nomád ősöket sem zavarta, ha nem lépett a lovuk? Jaja, biztosan azt mondták rá, hogy nem baj, de legalább aranyos a mosolya!
Azt lehet húzni, ami bírja. Több levegőhöz több gázolaj is kéne. Az a Ford TD tudtommal semmilyen elektronikával sem bír ilyen téren, úgyhogy az már nem chiptuning, hanem szállítási mennyiség babrálása az adagolón. Hogy akkor marad-e a fogyasztásod normális keretek közt, vagy nem fog állatmód füstölni, azt nem tudom. De az az 1,8-as moci egy rakás szar, ezt sokhelyről hallottam, userektől!
Vedd meg nyugodtan a 2-es DOHC-t, és nem lesz gondod semmire! Csak az olajnyomásra figyelj, azaz az olajszintre! Arra az egyre lehet érzékenyebb az a moci. (Ez sem Toyota, ami szinte olaj nélkül is megy...) De az meg nem nagy meló. Ha normálisan cseréled benne az olajat, egy örök darab! Eléggé bírják mindenkinél! És az autó is eléggé strapabíró! Bár ennek is van féltengelye, akárcsak egy elsőkerekesnek, de nem hajt ki szögben, mint az elsőkerekes kanyarodáskor, és bírja, mint állat!
A 2-es DOHC ráadásul elég szépen tud lépni, simán 200felett tud menni, de városban is gyorsul szépen! Elindul, amit egy FWD mindig is szarabbul művel!
Cruisingolni meg ráérsz öregebb korodban!
Nehogy már fiatalon kezdjed azt a looser dumát, hogy ez téged nem érdekel!
Vagy szerinted a nomád ősöket sem zavarta, ha nem lépett a lovuk? Jaja, biztosan azt mondták rá, hogy nem baj, de legalább aranyos a mosolya!

ez így van
1.8TD? felhuzzuk a turbot,bele egy intercooler,kis cserebere eztazt,pikkpakk 150paci,8liter/100 gazolaj:)) velemeny?

Ja, egy Sierrában, netán egy kombiban egy kicsit többet tudsz majd a csajoddal kezdeni, mint egy Golfban!

76dB-es a motorja, akarom mondani a kocsi elhaladási zaja.
Szerintem nem hangos a gép.
DOHC-val mentél?
A 10,9 télen volt, rövidtáv, de -15 fokban kb, de normális, tempós városi közlekedés.
Csapatásra ne akarjál már átlagfogyasztást számolni!


Szerintem nem hangos a gép.
DOHC-val mentél?
A 10,9 télen volt, rövidtáv, de -15 fokban kb, de normális, tempós városi közlekedés.
Csapatásra ne akarjál már átlagfogyasztást számolni!



Nem mázli kérdése, szinte mindenkinek ilyen! Kollégámés is egy DOHC-s 2-es Scorpio, csak az 13 éves, és annak sincs baja! Fogyasztása is hasonló, akarom mondani kevesebb, mert az egy lépcsőshátú, és könnyebb is!
A Sierra meg megáll 1200 kilóból!
A 79-es Taunusom (igenigen, karbi, 1,6liter, kombi) sem fogyasztott télen 12 nél többet! A 15 literes fogyasztás irreális, akármit mondasz! Egy hibás autónál esetleg, de egy max. 2 literes autó ne egyen már 15öt, oks?
Számítógép meg azért kell, mert mechanika hiányában ezt a bonyolult dolgot egyszerűbb elektronikával elvégezni! A mechanika sokkal könnyebben hibásodott, mint az elektronika, ez a tapasztalat!
Ami egyszerűbb, az a nagyszerűbb, feltéve ha legalább ugyanezt tudja. Az injektoros gépek viszont többet tudnak! A karbis csak egy üzemállapotban tudhatnak legalább ugyanannyit, egyébként meg nem. A te TD-d vagy D-d sem tud többet a mostani dieselrakétáknál, nem? Akkor miről beszélünk? Azért jobb a giliszta az embernél, mert egyszerűbb?

A Sierra meg megáll 1200 kilóból!
A 79-es Taunusom (igenigen, karbi, 1,6liter, kombi) sem fogyasztott télen 12 nél többet! A 15 literes fogyasztás irreális, akármit mondasz! Egy hibás autónál esetleg, de egy max. 2 literes autó ne egyen már 15öt, oks?
Számítógép meg azért kell, mert mechanika hiányában ezt a bonyolult dolgot egyszerűbb elektronikával elvégezni! A mechanika sokkal könnyebben hibásodott, mint az elektronika, ez a tapasztalat!
Ami egyszerűbb, az a nagyszerűbb, feltéve ha legalább ugyanezt tudja. Az injektoros gépek viszont többet tudnak! A karbis csak egy üzemállapotban tudhatnak legalább ugyanannyit, egyébként meg nem. A te TD-d vagy D-d sem tud többet a mostani dieselrakétáknál, nem? Akkor miről beszélünk? Azért jobb a giliszta az embernél, mert egyszerűbb?


a turbot utána fel lehet húzni egy picit okosítva...
10.9-be benne volt a csapatás is? mert az kurvára lehet vele
mi egy 2.0-ás kombival nyomtuk,iszonyat kemény volt a könnyű segge miatt! Abba az nem tetszett hogy kurva hangos volt a motor...az összesben ilyen?



A Sierra egy nagyon jó választás, főleg a késői DOHC fajta!
Az én Scorpiomban is az van, amiről itt már beszéltem, hogy télen 10,9 max, de nyáron csak 8 körül fogyaszt. (Evett már 6,8-at is, de akkor óvatosan mentem vele, országúton) Jó kis RWD, örök mint a nyomor!
Alkatrészárak meg eléggé fikuszok hozzá!
Az 1,8TD-t felejtsd el, meg egyáltalán az összes Ford Dieselt abból az időből. Vagy nem megy, vagy meghibásodik. Az 1,8TD turbója egy vicc!
Az én Scorpiomban is az van, amiről itt már beszéltem, hogy télen 10,9 max, de nyáron csak 8 körül fogyaszt. (Evett már 6,8-at is, de akkor óvatosan mentem vele, országúton) Jó kis RWD, örök mint a nyomor!

Alkatrészárak meg eléggé fikuszok hozzá!
Az 1,8TD-t felejtsd el, meg egyáltalán az összes Ford Dieselt abból az időből. Vagy nem megy, vagy meghibásodik. Az 1,8TD turbója egy vicc!
PSA Diesel Concept Rulz
pözsóból kéccázöt gti-t vennék. v 405ből T16 ha lenne soksok pénzem megvenni és fenntartani! egy ismerősömnek van mondjuk R25 2.3TD-je,bivalyerős motor,de mindig betérdel benne valami elektromos ketyere...és kurva kényelmes

pözsóból kéccázöt gti-t vennék. v 405ből T16 ha lenne soksok pénzem megvenni és fenntartani! egy ismerősömnek van mondjuk R25 2.3TD-je,bivalyerős motor,de mindig betérdel benne valami elektromos ketyere...és kurva kényelmes
Én szerintem 1 nagyon jó motor,haveromnak is opel dizele van és semmi baja nincs,pedig abban van már km-er (220e), de még mindig egézséges a motorja, kuplungot már kellett cserélni, váltó is fellett újitva. Igaz a legjobb dizelt a franciák gyártják,de a német se rosz, ha 800e-ért szertenél venni , kapásból a 405-ös Peugeot-ott mondtam volna,na annak van a kategoriájában a legjobb dizel motorja.
sokan szidjak az opel diesel-motorjait,sokan imadjak..ugyanez az isuzuval....
A Kadett-ot ajánlóm a 2 közül, de én inkább az 1.5-ös dizelben venném, nagyon jól fogyaszt és aránylag még megy is.Kb.89-es évjáratot tudsz venni 500e-ért.
Ez a fórum átmenetileg lezárásra került!
Link meg itt van róla...