Gondolom sokunknak van már sok sok cetlije, amikro rendörök megvágták, csak azért mert modositott a kocsija, vagy kicsit gyorsan hajtott :)
Én pancsernek még csak egy van kezdö létemre :) És nem is szándékozom többet összeszedni, de hát ismerjük a rendöröket.... Nem azt mondom, sok rendes van, de egyre több bunkozik.
Tahát Miért is azokat kergetik akik csak a kocsijukat csinositják, modositják ?! Lesötétitik. Amikor nem lopnak, nem ölnek embert, nem veszélyessek senkire sem. De ugye ennek ellenére, nagyon szeretik a tuningkocsikat kiállitani a sorbol.
Nah akinek van cetlije rakja fel ide, Irja hozzá a történetet, és hogy mennyit fizetett.
a végén meg számoljuk össze, hogy mennyit is nyultak le fölöslegessen :)
ha jol sejtem lesz itt egy kis összeg.
"Kint felejtett" korlátozó táblához kiállni nem őszinte megnyilvánulás, de ezeken kívül is vannak átgondolandó szabályok, pl. pirosnál jobbra kis ívben nem szabad kihajtani, akár van épp forgalom, akár nem, 130-as korlát a pályán, max. 80-90-100 nyílhosszú egyenesekben főutakon, országutakon, autóutakon..
Részemről a lassú hajtást is büntetném, mert akut balesetveszélyt idéz elő az, aki pl. 90 km/h-s korlát mellett 60 km/h körüli sebességgel halad, maga mögött tucatjával tartva fel a többi közlekedőt, akik kényszerű előzésük közben kiteszik magukat egy esetleges frontális ütközés kockázatának.
Az okok között több esetben előfordul mobiltelefon-használat, evés-ivás, sminkelés, nyomtatvány-kitöltés, szex, de van, aki nézelődik, relaxál (!), takarékosan vezet, biztosra megy, stb.
Elképesztő..
vagy ha nem látszol a képen akkor nem ismered el, családtag rokon vezette nem kell elismerned. de viszont a kocsi üzembentartojának tulajának fizetnie kell. a jogsi marad.
..ha én a 2 szutyok utángyártott gyári lámpával-olcsó izzóval látok, akkor miért kell mindenbe belerakni a gagyixenont? mert raj?
aztán meg sírtok, hogy juj megbüntettek.
meg hát, naná. kisüti a szembejövő szemét..
meg a másik halálom, 25 éves fekete bmw-n feketére fújt hátsólámpa, fekete ablak, aztán csodálkozik ha beledurrannak hátulról
Nyílt titok, h a rendőrség a mindenkori hatalom pénzbeszedő szerve. A szabályokat, rendeleteket és törvényeket a mi érdekünkben tartatják be-nos, e mögé kézenfekvő dolog bújtatni a büntetéseket, amelyek éves szinten több tízmilliárd forintocskát tesznek ki. Ennek egy része a rendőrségé, mint a működési költségek fedezete, a nagyobbik része pedig a büdzsét gyarapítja..elvileg.
Személyes kontaktus esetén rendszerint sokat számít a hozzáállásod, az autód sacc értéke, de többször hallani a családi állapotra és jövedelemre irányuló kérdéseket is.
Az aktuális xenon-témához annyit, h a legtöbb utólagos beépítés vakít, ez a sajnálatos tapasztalatom, ezért ennek szankcionálásával egyetértek, néhány körzetben már ki is van adva, h a forgalmi engedély bánja: Vas, Zala, Pest és Nógrád megyékről hallottam.
Szintén aktuális lesz a fóliázás a B-oszloptól előre, ez esetben 30.000-rel vagy forgalmi engedély elvételével kínálhatnak meg, bár, amennyiben a T.H. elfogadja a módosító indítványt, a helyszíni bírság akár 100.000 HUF is lehet.
Ha nem ismered el, el lehet majd húzni, lesz mód méltányossági kérelemre, részletfizetésre, stb, de ha igen, 30 napon belül ki kell egyenlíteni.
Itt Kaposváron az autókra egyelőre nem rossz a tapasztalat. Rendőröknek is szép autójuk van múltkor yard előtt láttam Astra GTC fekete, 18", full fólia, jó összhang.
Szóval xenon itt elmegy (Zalaegerszegen múltkor büntették barátot), az enyém is fóliás mindenhol, de eddig - lekopogom - megúsztam.
Éjszaka sokat megyek, bár öltönyösen, és nem nagyon tudják összerakni a képet, meg én is, ők is normálisak.
Vasúti piros 2007 : 10.000
Kék helyzetjelző : 5000
Behajtani tolos azt mégis : 7000
Előzés lakott területen belül záróvonalon át : 7000
Csak helyzetjelző nappal + öv nélkül : 3000
Csak helyzetjelző nappal + öv nélkül, 1 hónappal később ugyanott, ugyanúgy minden : 5000 60as táblánál lakott területen kívül, ahol nem is lenne indokolt a 60, ott 73 Km/h : 10000
És ez mindössze 7 pontocska is...
Részemről a lassú hajtást is büntetném, mert akut balesetveszélyt idéz elő az, aki pl. 90 km/h-s korlát mellett 60 km/h körüli sebességgel halad, maga mögött tucatjával tartva fel a többi közlekedőt, akik kényszerű előzésük közben kiteszik magukat egy esetleges frontális ütközés kockázatának.
Az okok között több esetben előfordul mobiltelefon-használat, evés-ivás, sminkelés, nyomtatvány-kitöltés, szex, de van, aki nézelődik, relaxál (!), takarékosan vezet, biztosra megy, stb.
Elképesztő..