E-Matrica 2015.01.01 ->
aktuális téma

Mivel minden gépjárművet vezetőt érint új év alkalmával kezdődően, úgy gondoltam itt meg tudunk vitatni minden leheteséges kérdést! Ui.: BUÉK! E-Matrica
Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
Nem magyarázkodom, nem szokásom. Próbálom elérni, hogy megértsd, amit írtam. Egymásnak ellentmondó nyilatkozatokat meg teszek, mert van annyi eszem, hogy tudjam, mikor mit mondtam, ráadásul köpönyegforgató sem vagyok.
Bocs, volt hogy beteg voltam párszor általánosban, dehát ha azt vesszük mindenki hagyott ki napokat, tegye fel a kezét aki nem
Na mindegy, ha nem írtad volna az elejére az egyéni véleményed az iskolázottságommal kapcsolatban, még egész jó hozzászólás is lehetne. Igaz, utólag megmagyarázni hogy is értetted olyan mint tévedésből Irak helyett lerohanni Iránt, de első lépésnek megteszi.

Na mindegy, ha nem írtad volna az elejére az egyéni véleményed az iskolázottságommal kapcsolatban, még egész jó hozzászólás is lehetne. Igaz, utólag megmagyarázni hogy is értetted olyan mint tévedésből Irak helyett lerohanni Iránt, de első lépésnek megteszi.
Volt néhány éve egy olyan változtatás, hogy bizonyos utakon a közútkezelő döntés szerint lehetett 110-es szakaszokat kijelölni. Szerintem ekkor emelték fel. Pedig nem kevés baleset történt arra.
Megkérdeztem apám, azt mondja, régen 90-es volt, és tán azóta volt 110-es, mióta tovább megy az autópálya.
Az biztos, hogy a hátsóülésről teljesen más szempontok szerint szerettem autózni

Én meg utáltam, mert nem volt semmi látnivaló a környéken.

Na ez jó felvetés. Az autópályából csak arra emlékszem, hogy ingyenes volt...
Igen, de régen autópályán max. 120 volt a tempó, így autóúton nem hiszem, hogy engedték volna a 110-et.
Mi is 2t trabival jártunk arra anno. Azt sem érintette a probléma, de autóút volt, az szinte biztos!
Jártam arra nem keveset, de gyerekként ezek a problémák nem érintettek. Amikor meg jogsim lett szintén nem, mert a kispók 80-nál többet úgysem ment.
Naná, ki más lenne a hibás?

Naná, ki más lenne a hibás?

Szóval én vagyok a hibás...



Én úgy emlékszem, hogy gyerekkoromban is annyi volt.
Kedvencem Miskolc után Szerencs felé 2 körforgo közti szakaszon ami 1km sincs szerintem 110 tabla van kint
Sajnos nincs időm arra, hogy bepótoljam néhány percben azt, amit általános iskolában kihagytál.
Az egész onnan indult, hogy Papamaci megemíltette, hogy Miskolc felé nem már látott 110-es táblákat.
Nyilván, ha így van, akkor ott max. 90 km/h a sebesség. Bár én hétfőn jöttem Budapest felé, akkor még abban az irányban kint voltak a táblák, ez biztos.
A 110-re emelést pedig arra írtam, hogy emlékeim szerint ezt a szakaszt néhány éve emelték 110-re, addig 90 volt. De elnézést, ha tévedek. A véleményem ezzel kapcsolatban az, hogy arra a kb. 6 km-es szakaszra teljesen felesleges 110-es sebességet engedélyezni, mert van néhány kereszteződés, ami veszélyessé teszi. 6 km-en az a 20 km/órás különbség nem jelent semmit sem, viszont nagyobb a balesetveszély. Ez pedig a véleményem, és nem tény.
Az egész onnan indult, hogy Papamaci megemíltette, hogy Miskolc felé nem már látott 110-es táblákat.
Nyilván, ha így van, akkor ott max. 90 km/h a sebesség. Bár én hétfőn jöttem Budapest felé, akkor még abban az irányban kint voltak a táblák, ez biztos.
A 110-re emelést pedig arra írtam, hogy emlékeim szerint ezt a szakaszt néhány éve emelték 110-re, addig 90 volt. De elnézést, ha tévedek. A véleményem ezzel kapcsolatban az, hogy arra a kb. 6 km-es szakaszra teljesen felesleges 110-es sebességet engedélyezni, mert van néhány kereszteződés, ami veszélyessé teszi. 6 km-en az a 20 km/órás különbség nem jelent semmit sem, viszont nagyobb a balesetveszély. Ez pedig a véleményem, és nem tény.
Na.. ezért használok nálad óvodás technikát. Szájba kell rágni az alap dolgokat is.
Szép lopott idézetekkel palástolod azt, hogy saját magadnak mondtál ellen. A különbség annyi, hogy aki kitalálta az idézeted, az bölcs volt.. te csak okos vagy.
Miközben ezen lovagolsz egyre távolodunk a tényektől.. ez neked jó, de átlátszó. Nulla reagálásod volt az alap kijelentésekre, amikre én képi bizonyítékot adtam, te semmit a saját magad állításaira, csak szajkózod hogy milyen jó, hogy lecsökkentették a sebességkorlátot.. ja nem.. azt mondod, hogy deszar, hogy megemelték.. na lol.. azt se tudod épp mit mondasz. Már a sokadik terelésnél tartunk, de még mindig menekülő üzemmódban vagy. NEM szégyen beismerni és elfogadni ha az ember tévedett.. még ha egy élet munkája is áll mögötte. Elismerem, nem könnyű..
Nem várom el hogy megértsd. De ha nem vagy képes épen gondolkodni és arra reagálni amire kell, legalább bolondot ne csinálj magadból. Ezért szivatják a rendőröket is - tisztelet a kivételnek - mert butaságot védenek.. náluk ez munkahelyi követelmény, de akkor ne legyen csodálkozás ha egyszerű sofőrök küldik el őket melegebb éghajlatra. Szóval ideje legalább résnyire kinyitni azt a két szép szemet, elfogadni azt is ha a rendszer jó vagy ha hibás, de ha hibás, akkor lécci lécci ne áldozzuk fel magunkat hülyeségért mert ez lesz a vége.
Szép lopott idézetekkel palástolod azt, hogy saját magadnak mondtál ellen. A különbség annyi, hogy aki kitalálta az idézeted, az bölcs volt.. te csak okos vagy.
Miközben ezen lovagolsz egyre távolodunk a tényektől.. ez neked jó, de átlátszó. Nulla reagálásod volt az alap kijelentésekre, amikre én képi bizonyítékot adtam, te semmit a saját magad állításaira, csak szajkózod hogy milyen jó, hogy lecsökkentették a sebességkorlátot.. ja nem.. azt mondod, hogy deszar, hogy megemelték.. na lol.. azt se tudod épp mit mondasz. Már a sokadik terelésnél tartunk, de még mindig menekülő üzemmódban vagy. NEM szégyen beismerni és elfogadni ha az ember tévedett.. még ha egy élet munkája is áll mögötte. Elismerem, nem könnyű..
Nem várom el hogy megértsd. De ha nem vagy képes épen gondolkodni és arra reagálni amire kell, legalább bolondot ne csinálj magadból. Ezért szivatják a rendőröket is - tisztelet a kivételnek - mert butaságot védenek.. náluk ez munkahelyi követelmény, de akkor ne legyen csodálkozás ha egyszerű sofőrök küldik el őket melegebb éghajlatra. Szóval ideje legalább résnyire kinyitni azt a két szép szemet, elfogadni azt is ha a rendszer jó vagy ha hibás, de ha hibás, akkor lécci lécci ne áldozzuk fel magunkat hülyeségért mert ez lesz a vége.
Én úgy tudom, hogy azóta lett 110-es a szakasz, amióta a közútkezelők lehetőséget kaptak arra, hogy bizonyos lakott területen kívüli szakaszokon emeljék a sebességhatárokat 110-re.
Mit állítok be tényeknek?
Milyen feltevéseim vannak? Látom szövegértelmezési problémáid vannak. Ellenben örülnék neki, ha az állításaidat megpróbálnád hitelesen igazolni.

Milyen feltevéseim vannak? Látom szövegértelmezési problémáid vannak. Ellenben örülnék neki, ha az állításaidat megpróbálnád hitelesen igazolni.
Az a szakasz azóta volt autóút 110km/h-ás sebességhatárral, amíg csak addig ért az M3-as.
Most jöttem visszafelé, ebben az irányban sincsenek már 110-es táblák, sőt! a kék alapon, fehér személygépjárművet ábrázoló táblák is elmúltak.
Most jöttem visszafelé, ebben az irányban sincsenek már 110-es táblák, sőt! a kék alapon, fehér személygépjárművet ábrázoló táblák is elmúltak.
Elkövetsz egy nagy hibát, de nem akartam szólni
Tényeknek állítod be a feltevéseid
Viszont állatokat nem szeretek kínozni, még a halak vergődését se bírom nézni nem hogy ezt.
De tudod mit? Játszunk a szabályaid szerint
Maxot ugyan nem nyújtottam, de ami pár percben eszembe jutott bevetettem, de már látom hogy ha megszakadnék se tudnék segíteni rajtad..
Menthetetlen vagy.. sry.. részvétem
A legjobbakat Neked.


Viszont állatokat nem szeretek kínozni, még a halak vergődését se bírom nézni nem hogy ezt.
De tudod mit? Játszunk a szabályaid szerint



Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!