Most olvastam a hírt, hogy a hétvégén halálos közlekedési baleset áldozata lett Potzner Feri. Ha jól emlékszem, itt is fent volt az autója egy ideig.
Nyugodj békében Feri!
Cikk az újságból:
200-zal repült a halálba a magyar motorosvilágbajnok
Kétszázzal száguldott Audijával a Budaőrsi úton egy gyáli fiatalember, amikor megdobta a padka és egy villanyoszlopnak csapódott. Információnk szerint P. Ferenc egy fehér színû Golffal gyorsult, amely a hatalmas csattanás pillanatában megállt, majd segítségnyújtás helyett tőgázzal elhúzott a helyszínről. Az Audit vezető egykori motorosvilágbajnok szörnyethalt, feleségét életveszélyes állapotban vitték a Szent János kórházba intenzív osztályára.
Halálos gyorsulás történt szombaton késõ este Budapesten a XI. kerületben, a Budaörsi úton. Egy Audi típusú személygépkocsi villanyoszlopnak vágódott olyan erõvel, hogy az autóból kiszakadt a motor. A Bors megtudta, hogy az Audit a szabadstílusú motorozás 2005-ös világbajnoka vezette. A fiatalember így vallott magáról a blogján.
„A Szemerébe jártam általánosba, közben Óbudára költöztünk. Úsztam a Spartacusban, később autószerelőnek tanultam majd úgy is végeztem. Katonaság: Ady liget határőr ezred ellátó század. Hobbiból a peca mellett motoroztam, aztán hipp-hopp világbajnok lettem. Van egy 8 éves fiam és egy asszonyom a háznál. Motoros bemutatókat vállalok világszerte. A versenyzéstől végleg visszavonultam. Így tudnám összefoglalni az elmúlt 30 egynéhány évet” –írta magáról P. Ferenc egy önéletrajzi összeállításában. Akkor még bizonyára nem is sejthette, hogy a Budaörsi úti száguldás lesz az utolsó út.
A gyáli fiatalember egyébként április végén jelentette be, hogy a jövőben az autóversenyzésre vált, utolsó motoros bemutatóját augusztus elején tartotta volna Jászszentandráson.
Bartha László, a BRFK szóvivője elmondta, hogy az Audis nem az útviszonyoknak megfelelően vezetett, megdobta a padka, ez követve repült a villanyoszlopnak.
Lapunk a helyszínen szemtanúktól úgy informálódott, hogy egy fehér Golf hajtott még az Audi mellett, így igyekeztek egy gyorsulási versenyre. S. János, az egyik tanú elmondta, hogy a Golfban ülők megálltak, amikor a dráma bekövetkezett, de aztán ugyanolyan sebesen el is hajtottak. A rendszámát nem tudta megjegyezni.
nekem pár napja lett kész a turbositás az automon, tudom hogy milyen felelőtlenség száguldozni meg ilyenek tudom a szabályokat, de amikor megjön a nyomás megjön a turbo hang, akinek az álma ez volt, szerinted 100 emberből ki fog a fékre lépni a gáz helyett????
de szerintem oly mindegy, mert gyorsan ki fog derülni, hogy ki volt a bizonyos "fehér golfos"...
általában 90%ban ugyanazokat az autókat találod meg a péntek/szombat esti pesti utakon...
szóval annyira nem bonyolult ez.
azt senki sem tudja, hogy hanyas golf volt?
Hali! ŐSzintén nagyon sajnálom, h Feri meghalt, de 1 vmit nem értek. Ha gyorsulni akar az ember, tegye azt a gyorsulási versenyeken, és ott nem fordul elő az ilyen dolog az ő esetében! Tényleg tiszteltem őt, amekkora ember volt, nyugodjék békében!
Dehogy. Szó sem volt erről!!!! Nem az egészért, hanem azért mert ott hagyta. OTT HAGYTA ŐT!
Én, te, és akárki is lehetett volna abban az autóban, hisz mindannyian nyomjuka gázt, mikor leszáll a lila köd. Tök mindegy, az ilyen mindannyiunkat ott hagyott volna!
És mindezt miért? Mert levolt fóliázva az autó? Mert nem nem voltak jók a károsanyag értékek? Vagy mert kisebb kormánykerék volt neki betéve?? Vagy mert - ahogy más is már említette - nem volt tiszta? Ugye mindegyikért külön-külön is elővehették volna esetleg. Végülis mindegy, hogy miért, de ott hagyta Őt.
...hogy mentse a saját bőrét!
Hát ez az...
nemtom,pontosan,hogy hol történt,meg,hogy hogyan,de csak látott valaki valamit,egy rendszámot,ha valami ilyesmit látok,akkor azért a rendszámot szoktam megjegyezni...amin el lehet indulni...mert azért pár darab fehér(ha jól tom) golf azért akad egy pár darab M.o.-on...