Országúti versenyzés
aktuális téma

Sziasztok! Gondolom sokakat érint ez e téme az oldalon, és beszélhetnénk róla, hogy ki mit gondol a az országúti/városi versenyzésről! Mik a tapasztalatok, ki mit tart még bevállalhatónak a közúton, városban stb..
Szóval kíváncsian várom a véleményeteket!
Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
A szabályok azért vanak hogy megszegjük öket mondá az öreg bölcs és gondolkodo Stefandikész Zorstovész .De én betartom mindet városban 50,városon kivül 90,autopálya 130,csak egyet adok hozzá mindig de azt én döntöm el hova.









én monnyuk 1-2 városi sztorit inkább tudok mint országútit..
bár 1 van, tavaly miko épphogy megvettem az autot volt hondatali és onnan jöttünk haza m7-en 3an, 180körül. én épp telefonáltam ugyhogy én mentem leghátul. :)
erre jött egy alfa 147 és le akar tolni... mivel teloztam én félrehuzodtam, meg a 2 honda elöttem is... de az 1ik vti-s kisjány nem hagyta annyiban és utána ment,elkezdte tolni... 240 a max nálunk na azt már nem bírta
bár 1 van, tavaly miko épphogy megvettem az autot volt hondatali és onnan jöttünk haza m7-en 3an, 180körül. én épp telefonáltam ugyhogy én mentem leghátul. :)
erre jött egy alfa 147 és le akar tolni... mivel teloztam én félrehuzodtam, meg a 2 honda elöttem is... de az 1ik vti-s kisjány nem hagyta annyiban és utána ment,elkezdte tolni... 240 a max nálunk na azt már nem bírta

Nekem is volt de az Syncro volt és 16v. Az M1en 200-ig ott voltam 1 A8 mellett hjaj a régi szép idök

Tök tetszik a story! Lehet így is versenyezni, nem csak összeszorított fogakkal vicsorogva!
Iszonyatosan fel tud dobni, ha belebotlok vkiben, akivel lehet kicsit bohóckodni!


Iszonyatosan fel tud dobni, ha belebotlok vkiben, akivel lehet kicsit bohóckodni!



most mééé kell kinevetni a kisebbet?

Hol van??? Mutasd!



ja a görkorisoknak!

Versenycirkáló...

nekem sem 50,de ennyi a megengedett

Nekem 1es 90km/h


Pöööööörrrrööööögggjjjééééééééé










egyesben ötvenig szabad,nem?

NEM SZABAD VERSENYEZNI!
NEM JÁCCÓTÉR A KÖZÚT!!!!!!
ILLEGÁL MEG MINDEN PFFF:-)))))))))))))))
NEM JÁCCÓTÉR A KÖZÚT!!!!!!
ILLEGÁL MEG MINDEN PFFF:-)))))))))))))))
Országúti versenyzéses történet....hmmm hagy gondolkodjam: Egyszer apám Suzuki Sedanjával (1.3 8V 68 LE), sportkipuff rajta (legalább hangja legyen ha már nem megy:)) 4 személlyel a Budakalászi körforgalomban utólértem egy A8 4.2 Quatrot. Bementem mellé majd elértünt Békáson az első lámpához. Első sorban állunk (alig mertem átnézni az Audiba, nehogy lelőjön, de kiderült hogy egy fiatal srác ül benne.) Na akkor poénkodjunk, Brömm-brömm. Gyerek átnéz ő is BRÖMM-BRÖMM zöld. Állunk. Mutatom: indulj, hagy nézzük milyen az Audi. Mutatja indulja én. Állunk. Lámpa már rég zöld. Elindulok: 1üveg 2 üveg. Audi indul. Majdnem kiszálltam megnézni menet közben, mert azt hittem állok, úgy elment. Bevárt a kövi lámpánál. Ez így ment az árpádhídig. A szentendrei uton az autósok csak annyit láttak hogy egy suzuki és egy A8 as 120-130 al cikázik az autók között. A végén villantottam ő elakjelzővel elköszönt. Mikor egymás mellé értünk összenéztünk, és mindeketten szakadtunk a röhögéstől. Nagyon nagy party volt.
amikor megvettem a gti-met,néhány haverommal összemértem,mit is tud...
1. uno turbo,semmi tuning: amikor elindultunk,egyből elmentem,utána 160ig simán előtte voltam,aztán 160nál utólért...ahogy raktam az ötöst,szépen távolodtam ismét... bár elvileg a turbo jobban gyorsul,mint az enyém,elégedettséggel töltött el,hogy megvertem
2. calibra 8v: első utam volt a golffal,4-es debrecen-hajdúszoboszlói szakasza,este 11 óra,kimentem egy kicsit száguldozni,hogy megnézzem mit is tud...megyek olyan 140 körül,látom előttem a cali,szépen el is kezdtük nyomni,200ig ment tempó,közben voltak érdekes részek,pl a srác kiment a szembe sávba,aztán úgy toltuk,teljesen együtt ment a két autó...
3. gti-vs vr6
szintén 4-es főút csak db-nyháza között...
120-as tempónál látom,jön nagyon egy kombi passat (94-95ös széria),gondoltam egy kis verseny...vissza 3ba,140,látom majdnem a seggembe van,160nál majdem belém szállt,akkor vágott ki mellém,170nél úgy ment el mellettem,hogy öröm volt nézni
volt pár presztízs városi gyorsulás,de inkább a sofőröknek volt nagy arca,utána csak néztek,hogy ez meg mi volt
nem kérdés: GTI
bocs ha hosszú volt
1. uno turbo,semmi tuning: amikor elindultunk,egyből elmentem,utána 160ig simán előtte voltam,aztán 160nál utólért...ahogy raktam az ötöst,szépen távolodtam ismét... bár elvileg a turbo jobban gyorsul,mint az enyém,elégedettséggel töltött el,hogy megvertem

2. calibra 8v: első utam volt a golffal,4-es debrecen-hajdúszoboszlói szakasza,este 11 óra,kimentem egy kicsit száguldozni,hogy megnézzem mit is tud...megyek olyan 140 körül,látom előttem a cali,szépen el is kezdtük nyomni,200ig ment tempó,közben voltak érdekes részek,pl a srác kiment a szembe sávba,aztán úgy toltuk,teljesen együtt ment a két autó...
3. gti-vs vr6

szintén 4-es főút csak db-nyháza között...
120-as tempónál látom,jön nagyon egy kombi passat (94-95ös széria),gondoltam egy kis verseny...vissza 3ba,140,látom majdnem a seggembe van,160nál majdem belém szállt,akkor vágott ki mellém,170nél úgy ment el mellettem,hogy öröm volt nézni

volt pár presztízs városi gyorsulás,de inkább a sofőröknek volt nagy arca,utána csak néztek,hogy ez meg mi volt


bocs ha hosszú volt
Stopperverseny nem jó?
Azért az sajna elég ritka, hogy vki leálljon az emberrel a városban komolyabban zúzni.
Bár egyszer egész jól elmókáztam egy E Mercivel (nemtommilyen motor volt benne, nem volt jelzés). Hazafelel jöttem este 11 fele a Balcsitól (206 GT-vel) és "egymásra találtunk, az autóálya váge felé elkezdtük elég komolyan kerülgetni egymást + többieket, de 200 fölé azért nem nagyon mentünk. Aztán én lefordultam az Egérút felé (szomorkodtam, hogy vége a mókának, aztán látom, hogy szépen elzzúg mellettem a srác. Aztán végig fej fej mellett a 2 sávos részen, hiába volt ületetve az autó, szép széles gumikkal, a végén már éreztem, hogy kicsit csúszik a fara, de hát egyszer élünk. Végigzúztuk így azt a szakaszt 140-160 között (ADRENALINÁRADAT), a végére én érkeztem elől (ahol elfogy az egyik sáv), de sajna nem akartam az azutáni kátyús részen szétbaszni a peres gumikat, meg az OZ felniket, úgyhogy vissza 80, ő el, elakadásjelzőzött 2t, aztán hello.
De jó móka volt.


Azért az sajna elég ritka, hogy vki leálljon az emberrel a városban komolyabban zúzni.

Bár egyszer egész jól elmókáztam egy E Mercivel (nemtommilyen motor volt benne, nem volt jelzés). Hazafelel jöttem este 11 fele a Balcsitól (206 GT-vel) és "egymásra találtunk, az autóálya váge felé elkezdtük elég komolyan kerülgetni egymást + többieket, de 200 fölé azért nem nagyon mentünk. Aztán én lefordultam az Egérút felé (szomorkodtam, hogy vége a mókának, aztán látom, hogy szépen elzzúg mellettem a srác. Aztán végig fej fej mellett a 2 sávos részen, hiába volt ületetve az autó, szép széles gumikkal, a végén már éreztem, hogy kicsit csúszik a fara, de hát egyszer élünk. Végigzúztuk így azt a szakaszt 140-160 között (ADRENALINÁRADAT), a végére én érkeztem elől (ahol elfogy az egyik sáv), de sajna nem akartam az azutáni kátyús részen szétbaszni a peres gumikat, meg az OZ felniket, úgyhogy vissza 80, ő el, elakadásjelzőzött 2t, aztán hello.

De jó móka volt.


Múlt héten városban megyek olyan 70-80as tempóval este. Eccercsak látom hogy villog mögöttem valaki a vészvillogóval, hogy mérnem megyek (ráadásul mejdnem a seggembe jön)!
Az út teljesen tiszta volt, szembe se jött senki, a srác még arra se vette a fáradtságot, hogy kikerüljön! Na mondom inkább lehúzodok, mert ez a marha még letol az útról.Amikor elment láttam, hogy egy sedán az, 5db 200 kilós emberrel! Nagynehezem elvánszorgott mellettem, de nyomorult kocsi majd szétesett!
Én nem szórakozok inkább az ilyen szerencsétlenekkel, mert ezektől bármi kitelik, asztán egy fényezés vagy lökösjavíttatás elég drága!

Én nem szórakozok inkább az ilyen szerencsétlenekkel, mert ezektől bármi kitelik, asztán egy fényezés vagy lökösjavíttatás elég drága!

Dénes
#89
2004. november 19. 10:07
Jól beszélsz!!
Én már írtam is lentebb egyet-kettőt...




Na jó, most az egyszer megkegyelmezek





Ez a fórum átmenetileg lezárásra került!