Rendőri ellenőrzés
aktuális téma

Szerintem nagyon heyes lenne az a törv. módosítás,amely szerint csak akkor állíthatna meg a rendőr ha szbálytalan vagy(úgy mint az USA egyes államaiban)!
Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
Levezettem eddig 550E km, bejártam az országot keletről nyugatra, északról délre,m de hál' Istennek életemben nem láttam KPM-est.1 mikor teherautóval mentem akkor azt a KPM megpapucsozta (mérlegre állította) de ennyi.Remélem ez így is marad.

Aha értem! Akkor turbósítsd ezt. Haveromnak volt egy 318Turbo Bömbije.

Nekem minden jó lenne ha nem a fősuli mellett dolgoznék hanem főállásba... Akkor lenne miből költekezni 

Hali!
Én még a Bravo HGT-mnél terveztem azt hogy Coupe Turbo cuccokat bele és az öntvényem maradt volna eredeti. Ez is 1-1,2milla lett volna.
Én még a Bravo HGT-mnél terveztem azt hogy Coupe Turbo cuccokat bele és az öntvényem maradt volna eredeti. Ez is 1-1,2milla lett volna.

Az enyém '90-es autó, s csak 94-ben jött M.o.-ra
AF-es, s az a fajta amelyiken semmi infó nincs a motorról, csak annyi h egy német naplóban hanyadik oldalon van bejegyezve 


az volt az akkor.nem hiszem hogy sok ilyen kamionuk lenne.....
Már nincs AF
hát neked semmi nem jó...............





jaja, de a turbo is 6-7 kilónál áll meg. 

ja. azt én is hallottam hogy mindenféle szarral fel vannak szerelve a kpm-esek. Sőt régebben láttam két nagy fehér kamiont hosszú póttal körülötte sok szaki meg rendőr.

Nekem motorkódos (AF-es)
Csak hát 4 hengeres... 


mondjuk én, ha motort akarnék csinnálni, tuti csak a blokkig bontanám vissza.....had maradjon csak meg a gyári szám mindenböl....inkább a tuning....turbo, kompresszor, könnyítés, stb......ezer megoldás van, ami "viszonylag" legális.......mondjuk hallottam olyat, hogy fékpadra állítják a kpm-ek a kocsikat, ami nagyon eltér a gyári kw értéktöl az mehet ugyanerre a procedúrára.....de ha belenéz alapból, nem látja, hogy 4 helyett 6 henger, stimmel a motorszám, meg minden...
haverom versenytankal járkál az utcán, megmagyaraázta, hogy az a légszürő, hátul a csomiban........
haverom versenytankal járkál az utcán, megmagyaraázta, hogy az a légszürő, hátul a csomiban........

Szerintem egy kpm vizsga nem egy vészes összeg. Büntit meg szerintem csak akkor kell fizetni ha bevizsgálták a verdát és nem stimmel valami.
Nem kell félni nem olyan nagy bűn ez. Ha tudnád hány olyan kocsi mászkál az utkon maiben moci csere volt papír róla meg óne.
Nem kell félni nem olyan nagy bűn ez. Ha tudnád hány olyan kocsi mászkál az utkon maiben moci csere volt papír róla meg óne.
Tasi haverommal néztük valami oldalon ahol lehet számolni ilyesmiket,de hogy hoooool?
Egyébként ő is rendőr,de a normális fajtából való!
Mondjuk ez nem baj ha nem jut el a füléig!

Egyébként ő is rendőr,de a normális fajtából való!


Hali!
Nagyon egyszerű dolgod van! El kell intézned hogy a mostani motorod úgymond "motorkódos" papírokat kapjon, ne a mostani motorszámos nyilvántartás legyen. Ezt akkor szokták kiadni ha nem olvasható le a blokkon a motorszám. Ilyenkor adnak egy motorkódot ami csak a papírjaidon van feltüntetve, az autón sehol. De ilyenkor sem csinálhatsz akármit. Az autód most egy 318-as 4hengeres. Ha ezt szeretnéd átaéakítani akkor is csak egy 4hengerest tehetsz bele. Ha egy 320-as 6hengeres lenne akkor jobban járnál mert miután a 320-asra megkaptad a motorkódos papírokat akkor utánna már akármilyen 6hengeres blokkot is belerakhatsz, akár egy M5mocit is.
Ha elküldenek utánna KPM-re mondjuk mert az eggyik véletlen túl okos rendőrnek gyanús lenne az autó akkor sincs semmi gond mert a motorkódos papírokon 6hengeres van írva, meg most is 6hengeres van benne. Mondjuk a nagy M-Power feliratokat azért a békesség kedvéért akkor is eltüntetném róla. Az meg hogy a 150lovas 320-as helyett egy 350akárhány lovas moci van benne hát Istenem.... Teljesítményt úgy sem mérnek ott.

Nagyon egyszerű dolgod van! El kell intézned hogy a mostani motorod úgymond "motorkódos" papírokat kapjon, ne a mostani motorszámos nyilvántartás legyen. Ezt akkor szokták kiadni ha nem olvasható le a blokkon a motorszám. Ilyenkor adnak egy motorkódot ami csak a papírjaidon van feltüntetve, az autón sehol. De ilyenkor sem csinálhatsz akármit. Az autód most egy 318-as 4hengeres. Ha ezt szeretnéd átaéakítani akkor is csak egy 4hengerest tehetsz bele. Ha egy 320-as 6hengeres lenne akkor jobban járnál mert miután a 320-asra megkaptad a motorkódos papírokat akkor utánna már akármilyen 6hengeres blokkot is belerakhatsz, akár egy M5mocit is.
Ha elküldenek utánna KPM-re mondjuk mert az eggyik véletlen túl okos rendőrnek gyanús lenne az autó akkor sincs semmi gond mert a motorkódos papírokon 6hengeres van írva, meg most is 6hengeres van benne. Mondjuk a nagy M-Power feliratokat azért a békesség kedvéért akkor is eltüntetném róla. Az meg hogy a 150lovas 320-as helyett egy 350akárhány lovas moci van benne hát Istenem.... Teljesítményt úgy sem mérnek ott.


Ha mondjuk alább adom, s csak 25-t rakok bele? Azzal gyárilag is kiadták. 

na itt az igazság!!!!
de ha megvágják, szerintem ugyanott lesz anyagilag, csak idegeskedik kb fél évig, meg megy bele vissza a gyári motor.
de ha megvágják, szerintem ugyanott lesz anyagilag, csak idegeskedik kb fél évig, meg megy bele vissza a gyári motor.
Igen ez egy kiskapu vissza tudod dobni a régi mocit.Persze megnézzheti az alvás számot ,de arra nincs feljogosítva hogy most meg tudja állíptani miylen tipusú való vagy benne.Ez persze csak elmélet. Ha nnagyon akar szórakozni igen. Ez most olyan mint a fólia az esetek 90%ban nem szólnak érte
Azt, hogy tudod kiszámítani, hogy mennyi a regadó különbözet? 

A legális utat hagyd a f@szba (én azt mondom). Mert ha az autót kiadták azzal a mocival amit bele akarsz tákolni az is milliókba kerül. Az én autóm (amiről az előbb beszéltem) annak a hivatalosítása 1.5 misibe került volna. Pedig azt az autót kiadták azzal a motorral ami bele került. Ha meg olyan motort akrsz bele rakni amivel gyárilag nem adták ki azt nem is lehet legalizáni mert nem engedik.

Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!