RWD versus AWD

Témakör: Real life
aktuális téma
RWD versus AWD

A topic arra a kérdésre keresi a választ, egy pálya versenyen, ahol csak a gyorsaság számít melyik rendszer lenne a gyorsabb. Sajnos az interneten kevés jó minőségű reális videó van, amelyik alapján el lehetne dönteni, hogy melyik rendszer lenne a gyorsabb.

Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
1 2 3 4 5
jumpman
#41
2011. augusztus 29. 23:50
Az lányoknak való és kis pöcsűeknek :D
A rallyban nincs bukótér vagy hasonló.
Ott ha balfax vagy jón a fa, szakadék.
Sokan kipróbálták és be is xopták.
Mint legutóbb Robert Kubica F1 pilótakeksz...
Adam Vito
#40
2011. augusztus 29. 23:46
Azt' ezzel mit kezdjek... Te is tudod, hogy jó quattro beállítással ugyanúgy lehet keresztbe... A kérdés, hogy mire kell az autó...
gskill
#39
2011. augusztus 29. 23:44
jumpman
#38
2011. augusztus 29. 23:40
A sok "balfasz" aki indul a rally vb, eb, irc futamokon?
Adam Vito
#36
2011. augusztus 29. 23:24
Remélem megtalál pár audis...
DPluss
#35
2011. augusztus 29. 23:23
gskill
#34
2011. augusztus 29. 23:08
őőő, nemtudom volt-e már:
"Nőknek elsőkerékhajtás, férfiaknak hátsó, balfaszoknak meg összkerék!"
P.Tuner
#33
2011. augusztus 29. 22:39
Egy ringen jobb egy rwd szerintem is a veszteségek miatt , de egy hegyen az awd a frankó, csak tényleg nehéz jó awd-t építeni... 3 sperr hasonlók és a legtöbb gyári rendszer ezt nem tudja igazából inkább 2-3 kerékhajtásúak! mondjuk én még városban is imádom az enyémben lévő viszkós hajtást egy jó futóművel nem is kell hozzá sok erő frankón lehet vele csikicsukizni :), meg lendületből el megy ez is, meg le kell rúgni a kuplungot, meg lengetni... tök állat :D, de ha rossz szögön betapad akkor életveszélyes :D
Tomi seat
#32
2011. augusztus 29. 21:55
van benne valami igazság ami azt illeti főleg ha aszfaltos úton
Atti
#31
2011. augusztus 29. 21:53
Nem gondolkodtak sokat, csak lemásolták a Megane RS-t
Atti
#30
2011. augusztus 29. 21:50
Murván és rossz minőségű sodrós úton egyértelmű, hogy az AWD a nyerő. De rendes jó minőségű aszfaltra teljesen felesleges, plusz súly a lehető legrosszabb helyen a hajtási veszteségek is nagyobbak.
Ráadásul könnyebb jó RWD-t csinálni mint AWD-t.
VinsGTi
#29
2011. augusztus 29. 21:40
VinsGTi
#28
2011. augusztus 29. 21:34
Ismerösöm RWD-vel lett bajnok rallyban........
imprezaben
#27
2011. augusztus 29. 21:12
de megcsinálták,nem lehetetlen, csak pl egy épített autónál,kérdés hogy meg tudják-e csinálni
Gebriel
#26
2011. augusztus 29. 21:09
látszott is rajta nyílt napon, hogy nem igazán pályázásra van építve
Jony Bravo
#25
2011. augusztus 29. 21:09
kellet is gondolkodniuk a mérnököknek rendesen, hogy hogyan vigyenek le első keréken ennyi erőt. Elég jól sikerült nekik. AZ új RS Focus az egyik legjobb első kerekes gép (szerintem. Bár én egy összkerekesnek jobban örültem volna.....)
Jony Bravo
#24
2011. augusztus 29. 21:07
Volt szerencsém menni ezzel a Bravoval. 100%-ban gyorsulásra van építve.
lasi
#23
2011. augusztus 29. 21:06
durván szol........
imprezaben
#22
2011. augusztus 29. 21:06
azért az új Focus RS-ben az első futómű,eléggé odatesz
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!
1 2 3 4 5
Összesen 81 találat 5 oldalon