RWD versus AWD

Témakör: Real life
aktuális téma
RWD versus AWD

A topic arra a kérdésre keresi a választ, egy pálya versenyen, ahol csak a gyorsaság számít melyik rendszer lenne a gyorsabb. Sajnos az interneten kevés jó minőségű reális videó van, amelyik alapján el lehetne dönteni, hogy melyik rendszer lenne a gyorsabb.

Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
1 2 3 4 5
Gebriel
#21
2011. augusztus 29. 21:05
emlékszem erre a barvora célegyenesben durva volt a hangja
Bora1.4-16
#20
2011. augusztus 29. 21:04
Őt szerintem már láttam, jól tolja.
Jony Bravo
#19
2011. augusztus 29. 21:03


Csak az álló rajtnál van szerepe. Míg az első elkapar, a faros tol.

De a Quattro a verhetetlen mindenhol!
Bora1.4-16
#17
2011. augusztus 29. 21:03
AWD vs RWD

Összkerék a hátsókerék hajtás ellen lenne a téma, a FWD azt most hagyjuk.
imprezaben
#16
2011. augusztus 29. 21:02
arról is láttam videókat,nagyon durva az ember
Noise
#15
2011. augusztus 29. 21:00
így van. más más futómű más beállítások kellenek a pályázáshoz és a gyorsuláshoz. ha pályagép akkor a beállításokkal lehet nyerni, nem a hajtott kerekek elrendezésével és számával.
lasi
#14
2011. augusztus 29. 21:00
Áron a gyári 192 le -s TS corollával a 280le -s imprezákat tolja lefele a ringen, csak a célegyenesben gyorsabbak.
imprezaben
#13
2011. augusztus 29. 20:58
f ha ez a bravo pályára lett volna építve,és nem gyorsulásra,akkor a kanyarokba is elment volna a Bubuk mellett
nippon
#11
2011. augusztus 29. 20:58
hülye kérdés
Gebriel
#10
2011. augusztus 29. 20:55
Ring nyílt napot nézve, nagykat nagy többsége AWD (EVO-k és Bubuk), kevesebb az RWD, kiskat meg FWD a több pár RWD-vel fűszerezve.

Amúgy autótól, építéstől és pályától is függ szerintem.

Pl WTCC-ben az FWD verik az RWD-et rendre, több győzelmet számlálnak.
Noise
#9
2011. augusztus 29. 20:55
sőt, hogy kicsit hazabeszéljek a BTCC-ben ott voltak a P10 Primera-k...
Noise
#8
2011. augusztus 29. 20:53
és a WTCC Chevrolet-jei meg Seat-jai?
Jony Bravo
#7
2011. augusztus 29. 20:51
Bora1.4-16
#5
2011. augusztus 29. 20:48
Vegyük alapul a Hungaroringet.

Alapból én is a RWD-ra szavazok. De egy másik autós oldalon konfliktusba keveredtem és ott mindenki a 4wd mellett áll, pedig valóban sport autók, verseny autók többségében hátsó kerék hajtásúak.

Kivétel ugye a laza talajú versenyek pl rally.
Hjuee
#4
2011. augusztus 29. 20:47
Az FWD-húz
Az RWD-tol
Az AWD-visz
*CCCP*
#3
2011. augusztus 29. 20:45
versenyautok nagytöbbsége hátsó kerekes.
szerintem ennyi
Gudor
#2
2011. augusztus 29. 20:43
tegyük fel:
-repülőrajt
-oválpálya

akkor édesmindegy :D
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!
1 2 3 4 5
Összesen 81 találat 5 oldalon