Sziasztok!
Pár hete piros lámpánál összetörték a verdám. A biztosító nem hajlandó meghatározni az autóm forgalmi értékét, amíg nem nyújtok be nekik egy árajánlatot, csak azt hajtogatják, hogy gazdasági totálkár gyanús. Az autón hitel van, így nem tudom mi lenne nekem jobb (ami az anyagiakat illeti), ha totálkárra vennék, vagy ha javíthatóságot állapítana meg a biztosító.
Tudomásom szerint, ha totálkár, akkor a fennálló hiteltartozást egy összegben behajtják. De vajon a biztosító kifizeti a forgalmi érték 100%-át a banknak?És mi történik a ronccsal, tulajdonomban marad?
Az ügy érdekessége az, hogy tavaly márciusban már volt egy törése a kocsinak. Az akkor 8 éves G-s astrám forgalmi értékét 860e Ft-ban állapították meg (1400e helyett a légzsák hiánya miatt!!!).Szerintem felháborító, hogy a biztosítók kénye-kedvétől függ, hogy mi lesz épp az autó sorsa, esetlegesen saját zsebből kell kifezetni a javítási költség, vagy a hitel egy részét, pláne, hogy más hibájából törik a verda!Épp ezért most felkutattam azt a céget, amely azt a bizonyos autó-értékelő programot forgalmazza (elmondásuk alapján a biztosítók is ezzel a programmal dolgoznak) és elvégeztettem egy hivatalos, teljeskörű értékelést. Vmiféle csoda folytán, most - több mint egy évvel az első biztosítós ügy után - többet ér az autóm! 1milla!(mindenféle értékcsökkentő tényezőt figyelembe véve).Na erre varrjon vki gombot! Nagyon úgy néz ki, hogy tavaly elég rendesen átvert a biztosító!
Most nem szeretnék így járni, ezért, aki tud kérem segítsen infóval.
Van itt esetleg olyan user, aki biztosítónál dolgozik, ún. "káros"?
Jó karosszériást (Budapest v, környékén)tud vki ajánlani, aki számlát is tud adni?
Köszönet minden infóért!
Ha drága az árajánlat akkor totalkárra veszik ha kevés akkor meg örül és fizet. Ha totálkárra veszik azonnal vissza kell fizetned a hitelt egy összegben.De legyél rámenős és ők állapítsák meg a kárt mindenképpen.Ha kell fenyegetőzz perrel ügyvéddel ha van kéznél egy akkor vele bemenni.
Pár hete piros lámpánál összetörték a verdám. A biztosító nem hajlandó meghatározni az autóm forgalmi értékét, amíg nem nyújtok be nekik egy árajánlatot, csak azt hajtogatják, hogy gazdasági totálkár gyanús. Az autón hitel van, így nem tudom mi lenne nekem jobb (ami az anyagiakat illeti), ha totálkárra vennék, vagy ha javíthatóságot állapítana meg a biztosító.
Tudomásom szerint, ha totálkár, akkor a fennálló hiteltartozást egy összegben behajtják. De vajon a biztosító kifizeti a forgalmi érték 100%-át a banknak?És mi történik a ronccsal, tulajdonomban marad?
Az ügy érdekessége az, hogy tavaly márciusban már volt egy törése a kocsinak. Az akkor 8 éves G-s astrám forgalmi értékét 860e Ft-ban állapították meg (1400e helyett a légzsák hiánya miatt!!!).Szerintem felháborító, hogy a biztosítók kénye-kedvétől függ, hogy mi lesz épp az autó sorsa, esetlegesen saját zsebből kell kifezetni a javítási költség, vagy a hitel egy részét, pláne, hogy más hibájából törik a verda!Épp ezért most felkutattam azt a céget, amely azt a bizonyos autó-értékelő programot forgalmazza (elmondásuk alapján a biztosítók is ezzel a programmal dolgoznak) és elvégeztettem egy hivatalos, teljeskörű értékelést. Vmiféle csoda folytán, most - több mint egy évvel az első biztosítós ügy után - többet ér az autóm! 1milla!(mindenféle értékcsökkentő tényezőt figyelembe véve).Na erre varrjon vki gombot! Nagyon úgy néz ki, hogy tavaly elég rendesen átvert a biztosító!
Most nem szeretnék így járni, ezért, aki tud kérem segítsen infóval.
Van itt esetleg olyan user, aki biztosítónál dolgozik, ún. "káros"?
Jó karosszériást (Budapest v, környékén)tud vki ajánlani, aki számlát is tud adni?
Köszönet minden infóért!