Végleges Trafi az M1-en!!!

Témakör: Real life
aktuális téma
Végleges Trafi az M1-en!!!

M1 traffipaxokról infó! A végleges helyszínek: M1-M7 10km+700m M1 17km+000m M1 63km+800m M1 104km+000m A műszerek az elválasztósávban lesznek. Mivel 2 műszer van, azok időnként áthelyezésre kerülnek. Az egyik műszer mindig az első két helyszín valamelyikén, a másik értelemszerűen a másik két hely egyikén lesz. A műszerekről azt kell tudni, hogy 4 irányba képesek mérni, azaz mindkét forgalmi irányból szemből és hátulról is képes sebességet mérni, de egyszerre csak egy irányt lehet beállítani. Üzembe helyezés 2006. november Más forrásból is megerősítve: "Győr, Tatabánya, Bicske és Budaörs közelében szerelnek fel úgynevezett dobozos traffipaxokat, jelenleg az alapozás folyik - tájékoztatta a Független Hírügynökséget Pausz Ferenc, az Országos Rendőr-főkapitányság közlekedésrendészeti osztályának vezetője. Az alezredes elmondta, hogy a négy helyből mindig csak kettőben lesz mérőműszer, de sosem lehet majd tudni, mikor melyik működik. A dobozok környékén azonban tábla fogja figyelmeztetni az autóst, hogy sebességellenőrzéssel kell számolnia. Előnye a rendszernek, hogy éjjel-nappal, folyamatosan működhet emberi felügyelet nélkül. Hátránya, hogy mivel nem állítják meg az autóst a helyszínen, nehéz bizonyítani, hogy ő vezette a sebességhatárt túllépő járművet, a jelenlegi törvények alapján ugyanis a kocsi tulajdonosa mondhatja, hogy rokona volt a sofőr, de nem akarja megnevezni. E kiskapu megszüntetésére egyébként már két törvényjavaslat is született, de az egyiket alkotmányossági problémákra hivatkozva elvetették tavaly, a másikon még dolgoznak.

Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
4 5 6 7 8 9 10
Edynr1
#30
2006. november 23. 07:29
M1
traffipaxokról infó!

A végleges helyszínek:

M1-M7 10km+700m

M1 17km+000m

M1 63km+800m

M1 104km+000m

A műszerek az elválasztósávban lesznek. Mivel 2 műszer van, azok időnként áthelyezésre kerülnek. Az egyik műszer mindig az első két helyszín valamelyikén, a másik értelemszerűen a másik két hely egyikén lesz.

A műszerekről azt kell tudni, hogy 4 irányba képesek mérni, azaz mindkét forgalmi irányból szemből és hátulról is képes sebességet mérni, de egyszerre csak egy irányt lehet beállítani.

Üzembe helyezés 2006. november

Más forrásból is megerősítve:

"Győr, Tatabánya, Bicske és Budaörs közelében szerelnek fel úgynevezett dobozos traffipaxokat, jelenleg az alapozás folyik - tájékoztatta a Független Hírügynökséget Pausz Ferenc, az Országos Rendőr-főkapitányság közlekedésrendészeti osztályának vezetője. Az alezredes elmondta, hogy a négy helyből mindig csak kettőben lesz mérőműszer, de sosem lehet majd tudni, mikor melyik működik. A dobozok környékén azonban tábla fogja figyelmeztetni az autóst, hogy sebességellenőrzéssel kell számolnia.

Előnye a rendszernek, hogy éjjel-nappal, folyamatosan működhet emberi felügyelet nélkül. Hátránya, hogy mivel nem állítják meg az autóst a helyszínen, nehéz bizonyítani, hogy ő vezette a sebességhatárt túllépő járművet, a jelenlegi törvények alapján ugyanis a kocsi tulajdonosa mondhatja, hogy rokona volt a sofőr, de nem akarja megnevezni. E kiskapu megszüntetésére egyébként már két törvényjavaslat is született, de az egyiket alkotmányossági problémákra hivatkozva elvetették tavaly, a másikon még dolgoznak.
Edynr1
#29
2006. november 22. 21:26
M1
traffipaxokról infó!

A végleges helyszínek:

M1-M7 10km+700m

M1 17km+000m

M1 63km+800m

M1 104km+000m

A műszerek az elválasztósávban lesznek. Mivel 2 műszer van, azok időnként áthelyezésre kerülnek. Az egyik műszer mindig az első két helyszín valamelyikén, a másik értelemszerűen a másik két hely egyikén lesz.

A műszerekről azt kell tudni, hogy 4 irányba képesek mérni, azaz mindkét forgalmi irányból szemből és hátulról is képes sebességet mérni, de egyszerre csak egy irányt lehet beállítani.

Üzembe helyezés 2006. november

Más forrásból is megerősítve:

"Győr, Tatabánya, Bicske és Budaörs közelében szerelnek fel úgynevezett dobozos traffipaxokat, jelenleg az alapozás folyik - tájékoztatta a Független Hírügynökséget Pausz Ferenc, az Országos Rendőr-főkapitányság közlekedésrendészeti osztályának vezetője. Az alezredes elmondta, hogy a négy helyből mindig csak kettőben lesz mérőműszer, de sosem lehet majd tudni, mikor melyik működik. A dobozok környékén azonban tábla fogja figyelmeztetni az autóst, hogy sebességellenőrzéssel kell számolnia.

Előnye a rendszernek, hogy éjjel-nappal, folyamatosan működhet emberi felügyelet nélkül. Hátránya, hogy mivel nem állítják meg az autóst a helyszínen, nehéz bizonyítani, hogy ő vezette a sebességhatárt túllépő járművet, a jelenlegi törvények alapján ugyanis a kocsi tulajdonosa mondhatja, hogy rokona volt a sofőr, de nem akarja megnevezni. E kiskapu megszüntetésére egyébként már két törvényjavaslat is született, de az egyiket alkotmányossági problémákra hivatkozva elvetették tavaly, a másikon még dolgoznak.
meganeozod
#28
2006. november 22. 21:08
nah jók legyetek én mentem aludni..lefárasztottak kreszen.....

miért nem sikerült nekem elsőre mocskor nemzetközi vizsga
Koli papa
#27
2006. november 22. 21:05
ebből látszik hogy én pöcs vagyok
Koli papa
#25
2006. november 22. 21:00
meganeozod
#24
2006. november 22. 20:59
jó hogy egyszer kiveséztük már
Koli papa
#22
2006. november 22. 20:57
na itt is ... ez egy másik forum
gab81
#21
2006. november 22. 20:57
Koli papa
#19
2006. november 22. 20:50
még jó hogy nem húztam rád a kormányt akkor
B E 31
#18
2006. november 22. 20:42
Kár, mert 160-tól kezd el húzni igazán
gab81
#17
2006. november 22. 20:40
de 140-nel se
Edynr1
#16
2006. november 22. 20:40
M1
traffipaxokról infó!

A végleges helyszínek:

M1-M7 10km+700m

M1 17km+000m

M1 63km+800m

M1 104km+000m

A műszerek az elválasztósávban lesznek. Mivel 2 műszer van, azok időnként áthelyezésre kerülnek. Az egyik műszer mindig az első két helyszín valamelyikén, a másik értelemszerűen a másik két hely egyikén lesz.

A műszerekről azt kell tudni, hogy 4 irányba képesek mérni, azaz mindkét forgalmi irányból szemből és hátulról is képes sebességet mérni, de egyszerre csak egy irányt lehet beállítani.

Üzembe helyezés 2006. november

Más forrásból is megerősítve:

"Győr, Tatabánya, Bicske és Budaörs közelében szerelnek fel úgynevezett dobozos traffipaxokat, jelenleg az alapozás folyik - tájékoztatta a Független Hírügynökséget Pausz Ferenc, az Országos Rendőr-főkapitányság közlekedésrendészeti osztályának vezetője. Az alezredes elmondta, hogy a négy helyből mindig csak kettőben lesz mérőműszer, de sosem lehet majd tudni, mikor melyik működik. A dobozok környékén azonban tábla fogja figyelmeztetni az autóst, hogy sebességellenőrzéssel kell számolnia.

Előnye a rendszernek, hogy éjjel-nappal, folyamatosan működhet emberi felügyelet nélkül. Hátránya, hogy mivel nem állítják meg az autóst a helyszínen, nehéz bizonyítani, hogy ő vezette a sebességhatárt túllépő járművet, a jelenlegi törvények alapján ugyanis a kocsi tulajdonosa mondhatja, hogy rokona volt a sofőr, de nem akarja megnevezni. E kiskapu megszüntetésére egyébként már két törvényjavaslat is született, de az egyiket alkotmányossági problémákra hivatkozva elvetették tavaly, a másikon még dolgoznak.
B E 31
#15
2006. november 22. 20:39
Télen nem használom a 850-t
Koli papa
#14
2006. november 22. 20:39
Edynr1
#13
2006. november 22. 20:39
mikor, hol????
Edynr1
#12
2006. november 22. 20:39
nem lenne rosssssssssz:)
Koli papa
#11
2006. november 22. 20:39
amibe az emberek dolgoznak... van aki olyat is szokott
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!
4 5 6 7 8 9 10
Összesen 190 találat 10 oldalon