WHEELER DRIVER TUNING CLUB

Témakör: Real life
aktuális téma
WHEELER DRIVER TUNING CLUB

Nos mélyen tisztelt WD tuning club tagok itt a várva várt fórum

Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27
BGZ
#264
2008. június 12. 17:46
te hordod otthon a nadrágot?
blind85
#263
2008. június 12. 17:44
drboci
#262
2008. június 12. 16:43
Tőlem meg kapsz dugocsokit(azaz már kaptál is) kiengesztelés képpen. hja és felszólítalak arra,hogy takarítsál!!! ne játszál, ide áthallom a szobámba,hogy lövöldözöl... ugyhogy csipkedd magad,mert átmegyek, és lesz nemulass
hendahoh
#261
2008. június 12. 15:32
akkor remélem felírtad hogy egy raklap kókuszos kocka rendel(ha lehet édesítőszerrel tudod a cukrom miatt)
hendahoh
#260
2008. június 12. 15:31
na nikike végre ha hajvágáson kívül más hasznodat is látom
BGZ
#258
2008. június 12. 12:15
Nicol88
#257
2008. június 12. 12:12
Nyitva van az ablakod és kék a szobád?
Nicol88
#255
2008. június 12. 12:07
Ahol ki van teregetve? Nincs is még süti!
BGZ
#254
2008. június 12. 11:58
felétek néz szerintem az ablakom.7.-re nézz fel.uj ablakok vannak.majd kinyitom teljesen hogy betaláljnézz fel
Nicol88
#253
2008. június 12. 11:56
Én is a kókuszkockára gondoltam! Lalinak eléggé ízlik! De ha gondolod és felénk néz az ablakod akkor nyisd ki és majd dobok át!
BGZ
#252
2008. június 12. 11:13
melyik sütidre?
én a kókuszkockára gondoltam amit felajánlottál.
Nicol88
#251
2008. június 12. 09:40
BGZ
#250
2008. június 12. 09:20
A Mitsubishi nem csak autókat gyárt.Más téren is az élvonalban van
BGZ
#249
2008. június 12. 09:18
Mitsubishi - történet
1870 Yataro Iwasaki (1834-1884), egy japán rizskereskedő család gyermeke, Tsukumo Shokai néven létrehozta saját kereskedőcégét, amelyhez három hajó is tartozott.
1875 Iwasaki új nevet ad cégének: Mitsubishi Gőzhajó Társaság. A családi címer három gyémántja, valamint egy baráti család három tölgylevelet ábrázoló címerébol alakult ki az embléma. „Mitsu” jelentése magyarul három, a „bishi” pedig a gyémánt japán elnevezése. A mai Mitsubishi-embléma 1914 óta változatlan.
1917 A Mitsubishi-birodalom hajói után megszületik az elso, sorozatban gyártott japán személyautó a Mitsubishi A-modell. A hétüléses, favázas autóba 2,8 literes négyhengeres, 35 lóerős benzinmotor került.
1918 Bemutatják az első Mitsubishi teherautót (T-1).
1920 Elkészül az első Mitsubishi gőzmozdony.
1921 Levegőbe emelkedik az első Mitsubishi repülogép.
1933 A Mitsubishi bemutatja a világ első búvárhajóját, amely 1000 méteres mélységbe tudott leereszkedni.
1934 Mitsubishi PX-33 4WD néven elkészül az első terepjáró személyautó, amelybe 4390 köbcentiméteres 70 lóerős, 6 hengeres dízelmotort építettek be.
A ma több mint negyven óriásvállalatból álló Mitsubishi-csoport a világ egyik legnagyobb és legkiterjedtebb ipari konszernje. Ezek között szerepel az 1970-ben önállóvá vált Mitsubishi Motors Corporation éppúgy, mint a szórakoztató-elektronikával, telekommunikációval, számítástechnikával foglalkozó Mitsubishi Electric, vagy a fényképezőgépeiről ismert Nikon.
Kevesen tudják,
…hogy a Boeing 777-es gépek törzsét a Mitsubishi szállítja.
…hogy Kuala-Lumpurban a Mitsubishi 450 méter magas felhokarcolót épít.
…hogy a Mitsubishi építette a világ legnagyobb átmérőju fúrópajzsát, amellyel a „Csalagutat” fúrták.
…hogy Orlandoban, a See World óriás tengeri akváriumában a Mitsubishi által gyártott üvegalagutakban sétálhatunk a cápák között.
…hogy a Japánban legnépszerubb sör, a Kirin a Mitsubishi-konszern terméke.
…hogy a világ egyik legnagyobb bankját a Mitsubishi tudhatja magáénak.
…hogy a Mitsubishi részt vesz az urkutatásban, az olajiparban, a papírgyártásban, a vegyiparban, az acél- és alumíniumiparban.
…hogy a Mitsubishi Heavy Industries a gépkocsik blokkolásgátló-rendszeréhez hasonló berendezést fejlesztett ki az épületek földrengésvédelmére.
A Mitsubishi Motors Corporation mérnökei az elmúlt három évtizedben hihetetlen tempót diktálnak a fejlesztésben. Kifinomult motortechnika, többszelepes vezérlés, előbb mechanikus majd elektronikus befecskendezés, közvetlen benzinbefecskendezés (GDI-technológia), összkerék-meghajtás és összkerék-kormányzás, elektronikus motor- és futómu-felügyeleti rendszer, nem utolsó sorban magas szintu biztonsági és környezetvédelmi megoldások jelzik: A Mitsubishi a világ élvonalába tartozó autók gyártása mellett kötelezte el magát.
Mindkiller
#248
2008. június 12. 09:14
A Suzuki története

Az 1909-ben alapított gyár a kezdetek kezdetén hihetetlen, de szövőgépet gyártott. Már akkor nagyon sikeres volt a belföldi termék, a külföldivel szemben.



Az alapító Michio Suzuki.



Már a háború előtt fejlesztések folytak a gazdaságos jármûvek irányában. A háború után az amerikai megszállás alatt mégis a szövőgépek gyártása volt a fő feladat.

1952-ben elkészült az első itt gyártott jármû Power Free néven 36 ccm-es, kétütemû segédmotorral hajtott kerékpár, amit a 60 ccm-es, kétsebességes Diamond Free követett.



1955-ben a motorbicikliket követte az első itt gyártott autó, a Suzulight, egy fronthajtású kisautó.



1974-ben elindult a gépkocsiexport.





1983-ban Suzuki Cultus néven 1000 ccm-es motorral megjelent a Swift elődje. Majd sokak kedvence, a Suzuki GTI, 1300 ccm-es motorral 1986-ban.



1989 nyarán a General Motorsszal közösen teljesen felújították a Swiftet. A kerekek hátul is függetlenül rugóznak, a motorokat is tökéletesítették. Ekkor kezdték el gyártani az általunk jól ismert karosszériát, és motort. 1990-ben bemutatták a Sedant is.



1990-ben megállapodtak a magyarországi Suzuki gyártásáról, 1991-ben megalakult a Magyar Suzuki Rt. 1992-ben legyártották az első Magyar Suzukit. 1993 óta az„új autó eladások” listája szerint a Suzuki a legnépszerûbb típus Magyarországon.



1996. október: Modellváltás a Suzukinál. Az új Swift szebb, kényelmesebb és biztonságosabb lett, több száz változtatás történt rajta, nőtt az extra felszerelések választéka. Ám az átdolgozás csak az elodázza a modellváltást.



1997-ben bemutatták az új Swiftet, amit csak a tengerentúlon forgalmaznak. Az autó korszerû 16 szelepes motorral, dupla légzsákkal, színezett üvegekkel kapható alapfelszereltségben.



2000-ben megkezdték az új hazai modell gyártását a Wagon R+-t, egyenlőre még csak háromféle felszereltséggel 1,3 as 75 LE-s motorral.

Aztán jött az új swift...

BGZ
#247
2008. június 12. 08:52
Nem WRC meg EVO,de ezt talán kevesebben ismerik azok akik nem mitsusok.A MIVEC motor:
MIVEC - elektronikus szelepvezérlés ( időben és nyitási
mélységben )
MIVEC – kb. a Hondáéval egy időben került az utcára a Mitsubishi változó szelepvezérlésű motorja, de fejlettebben,
ugyanis nem mechanikus úton szabályozta a nyitást, hanem olajnyomással kapták a jelet a himbák. Ennek
érdekessége az, hogy a vezérlés meghibásodása sem eredményezte a motor leállását, mert valamelyik nyitási
program mindenképpen működőképes maradt. Ráadásul ez a motor azt is „tudta”, hogy ha nem volt szükség
teljesítményre ( pl. piros lámpánál ), a négy hengerből kettőnek lezárta a szelepeit. Bár csak két működő hengere
maradt, mégsem emlékeztetett „kispolskira”, mert a másik kettő kompressziója segített a keletkező vibráció
kiküszöbölésében. Gázadásnál a csak lendítőtömegként működő két henger újra csatasorba állt.
BGZ
#246
2008. június 12. 08:51
oké.közel vagy ugyis
Nicol88
#245
2008. június 12. 08:49
Köszi dancsesz! Soha nem sikerült még beszúrnom !
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!
17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27
Összesen 684 találat 35 oldalon