WHEELER DRIVER TUNING CLUB

Témakör: Real life
aktuális téma
WHEELER DRIVER TUNING CLUB

Nos mélyen tisztelt WD tuning club tagok itt a várva várt fórum

Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28
Nicol88
#244
2008. június 12. 08:48
Ne haragudj!
Nem írunk többet!! Tiéd lehet a megtiszteltetés! Majd csinálok kókuszkockát kiengesztelés képpen jó?
BGZ
#243
2008. június 12. 07:52
a WRC ről kellett volna valamit írnod.az EVO krol
drboci
#242
2008. június 12. 06:50
most mé nem írsz? csak kiírtuk a kedvencünket, demég van 25 másik autó amit kiírhatsz... ugyhogy nekem írjad me megverlek
hendahoh
#241
2008. június 12. 00:17
gyerekek látszik hogy nem megy a néma értő olvasás mondom minden nap írok egyet a lányokon még nem csodákszok de dancseszna mind1 mostmá azért se írok többet
dancsesz
#240
2008. június 11. 21:37
gratulálok Niki a kép beszúrásához!!!
Nicol88
#239
2008. június 11. 21:12
MITSUBISHI!!:
A nagy japán autógyártók közül Európában a Mitsubishi az egyik legsikeresebb. Termékeivel a gazdaságilag stabil országok polgári középosztályát célozza meg, kedvező áraival komoly ellenfele az olyan klasszikus márkáknál, mint a VW Golf.
Nicol88
#238
2008. június 11. 21:04
SIKERÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜLT!!!!!!!
drboci
#237
2008. június 11. 21:04
hát hjaam :D (Puskasorozat diákoknak)
Nicol88
#236
2008. június 11. 21:03
Én soha nem tudok betenni képet
Nah majd most megpróbálom!
dancsesz
#235
2008. június 11. 21:02
lali mondta h irjunk lexikont! xd
drboci
#234
2008. június 11. 20:59
hehe... hjam télleg sok :D
dancsesz
#233
2008. június 11. 20:57
Nicol88
#232
2008. június 11. 20:57
dancsesz
#231
2008. június 11. 20:55
A Volkswagen története az 1930-as évek végére, a náci Németországba nyúlik vissza: a gyárat eredetileg azért építették, hogy olcsó autókkal lássa el a birodalom lakosait, de csak néhány polgári autó készülhetett ebben az időszakban: a cég ugyanis hamar átállt haditermelésre. A legendás Kübelwagen és Schwimmwagen parancsnoki autók tömegei persze nem számítanak bele a sikersztoriba, az 1945-ben készült 1800 autó azonban már igen.
A szövetségesek segítségével újraindított gyárban a termelés hamar felfutott, 1950-ben már elkészült a százezredik autó. A Bogár és a T1 Transporter típusokból a világon mindenütt slágertermék lett, köszönhetően az egyszerű felépítésnek, az alacsony árnak és a megbízhatóságnak. 1953-tól nem csak Wolfsburgban készültek Volkswagenek: először a brazil üzem épült fel, azután 1955-től a németországi Hannoverben, 1956-tól Dél-Afrikában, 1957-től Kesselben, 1964-ben pedig Mexikóban és Emdenben is beindulhatott a termelés. Ma már több tucatnyi országban készítenek Volkswagen modelleket Kínától Iránon és Lengyelországon át az egykori kelet-német tartományokig.
Időközben a típusok is változtak: a Bogár után, amelyből összesen 21,5 millió készült, jött a következő bestseller, a Golf, amely az ötödik generációnál és 23 millió példánynál tart jelenleg. A Passatból 13 milliót adtak el eddig, és a Polo vásárlói is úgy 9 millióan vannak eddig. A márka ma is igazán jó egészségnek örvend: tavaly a világ 150 országában több mint hárommillió autót adtak el ezen a néven, így a következő százmillió Volkswagen eladásához biztosan nem kell újabb hatvan év: ha minden jól megy, elég lesz fele ennyi idő is.
Nicol88
#230
2008. június 11. 20:54
Majd Nekünk is lesz Baba! Idővel...
Addig mossuk a fiúk autóját!!
dancsesz
#229
2008. június 11. 20:52
nah ezaz fellendült az élet!!!!!
drboci
#228
2008. június 11. 20:43
Ha már igy mindenki,akkor detto :
Seat:
A spanyol Seat a Volkswagen konszern egyik olyan tagja, amely még nem találta meg saját arculatát. A német precizitáshoz méltatlan kidolgozás, és nem kellően megbízható működés rossz fényt vet a márkára.
Nekem akkor is kell egy SEAAATT
Nicol88
#227
2008. június 11. 20:35
Akkor én is írok !
Peugeot(jól kezdődik mi?):
Armand Peugeot egy kerékpárokat és gőzkocsikat készítő üzem tulajdonosa 1889-ben mutatta be a Daimler motorral hajtott első robbanómotoros Peugeot automobilt.A jármű olyan sikeres lett, hogy a gyár hamarosan már csak ezeket a hintóra emlékeztető autókat gyártotta. A cég 1894-ben első lett csapatversenyben a világ első autómobilversenyén 40km/h-s csúcssebességgel. A Peugeot 1974 óta közös konszernt alkot a Citroennel, s ennek keretén belül a Peugeot gyártja a polgáriasabb autókat.
drboci
#226
2008. június 11. 19:37
nemcsalódtam benned drága bátyuskám... olyan vagy mint a fehér elefánt...
Ritka, de nagy állat.
Am. jövőhéten lehetne grill(természetesen csak esőben )
hendahoh
#225
2008. június 11. 19:20
I. Alfa Romeo
1910-ben, Milánóban Niccolo Romeo mérnök alapította az Anonima
Lombardo Fabrica Automobili , röviden ALFA gyárat.Az Alfa Romeo kocsik a 20-as évek közepén robbantak be az élmezőnybe,amikor a magyar származású Viktor János a Fiat gyárból az Alfához szerződött át .1986 óta a cég a Fiat konszernhez tartozik.
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!
18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28
Összesen 684 találat 35 oldalon