WHEELER DRIVER TUNING CLUB
aktuális téma

Nos mélyen tisztelt WD tuning club tagok itt a várva várt fórum
Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
a WRC ről kellett volna valamit írnod.az EVO krol



most mé nem írsz? csak kiírtuk a kedvencünket, demég van 25 másik autó amit kiírhatsz... ugyhogy nekem írjad me megverlek









gyerekek látszik hogy nem megy a néma értő olvasás mondom minden nap írok egyet a lányokon még nem csodákszok de dancseszna mind1 mostmá azért se írok többet

gratulálok Niki a kép beszúrásához!!!





MITSUBISHI!!
:
A nagy japán autógyártók közül Európában a Mitsubishi az egyik legsikeresebb. Termékeivel a gazdaságilag stabil országok polgári középosztályát célozza meg, kedvező áraival komoly ellenfele az olyan klasszikus márkáknál, mint a VW Golf.




A nagy japán autógyártók közül Európában a Mitsubishi az egyik legsikeresebb. Termékeivel a gazdaságilag stabil országok polgári középosztályát célozza meg, kedvező áraival komoly ellenfele az olyan klasszikus márkáknál, mint a VW Golf.




SIKERÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜLT!!!!!!!









Én soha nem tudok betenni képet
Nah majd most megpróbálom!

Nah majd most megpróbálom!

lali mondta h irjunk lexikont! xd



volkswagen 4ever!
ANYÁÁÁÁÁÁM MENNYI!!!









A Volkswagen története az 1930-as évek végére, a náci Németországba nyúlik vissza: a gyárat eredetileg azért építették, hogy olcsó autókkal lássa el a birodalom lakosait, de csak néhány polgári autó készülhetett ebben az időszakban: a cég ugyanis hamar átállt haditermelésre. A legendás Kübelwagen és Schwimmwagen parancsnoki autók tömegei persze nem számítanak bele a sikersztoriba, az 1945-ben készült 1800 autó azonban már igen.
A szövetségesek segítségével újraindított gyárban a termelés hamar felfutott, 1950-ben már elkészült a százezredik autó. A Bogár és a T1 Transporter típusokból a világon mindenütt slágertermék lett, köszönhetően az egyszerű felépítésnek, az alacsony árnak és a megbízhatóságnak. 1953-tól nem csak Wolfsburgban készültek Volkswagenek: először a brazil üzem épült fel, azután 1955-től a németországi Hannoverben, 1956-tól Dél-Afrikában, 1957-től Kesselben, 1964-ben pedig Mexikóban és Emdenben is beindulhatott a termelés. Ma már több tucatnyi országban készítenek Volkswagen modelleket Kínától Iránon és Lengyelországon át az egykori kelet-német tartományokig.
Időközben a típusok is változtak: a Bogár után, amelyből összesen 21,5 millió készült, jött a következő bestseller, a Golf, amely az ötödik generációnál és 23 millió példánynál tart jelenleg. A Passatból 13 milliót adtak el eddig, és a Polo vásárlói is úgy 9 millióan vannak eddig. A márka ma is igazán jó egészségnek örvend: tavaly a világ 150 országában több mint hárommillió autót adtak el ezen a néven, így a következő százmillió Volkswagen eladásához biztosan nem kell újabb hatvan év: ha minden jól megy, elég lesz fele ennyi idő is.
A szövetségesek segítségével újraindított gyárban a termelés hamar felfutott, 1950-ben már elkészült a százezredik autó. A Bogár és a T1 Transporter típusokból a világon mindenütt slágertermék lett, köszönhetően az egyszerű felépítésnek, az alacsony árnak és a megbízhatóságnak. 1953-tól nem csak Wolfsburgban készültek Volkswagenek: először a brazil üzem épült fel, azután 1955-től a németországi Hannoverben, 1956-tól Dél-Afrikában, 1957-től Kesselben, 1964-ben pedig Mexikóban és Emdenben is beindulhatott a termelés. Ma már több tucatnyi országban készítenek Volkswagen modelleket Kínától Iránon és Lengyelországon át az egykori kelet-német tartományokig.
Időközben a típusok is változtak: a Bogár után, amelyből összesen 21,5 millió készült, jött a következő bestseller, a Golf, amely az ötödik generációnál és 23 millió példánynál tart jelenleg. A Passatból 13 milliót adtak el eddig, és a Polo vásárlói is úgy 9 millióan vannak eddig. A márka ma is igazán jó egészségnek örvend: tavaly a világ 150 országában több mint hárommillió autót adtak el ezen a néven, így a következő százmillió Volkswagen eladásához biztosan nem kell újabb hatvan év: ha minden jól megy, elég lesz fele ennyi idő is.
Majd Nekünk is lesz Baba! Idővel...
Addig mossuk a fiúk autóját!!




Addig mossuk a fiúk autóját!!




nah ezaz fellendült az élet!!!!!

Ha már igy mindenki,akkor detto
:
Seat:
A spanyol Seat a Volkswagen konszern egyik olyan tagja, amely még nem találta meg saját arculatát. A német precizitáshoz méltatlan kidolgozás, és nem kellően megbízható működés rossz fényt vet a márkára.
Nekem akkor is kell egy SEAAATT




Seat:
A spanyol Seat a Volkswagen konszern egyik olyan tagja, amely még nem találta meg saját arculatát. A német precizitáshoz méltatlan kidolgozás, és nem kellően megbízható működés rossz fényt vet a márkára.
Nekem akkor is kell egy SEAAATT




Akkor én is írok !
Peugeot(jól kezdődik mi?
):
Armand Peugeot egy kerékpárokat és gőzkocsikat készítő üzem tulajdonosa 1889-ben mutatta be a Daimler motorral hajtott első robbanómotoros Peugeot automobilt.A jármű olyan sikeres lett, hogy a gyár hamarosan már csak ezeket a hintóra emlékeztető autókat gyártotta. A cég 1894-ben első lett csapatversenyben a világ első autómobilversenyén 40km/h-s csúcssebességgel. A Peugeot 1974 óta közös konszernt alkot a Citroennel, s ennek keretén belül a Peugeot gyártja a polgáriasabb autókat.



Peugeot(jól kezdődik mi?

Armand Peugeot egy kerékpárokat és gőzkocsikat készítő üzem tulajdonosa 1889-ben mutatta be a Daimler motorral hajtott első robbanómotoros Peugeot automobilt.A jármű olyan sikeres lett, hogy a gyár hamarosan már csak ezeket a hintóra emlékeztető autókat gyártotta. A cég 1894-ben első lett csapatversenyben a világ első autómobilversenyén 40km/h-s csúcssebességgel. A Peugeot 1974 óta közös konszernt alkot a Citroennel, s ennek keretén belül a Peugeot gyártja a polgáriasabb autókat.



nemcsalódtam benned drága bátyuskám... olyan vagy mint a fehér elefánt...
Ritka, de nagy állat.
Am. jövőhéten lehetne grill(természetesen csak esőben
)
Ritka, de nagy állat.
Am. jövőhéten lehetne grill(természetesen csak esőben

I. Alfa Romeo
1910-ben, Milánóban Niccolo Romeo mérnök alapította az Anonima
Lombardo Fabrica Automobili , röviden ALFA gyárat.Az Alfa Romeo kocsik a 20-as évek közepén robbantak be az élmezőnybe,amikor a magyar származású Viktor János a Fiat gyárból az Alfához szerződött át .1986 óta a cég a Fiat konszernhez tartozik.
1910-ben, Milánóban Niccolo Romeo mérnök alapította az Anonima
Lombardo Fabrica Automobili , röviden ALFA gyárat.Az Alfa Romeo kocsik a 20-as évek közepén robbantak be az élmezőnybe,amikor a magyar származású Viktor János a Fiat gyárból az Alfához szerződött át .1986 óta a cég a Fiat konszernhez tartozik.
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!
Nem írunk többet!! Tiéd lehet a megtiszteltetés!