Érdekes! Nekem is pont ezt csinálja! Reggel első indításkor pukizza a fehéret, aztán kisimul! Olyan mintha 3 hengerezne, de nem! Porlasztók nemrég lettek felújítva! Hibátlanok! Az összes érték, mind a 4 hengerben, vagcommal többször is ellenőrizve lett! Szóval ez tényleg hülyeség! Szerintem!
Ami viszont bassza a csőröm, hogy ha nyirkos idő van, akkor nehezen kapja el, akár 4 5 öt is teker, de pl -6ban -10ben elsőre indít... nyáron is a melegben, szóval nem tudom!
384 van benne... új önindítóval stb.. más tippem nem nagon van mi lehet, de mostmár dögöljön meg, ha valami baja van, nem tippelgetek tovább és újítok fel mindent!
nekem is ez volt és kimértük a hármas hengernél a pd elem szarakodik egyelőre az megoldotta a dolgot hogy kapott spurit üzemanyagba és azóta nagyon szépen indul semmi egyenetlenség!
Porlasztós lesz nem soká. Elkezd majd néha alapjáraton beütni. Észre fogod venni.... Nekem már 3x volt porlasztó bajom. Ezek a PD-k egy kalap szart nem érnek. 190 ezer kilóméter és nesze. Van egy Golf 4 1.9 TDI-im is 540 ezer van benne még egy csavar nem volt kitekerve a motorból. Egy önindítót kellet cserélnem 2007 óta.
Valakinek van tippje, hogy a PD miért füstöl pár másodpercig reggelente indításkor, mintha nem menne 1 egy henger. 5-10mp és kisimul, minden tökéletes lesz. 30e van az új PD elemekben és az izzítógyertyában is, bár 1 fokban elvileg nem is izzít, ha jól tudom.
Sajnos elég kényes az olajra a veztengely és viszi a hidrókat magával, Vigyázz, ha újat veszel, mert akad a piacon jó pár sz@r minőségű és a buli újra kezdődik, apám is így járt.
Tsá Arcok! Van egy eladó, komplett 1.9PDTDI mocim. 130 lóerős, kézi ötössel. Angol Passatból való. A klimakompi, és a légtömegmérő, valamint a tartóbakok hiányoznak. Van hozzá elektronika, pár turbócső, kábelköteg, km óra. Ha valakit érdekel, dobjon üzit! Az ára 200.000 HUF
Helló nyugodtan menj vele nálam ez a hibakód kb 8.000 km óta fent áll azóta megy most kezd el rosszabbul húzni a motor és hangosabb is lett... vagy EGR szelep hiba vagy légtömegmérő ... szervizben meg tudják mondani kérj egy teljes körű terheléses diagnosztikát külön az egr re és a légtömegre aztán kérj egy árajánlatot .. és nézd meg a neten mennyiért beszerezhetőek az alkatrészek mert nagy különbség lesz köztük és gyakorlatilag bármilyen szerelő beletudja tenni nem nagy dolog ... nemsokára szervizbe viszem 1.9 pdtdi 105 ló nekem 269.000 km van a kocsiban és minden eredeti .
Ma reggel beültem, kiálltam az udvarról, de eszembejutott, hogy bent felejtettem valamit... motor leállít, majd újra indulok és akkor jött a kipufogógázos (abgas werkstatt) hiba a műszerfalon. Pedig előtte 2 perccel amikor először indítottam, nem volt nyűgje :)
Nem füstöl, ereje pont olyan minden tartományban mint amilyennek lennie kell.
Nyilván egr vagy valami vákuumcső baja lehet, de akkor menet közben miért nem érzek semmi hibát? Hibakóddal okosabbak lennénk, de ma nincs időm szervizbe menni, reggel mennem kell kicsit hosszabb távot (2x200km), nehogy tiltson az elektronika.
Valakinek addig amíg eljutok vele szervizbe, valami tipp? Köszönöm!
sziasztok! olyan problémám van audi a6 1.9pdtdi 131lovas, első reggeli inditás inditózni kell. beindul nagy kék füst aminek elégetlen gázolaj szaga van, ami meleg motornál is enyhén érzik. gépre rakva hibát nem hoz. valaki ötlet?
Szerintem is. Az enyém egyszer szarakodott és kikötöttem, nehogy zárt állapotban szarjon be végleg, mert akkor nem indul el a kocsi. Akkor csinált ilyet. Semmi más jalentősége nincs, csak, hogy finoman álljon le.
Ami viszont bassza a csőröm, hogy ha nyirkos idő van, akkor nehezen kapja el, akár 4 5 öt is teker, de pl -6ban -10ben elsőre indít... nyáron is a melegben, szóval nem tudom!
384 van benne... új önindítóval stb.. más tippem nem nagon van mi lehet, de mostmár dögöljön meg, ha valami baja van, nem tippelgetek tovább és újítok fel mindent!