1.9 PDTDI motorok!

Témakör: Tuning
aktuális téma
1.9 PDTDI motorok!

Minden ami 1.9 pdtdi motorral kapcsolatos, technikai kérdések, hibák, tuning!



Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23
KertAce
#5977
2013. május 13. 18:53
A TdiClub.hu-ról voltunk már páran.
Masterdriv
#5976
2013. május 13. 16:25
Kellene rendezni egy DIESEL teljesítménymérést, hogy végre mindenki szembesüljön vele, valóban hány LE-s az autója!
Masterdriv
#5975
2013. május 13. 16:23
Megy a vagdalózás a LE-kel és a NM-ekkel! :D
Bálint306X
#5974
2013. május 13. 15:21
Végül megerősítették a gyári szerkezetet, 350Nm-t tudott, most pedig 470Nm.
MugenCrx
#5973
2013. május 05. 12:19
így van, Szami a te embered
bexi1
#5972
2013. május 05. 11:51
Nem tudom miről beszél...

Csináltasd meg Kecskéden, vagy a Szamival Pesten. A te tárcsádra van gyárilag kifúrt kisüllyesztett, csak szegecselni kell.
MugenCrx
#5971
2013. május 05. 11:17
néha olyan hülyeségeket tudtok irni, hogy az fáj....

Kevlár tárcsás kuplungom volt nekem is, semmi észrevehető különbség nincs hétköznapi használatban a gyárihoz képest, kivéve, hogy nem csúszik meg.

nálam, padon mért 240 lovat és közel 500NM nyomatékot átvitt minden esetben az útra.

sőt TDiClubon nem 1 embernek 250ló felett is kiszolgál.

Bálint306X
#5970
2013. május 05. 08:52
Szinterrel nem szopatnám maga, azért városban is használom. Megnézzük mit tud ez a szerkezet erősítéses dolog.... kerékben semmi extra 225 van alatta.
Dr.T
#5969
2013. május 05. 08:45
Dr.Tápfesz
#5968
2013. május 05. 08:45
Gondolom van felrakva nagy széles kerék is hogy mégjobban rúgdossa a kumplungot ésatöbbi :)
Dr.Tápfesz
#5967
2013. május 05. 08:41
ha a bora van megpiszkálva akkor oda szinter kell vagy rendes kuplung szett. Amerikábol rendeltünk már ilyenhez , sima lendkerekes megoldás kicsit drágább mint a gyári szett.
Bálint306X
#5965
2013. május 05. 08:36
Nekem azt mondta, hogy papírszerű anyagból van és ha bármi kis nedvességet kap akkor kuka, ha kicsit megég szintén kuka, illetve olyan sokkal több nyomatékot nem bír....
Dr.Tápfesz
#5964
2013. május 05. 08:36
És minden cserélve lett ? Lendkerék szerkezet tárcsa ?
Bálint306X
#5963
2013. május 05. 08:34
3.-ban és 4.-ben 2000-2500 körül padlónál megcsúszik néha a zsír új kuplunggal.
apollo3
#5962
2013. május 04. 23:05
Mért szeretnéd kevlároztatni? Túl nagy a teljesítmény vagy már nem az igazi?
taszilow
#5961
2013. május 04. 21:28
Szerintem simán lehet használni városban is a kevlárt...
gt_tdi
#5960
2013. május 04. 21:19
ÖÖÖÖ, annyi van, hogy a lényege az az, hogy nehezebben csúszik meg, így nagyobb erőt lehet átvinni vele, az pedig, hogy nem lehet csúsztatni, az már egy mellékhatás!
Amúgy kevlárt szerintem nagyon szépen lehet használni városban is, inkább a szinter szerintem amire sokan gondolnak, hogy nagy kompromisszumokal jár a hétköznapokban.
Az tényleg olyan, hogy egy ponton betapad és kész, ha nem elég nagy gázzal indulsz akkor megy a rángatózás meg a lefulladás.
bexi1
#5959
2013. május 04. 20:18
Miért nem ajánlja? Nekem is kevlár van és jó.
Bálint306X
#5958
2013. május 02. 17:29
Finoman le lettem beszélve a dologról. Azt mondta inkább vigyem el a szerkezetet és erősít rajta 30%-ot sacc.
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!
13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23
Összesen 6317 találat 316 oldalon